Anna KLIMCZUK, Dyrektor Komunikacji w polskim oddziale Microsoft

Ponad 26 lat doświadczenia w obszarze komunikacji. Od 15 lat związana z sektorem IT. W Microsoft odpowiada za strategię komunikacji, rozwój kluczowej kampanii na rzecz inwestycji w Polską Dolinę Cyfrową, relacje z mediami oraz za współpracę z sektorem największych przedsiębiorstw, edukacją czy jednostkami administracji publicznej. Jest absolwentką Politologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych z Public Relations także na tej uczelni. Wolny czas spędza w otoczeniu przyrody i zwierząt najczęściej przemierzając drogi Puszczy Kampinoskiej wspólnie z ukochanym Malusem, koniem czystej krwi arabskiej.

Barbara KRYSZTOFCZYK, CEO & Image Coach w Krystal Point

Ekspertka ds. wizerunku i trenerka. W ramach swojej firmy, Krystal Point, prowadzi konsultacje i szkolenia z wystąpień publicznych, budowania marki osobistej, kryzysowe i medialne. Jednocześnie od 2021 koordynuje działania PR dla Anny Lewandowskiej w Stor9. W 2020 była szefową PR sztabu wyborczego Szymona Hołowni w kampanii prezydenckiej. Wcześniej pracowała też m.in. z Donaldem Tuskiem i Bronisławem Komorowskim. Przez 13 lat zarządzała własną agencją PR. Jest współautorką „Leksykonu public relations”.  Wykłada na London School of PR. Forbes Woman umieścił ją na liście Top25 Mistrzyń LinkedIna 2021.

Deniz RYMKIEWICZ, CEE Communications Manager, Klarna.

CEE Communications Manager w największym w Europie szwedzkim banku z pogranicza retail i fintech – Klarna. Odpowiada za budowę i implementację strategii komunikacji korporacyjnej i konsumenckiej firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. Do jego zadań należały m.in. prowadzenie działań media relations, komunikacji kryzysowej i koordynacja pracy agencji PR na wybranych rynkach. Poprzednio, przez ponad 2 lata, był związany z Grupą eSky, gdzie pełnił funkcję Group PR Managera i Rzecznika prasowego spółki na rynku polskim, rumuńskim, bułgarskim i słowackim. Wcześniej był związany z agencją Mediadem Consulting, pracując dla Unibail-Rodamco-Westfield oraz PR Koordynatorem w polskim oddziale Chantelle Groupe, gdzie odpowiadał za komunikację konsumencką.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań z obszaru komunikacji.

Maksymilian PAWŁOWSKI, Group PR and External Communications Manager

Ekonomista, absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada blisko 20 lat doświadczenia w obszarze komunikacji korporacyjnej, marketingu oraz zarządzania, które zdobywał w spółkach giełdowych, międzynarodowych koncernach oraz firmach konsultingowych. Uczestniczył w projektach związanych z tworzeniem oraz wdrożeniem strategii z zakresu marketingu, komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej, a także transformacji cyfrowej i budowania doświadczeń pracowników. Doświadczenie zdobywał w firmach JMC, Orbis/Accor, DTZ/Cushman & Wakefield, Leroy Merlin Polska/Adeo, a obecnie pracuje w Grupie Teknos, innowacyjnym fińskim przedsiębiorstwie w branży chemicznej. Jest autorem licznych publikacji i warsztatów poświęconych tematyce komunikacji, marketingu i nowych technologii.

Magdalena GROCHALA, Ekspertka w zakresie komunikacji i public relations

Z branżą PR związana od 2006 roku. Specjalizuje się w tematyce nowych technologii, ze szczególnym naciskiem na cyberbezpieczeństwo. Wykładowczyni, trenerka, autorka branżowych artykułów, współautorka badań. Absolwentka Filologii Polskiej oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim, a także studiów podyplomowych z zakresu cyberbezpieczeństwa na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Wspólniczka w agencji Symetria Public Relations. 

