• Strona Główna
  • /
  • Strona

Sytuacje kryzysowe tematem Kongresu Profesjonalistów PR 2017

Podobnie jak w medycynie, tak i w sytuacjach kryzysowych, lepiej jest zapobiegać niż leczyć. W 90 proc. przypadków sytuacji kryzysowych zdecydowanie zbyt późno przystąpiono do reagowania, a wielu problemów można byłoby uniknąć, gdyby wcześniej się do nich przygotowano. Tej tematyce będzie poświęcona kolejna edycja ogólnopolskiego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Konferencja odbędzie się 20 i 21 kwietnia…

Więcej

Media po Twojej stronie

Ponad 300 osób wzięło udział w tegorocznej, dwudniowej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Hotel Rzeszów w dniach 21-22 kwietnia po raz kolejny zgromadził najważniejszych przedstawicieli branży PR, którzy uczestniczyli w merytorycznych rozmowach, debacie oraz warsztatach praktycznych. Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Goście Kongresu wspólnie analizowali…

Więcej

Praktycy public relations debatują w Rzeszowie

Minął pierwszy dzień Kongresu Profesjonalistów Public Relations – największej konferencji branży PR, który odbywa się w Hotelu Rzeszów. Oprócz interesujących prelekcji, ważnymi wydarzeniami były premiery książki „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce” oraz nowego kwartalnika biznesowego „Newsline Magazine”.  Tematem przewodnim dwudniowego Kongresu Profesjonalistów Public Relations, którego organizatorami są Newsline sp. z o.o. oraz…

Więcej

Ruszył Kongres Profesjonalistów Public Relations

Maciej Karczyński, ks. dr hab. Józef Kloch i Bartosz Górski – praktycy PR będą dzisiaj w Rzeszowie dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami. Wszystko podczas koncentrującego uwagę branży Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który właśnie rozpoczął się w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów. Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z…

Więcej

Rzeszowskie spotkanie praktyków PR coraz bliżej

Zbliża się Kongres Profesjonalistów Public Relations Już niebawem w Rzeszowie rusza kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. O prestiżu tego wydarzenia świadczy nie tylko jego tradycja, ale także ogromne zainteresowanie – w tym roku zgłosiło się już blisko 250 osób. Nie ma w tym nic dziwnego, bo na uczestników konferencji czeka około 30 ekspertów i…

Więcej

Do relacji z mediami nie wystarczy już fax

Kongres Profesjonalistów Public Relations już za ponad miesiąc Prawdziwym kamieniem milowym w rozwoju komunikacji było powstanie internetu oraz social media. Kiedyś specjalista ds. PR pracował przez telefon, fax, a dzisiaj musi być cały czas on-line. Kolejną zmianą był rozwój nowoczesnych technologii, które znacząco wspomagają i ułatwiają działania public relations. Mowa między innymi o cyfrowym monitoringu…

Więcej

25 lat branży PR w Polsce. Promocja jubileuszowej książki podczas Kongresu Public Relations w Rzeszowie

Dzięki przemianom politycznym i gospodarczym lat 90. w Polsce rozpoczął się przyspieszony import produktów i idei z zachodu. Oprócz ubrań, gum do żucia i innych środków pierwszej potrzeby do naszego kraju, razem z zagranicznymi firmami, dotarł profesjonalny PR. Z tej okazji podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016 w Rzeszowie zaprezentowana zostanie książka opisująca początki i…

Więcej

Nie tylko o media relations

Jakie znaczenie mają profesjonalne relacje z mediami przy organizacji wydarzeń, jak to robić i jakie narzędzia zastosować, aby osiągnąć sukces? Na co zwraca uwagę dziennikarzy gdy otrzymuje informację prasową? Jakich zasad należy przestrzegać i czego unikać w kontaktach z mediami? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą prelegenci podczas kolejnej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations….

Więcej

Relacje z mediami – wyniki badań

Podczas kwietniowego Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie przedstawiono wyniki badania „Media relations w samorządach lokalnych i w przedsiębiorstwach prywatnych”. Projekt został zrealizowany przez Instytutu Badawczy IPC, przy współpracy z firmą Exacto oraz Instytutem Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Jak wyglądają relacje z mediami w praktyce prywatnych przedsiębiorstw i jednostek samorządowych w Polsce? Kto odpowiada za budowanie…

Więcej

Co branża PR ma do zaoferowania dziennikarzom?

