- -
- Data: 10 marca 2020
O nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w komunikowaniu, a także kryzysach wizerunkowych porozmawiamy podczas Kongresu Public Relations 2019. Wyniki raportu Global Digital Report 2018 wskazują, że światowy współczynnik użytkowników mediów społecznościowych wyniósł w ubiegłym roku 3,2 miliarda. Co ciekawe, liczba ta rośnie z roku na rok o ok. 13%. Oznacza to, że z dobrodziejstw social…
„Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to kluczowe tematy XIX Kongresu Public Relations. Media relations, e-PR oraz zarządzanie kryzysowe to najbardziej angażujące obszary działań, z jakimi na co dzień spotykają się pracownicy sektora PR w Polsce. Eksperci z tej branży będą mieli okazję do wymiany doświadczeń w tym zakresie podczas XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations,…
XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej W ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem perswazji. „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to temat przewodni XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie 25 i 26 kwietnia…
W dniach 25-26 kwietnia 2019 roku odbędzie się już XIX edycja wydarzenia. Temat przewodni najbliższego Kongresu to „Social media, Influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe”. Komunikacja w erze nowych mediów dostarczyła nam wiele możliwości, m.in.: przekazywania informacji w czasie rzeczywistym, szybkości ich rozpowszechniania, a także zmniejszenia dystansu pomiędzy nadawcą a odbiorcą wiadomości. Większość firm posiada swoje oficjalne…
Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który w tym roku zgromadził ponad 300 uczestników. Wydarzenie odbyło się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hilton…
2 dni prelekcji, 22 ekspertów, 18 wystąpień, 2 warsztaty praktyczne, debata oraz około 300 uczestników – tak w liczbach prezentuje się Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018. Głównym tematem tegorocznego wydarzenia są kryzysy wizerunkowe. XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów PR gromadzi w dniach 19 i 20 kwietnia 2018 roku ekspertów oraz praktyków z całej Polski związanych z…
Dnia 20 kwietnia br. (piątek) w trakcie drugiego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations odbędzie się sesja naukowa pt. “Kryzys wizerunkowy i media”. Sesja rozpocznie się o godzinie 9.00. Zakończenie planowane jest na godzinę 14.00. Czas trwania referatu to 20 minut. Prowadzący sesję: prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski Dotychczas zgłoszone i przyjęte referaty: dr…
Błędy w relacji z klientem, wadliwy produkt czy niewłaściwie prowadzona komunikacja wewnętrzna – eksperci podkreślają, że kryzysy często rodzą się w samych firmach. Co jednak w przypadku, gdy przedsiębiorstwo nie ma sobie nic do zarzucenia, a w sieci krążą fałszywe, obciążające je informacje? Między innymi na takie tematy debatować będą eksperci i praktycy PR, którzy…
Gdy dochodzi do sytuacji kryzysowej, niezbędna jest osoba, która będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami. O tym, jak prawidłowo zareagować, co komunikować oraz jakie kanały wykorzystać, by zapanować nad kryzysem, opowiedzą prelegenci zaproszeni na XVIII Kongres Profesjonalistów PR, który odbędzie się 19-20 kwietnia w Rzeszowie. Organizatorzy tegorocznej edycji kontynuują tematykę poruszaną podczas Kongresu Profesjonalistów Public…
W dniach 19 i 20 kwietnia specjaliści i praktycy z branży public relations spotkają się w Rzeszowie aby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat kryzysów wizerunkowych. Na jednej z największych branżowych imprez w Polsce rokrocznie pojawia się kilkuset uczestników. Jak pokazał ostatni Kongres Profesjonalistów Public Relations, tematy związane z kryzysami wizerunkowymi cieszą się…