Mariusz PROCIEWICZ, CISO w Silky Coders, Grupa Kapitałowa LPP

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytety Gdańskiego (kierunek Informatyka). Od ponad 20 lat związany z branżą IT. Współtworzył i nadzorował obszary zarządzania ciągłością działania i bezpieczeństwa informacji w instytucjach finansowych. Obecnie pełni funkcję CISO w Silky Coders oraz nadzoruje obszar bezpieczeństwa informacji w LPP SA.

Anna OLSZEWSKA, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.

Doświadczenie marketingowo-komunikacyjne zdobywała w firmach z branży FMCG, farmaceutycznej oraz finansowej (Danone, Wella, PepsiCo, Eli Lilly, GlaxoSmithKline, KIR). Specjalizuje się w marketingu strategicznym, komunikacji korporacyjnej i produktowej. Obecnie jest rzeczniczką KIR – technologicznego huba usług wspólnych dla sektora finansowego. Odpowiada za działania PR wspierające m.in. usługi zaufania (zdalne potwierdzanie tożsamości mojeID, mobilny podpis elektroniczny mSzafir), rozwiązania automatyzujące procesy biznesowe i obieg informacji w sektorze publicznym i prywatnym (split payment, e-paragon, Tarcza PFR) oraz produkcyjne wdrażanie nowych technologii (sandbox blockchain, trwały nośnik). Współautorka sukcesu „Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży »Mam Haka na Raka«” realizowanego na zlecenie GlaxoSmithKline przez Hill+Knowlton Strategies, we współpracy z Polską Unią Onkologii oraz Fabryką Komunikacji Społecznej, uznanego za Kampanię PR XX-lecia.

Sebastian BYKOWSKI, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Absolwent Zarządzania i Marketingu na Politechnice Poznańskiej oraz Prawa Gospodarczego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu, public relations i zarządzania, uhonorowany wyróżnieniem za zasługi na rzecz rozwoju nauki i praktyki public relations. Z pasją wykłada zagadnienia monitoringu mediów i zarządzania informacją na uczelniach w całej Polsce. Prowadzi warsztaty oraz prezentacje na kongresach i konferencjach branżowych.

Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu ALERT MEDIA Communications

Prezes agencji ALERT MEDIA Communications. Wykładowca public relations Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, London School of Public Relations, Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Specjalizuje się w zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych i media relations. Trener medialny i doradca wizerunkowy osób publicznych, firm i instytucji. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Tomasz POPIELAWSKI, Menedżer ds. PR i komunikacji korporacyjnej, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż

Absolwent Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończył także Wyższą Szkołę Humanistyczno-Ekonomiczną w Łodzi oraz był uczestnikiem programu MOST na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Praktyk i entuzjasta nowych technologii, członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Z obszarem komunikacji korporacyjnej i PR związany od 2004 roku. W Ceramice Paradyż odpowiada za tworzenie strategii i koordynację działań PR, wsparcie komunikacyjne zarządu, menedżerów i poszczególnych zespołów, komunikację wewnętrzną, CSR oraz media relations.  

Jarosław FLIS, prof. UJ, socjolog

Jarosław Flis, prof. UJ, jest socjologiem zajmującym się komunikowaniem politycznym, w szczególności zaś jego społecznymi i instytucjonalnymi uwarunkowaniami. Jest autorem książek Złudzenia wyboru (2014) oraz Samorządowe public relations (2007). Ma w swoim dorobku współpracę z instytucjami publicznymi – od małych gmin do Sejmu, KPRM i Kancelarii Prezydenta RP. W latach 1993-1997 pracował jako rzecznik prasowy Prezydenta Miasta Krakowa.