Relacje z mediami – pod takim szyldem upłynęła kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbył się w dniach 23-24 kwietnia br. w Rzeszowie. Merytoryczne rozmowy toczyły się podczas prelekcji, ale również w trakcie przerw. To najlepszy dowód na to, że wzajemne relacje obu środowisk są tematem aktualnym i wymagają stałej atencji. Tegoroczne wydarzenie przyciągnęło najlepszych w…

Więcej

Ruszył Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015

Dzisiaj w Rzeszowie rozpoczęło się wydarzenie o najdłuższej tradycji w branży – Kongres Profesjonalistów Public  Relations. W konferencji bierze udział blisko 300 uczestników – praktyków biznesu i naukowców. W tym roku dyskusje skoncentrowane są na temacie relacji z mediami, dlatego wśród zaproszonych gości znaleźli się również dziennikarze znani z telewizji, prasy oraz serwisów internetowych. Jest…

Więcej

Kongres Profesjonalistów PR 2015 na żywo w internecie

Już w czwartek rusza kolejny Kongres Profesjonalistów Public Relations. Tym razem jego uczestnicy będą dyskutować o tym, jak prowadzić skuteczne relacje z mediami. Dla tych, którzy nie będą mogli wziąć udziału w Wydarzeniu, organizatorzy przygotowali transmisję wybranych bloków pierwszego dnia. Streaming będzie dostępny online.  Transmisję będzie można śledzić na portalu Newsline.pl. W serwisie wystarczy wybrać…

Więcej

Wystawa malarstwa Elżbiety Boukourbane

Podczas pierwszego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations uczestnicy będą mogli obejrzeć wystawę obrazów z kolekcji „Wyspa Kobiet” autorstwa Elżbiety Boukourbane – rzeźbiarki, malarki, poetki. Tegoroczne spotkanie branży PR będzie nie tylko okazją do dyskusji i zdobywania wiedzy, ale również do obcowania ze sztuką. Takim akcentem będzie prezentacja obrazów pochodzących z kolekcji „Wyspa Kobiet”. Wystawa to…

Więcej

Aplikacja Kongresu Profesjonalistów PR na urządzenia mobilne

Zapraszamy do skorzystania z dedykowanej aplikacji mobilnej, którą przygotował jeden z naszych partnerów – firma Mobile Madness. W aplikacji zamieszczane są aktualne zdjęcia oraz najświeższe informacje dotyczące tegorocznej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W aplikacji mobilnej Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015 zamieszczone zostały informacje o lokalizacji konferencji, programie, prelegentach. Co więcej narzędzie pozwala na śledzenie…

Więcej

Wieczorne spotkanie Profesjonalistów

Zaledwie kilka dni pozostało do tegorocznej odsłony Kongresu Profesjonalistów PR. W czwartek tj. 23 kwietnia br., branża spotka się już po raz 15. Oprócz merytorycznych wystąpień, Organizatorzy zadbali o szereg atrakcji zaplanowanych na część integracyjną.   Czwartkowy wieczór tradycyjnie spędzimy na spotkaniu integracyjnym. Tym razem odbędzie się ono w Klubie Piekiełko przy Hotelu Rzeszów. Część…

Więcej

3 reguły prawdopodobnie dobrego contentu

Żeby marka twojego klienta zaistniała w mediach wystarczy…dobry content. Niebanalny temat, wartościowa i unikalna treść – tyle dzieli cię od znalezienia się na pierwszych stronach gazet. Brzmi prosto, prawda? Tymczasem przepaść pomiędzy tym, co wartościowa treść oznacza dla PR-owca a dziennikarza bywa ogromna. Przypominamy kilka zasad tworzenia dobrych materiałów dla mediów. Reszty dowiesz się w…

Więcej

Maszyna Goldberga według Profesjonalistów

Do spotkania branży PR pozostało już tylko kilka tygodni. Oprócz części merytorycznej przygotowujemy szereg atrakcji, które sprawią, że Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015 będzie dla uczestników inspirującym i ciekawym przeżyciem. Czwartkowy wieczór (tj. 23 kwietnia) tradycyjnie spędzimy na spotkaniu integracyjnym. Poza kuluarowymi rozmowami będzie okazja do dobrej zabawy. Wśród zaplanowanych atrakcji znajduje się budowa maszyny…

Więcej

Dlaczego nie publikują?

Brak newsów, słaba jakość materiałów, częste telefony,  wreszcie wysyłanie informacji na oślep – to główne grzechy polskich piarowców w kontaktach z mediami. Zamiast budować relacje wielu z nich nie tylko traci wiarygodność, ale osłabia wizerunek całego środowiska PR. I chociaż dziennikarze wprost wytykają najczęściej popełniane błędy, to nasuwa się pytanie, czy branża reaguje na te…

Więcej