 

Karolina ŁUCZAK, Kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa Provident Polska

Od kilkunastu lat związana zawodowo z public relations i szeroko rozumianą komunikacją. W swojej karierze angażuje się w projekty związane z media relations, komunikacją korporacyjną, social media, monitoringiem i mierzeniem mediów mediów. Odpowiada za przygotowywanie i wprowadzanie strategii PR, komunikacji wewnętrznej i social media uwzględniających m.in. media relations, komunikację kryzysową, CSR, employer branding, public affairs.
Z Providentem związana od 2013 roku – najpierw odpowiadała za obszar PR, następnie zajęła się również komunikacją wewnętrzną, a od marca 2020 roku dodatkowo pełni funkcję rzeczniczki prasowej. Wcześniej pracowała jako PR, CSR and marketing officer w faktoringowej i leasingowych spółkach Grupy ING. Pierwsze kroki w karierze zawodowej stawiała w PTK Centertel i Generali.

Łukasz ŚWIERŻEWSKI | Członek Zarządu Polskiej Agencji Prasowej

Obecnie Członek Zarządu Polskiej Agencji Prasowej. W latach 2016-2018 Dyrektor Biura Komunikacji i Promocji Ministerstwa Finansów. W latach 2013 – 2016 związany był z PKO BP, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznika Prasowego. W latach 1999-2004 był dziennikarzem “Pulsu Biznesu”; pracował też jako zastępca Redaktora Naczelnego “Harvard Business Review Polska” i Drektor ICAN Research.

Anna KUBICKA - TONDEL | Rzeczniczka Prasowa Prezydenta Miasta Torunia

Dotychczas reporter telewizyjny i radiowy w największych grupach medialnych w Polsce. Obecnie Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Torunia. Swoją karierę zaczynała w grupie RMF FM w Krakowie i Warszawie, następnie zdobywała doświadczenie w lokalnej stacji TVN Warszawa, by po roku dostać propozycję pracy w stacji TVN24. Była autorem reportaży do programu “Czarno na białym” pod redakcją Tomasza Sekielskiego oraz reporterem lajfowym we wszystkich pasmach stacji. Dziś wykorzystuje 8 lat spędzonych w telewizji informacyjnej, by lepiej zrozumieć media, które obsługuje. Zarządza kryzysem, tworzy kampanie informacyjne, dba o wizerunek, jest PRowcem i Rzecznikiem Prasowym Prezydenta Miasta Torunia.

Katarzyna Kopeć - Ziemczyk | Kierowniczka komunikacji w POLADA

Kierowniczka komunikacji w POLADA, odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną i PR. Prowadzony przez nią projekt “Biegam z czystą przyjemnością”, został wyróżniony nagrodą PR Wings w kategorii “Zmiana biznesowa – komunikacyjny game changer”, a także został najlepszym Sportowym Projektem Społecznym  2021 roku według kapituły konkursu „Nagrody Sport Biznes Polska”. Wcześniej dziennikarka telewizyjna z 10 – letnim stażem. Doktor nauk społecznych UW. Wykładowca. Od blisko dekady związana z branżą sportową. Autorka artykułów naukowych dotyczących PR w sporcie, komunikacji i mediów, polaryzacji w mediach. Należy do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Marta ANDREASIK | PR Manager w Huuuge Games

PR Manager w Huuuge Games, globalnego producenta gier free-to-play i wydawcy gier online, notowanego na Giełdzie Papierów Wartościowych. Ekspertka komunikacji i PR z 15-letnim doświadczeniem, której pasją jest CSR. Przez 9 była związana z Kompanią Piwowarską, gdzie pełniła rolę kierownika ds. komunikacji zewnętrznej. Prawdziwe zwierzę sceniczne! W KP miała występowała m.in. jako rzecznik marki Lech na scenie Najpiękniejszego Festiwalu Świata czyli Pol’and’Rock oraz w materiałach telewizyjnych. Przed dołączeniem do KP pracowała w agencji PR Weber Shandwick a jej klientami byli m.in.: The Walt Disney Company, USP Zdrowie czy Nespresso. Jest absolwentką ekonomii i dziennikarstwa w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz studiów licencjackich w University of Salford, Manchester i na Uniwersytecie SWPS (Certified Translations).