• Strona Główna
  • /
  • Strona

Monika BEDNAREK, Mentorka biznesu

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, przez 25 lat związana z polskim i europejskim rynkiem mediów. Była Prezeska Eurozet, właściciela Radia ZET, wtedy części międzynarodowej korporacji multimedialnej Lagardere. W latach 1999-2014 zajmowała stanowisko Prezesa Związku Mediów w Konfederacji Prywatnych Pracodawców Lewiatan. Od 2010 do 2016 roku była członkiem Rady Nadzorczej banku BNP Paribas. Łączy ciekawych ludzi z niemal całego świata. Podróżniczka, pasjonatka rozwoju osobistego. Praktykuje kriya yogę. Zrealizowała jedno z największych swoich marzeń́ – bycia niezależną zawodowo po 50 – tym roku życia. Od ośmiu lat jest trenerką i specjalizuje się w inteligencji emocjonalnej i neuronauce. Ma certyfikat trenera CPCC wystawiony przez firmę Coaches Training Institute CTI zgodny ze standardami ICF. Program CTI, CPCC jest jednym z najbardziej rygorystycznych w coachingowym międzynarodowym biznesie i uznawany jest za standard coachingu przez większość́ firm z Doliny Krzemowej. Jest ambasadorką Fundacji Opiekuńcze Skrzydła Joanny Radziwiłł i członkinią zarządu Fundacji Słoneczna Akademia.

Barbara KRYSZTOFCZYK, CEO agencji Krystal Point

Prowadzi konsultacje oraz szkolenia m.in. z zakresu wystąpień publicznych, budowania marki osobistej i zarządzania kryzysami. W przeszłości kierowała działaniami PR Anny Lewandowskiej, wcześniej była szefową PR kampanii prezydenckiej Szymona Hołowni oraz jego osobistą trenerką medialną. Pracowała też z innymi znanymi politykami m.in. z Donaldem Tuskiem i Bronisławem Komorowskim. Jako wieloletnia prezeska zarządu agencji PR Synertime koordynowała ponad 150 polskich i międzynarodowych projektów PR. Jest współautorką „Leksykonu public relations”; członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations; opiekunką merytoryczną certyfikowanego przez MEN kursu „PR na Nowe Czasy” w Instytucie Marki Online i Komunikacji.
W 2021 roku magazyn Forbes Woman umieścił ją na liście Top25 Mistrzyń LinkedIna, w roku 2022 zajęła pierwsze miejsce w konkursie LinkedIn Top Influencer, a w 2023 i w 2024 roku opracowała i zorganizowała LINfluencers – ranking osobowości polskiego LinkedIna pod patronatem Gazety Wyborczej.

Damian ZIĄBER, Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Od ponad dwudziestu lat zajmuje się szeroko pojętą komunikacją w biznesie. W trakcie swojej kariery pracował dla wielu organizacji, w tym w branży ubezpieczeniowej, bankowej, FMCG, hotelarskiej, IT. Był jednym z pierwszych rzeczników klientów w Polsce, a w swojej roli profesjonalnego komunikatora przeszedł wszystkie szczeble kariery zawodowej – od asystenta i specjalisty po dyrektora biura komunikacji i rzecznika największej grupy finansowej w tej części Europy. Studiował prawo oraz zarządzanie w Uniwersytecie Warszawskim, a także prawo UE w Europejskim Instytucie Uniwersyteckim we Florencji i komunikację w Quadriga University w Berlinie. Jest aktywnym członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i działającego przy nim Klubu rzeczniczek i rzeczników prasowych, a także panelistą i prelegentem wielu wydarzeń poświęconych komunikacji.
W przeszłości był jurorem branżowych konkursów (Effie, PR Wings). Prowadzi zajęcia ze studentami specjalizacji PR na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Miłośnik (historii) rodzinnego Dolnego Śląska oraz (historii) Bliskiego Wschodu, a także rocka i muzyki w ogóle. Na co dzień jest rzecznikiem prasowym Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.

Karolina ŁUCZAK, Dyrektorka Komunikacji, Rzeczniczka Prasowa Provident Polska

Od początku swojej kariery zawodowej zaangażowana w tematy komunikacyjne spółek z branży finansowej.
W Provident Polska od 2013 roku, gdzie najpierw odpowiadała za projekty PR, następnie została Communications Managerem, a od stycznia 2018 roku jest odpowiedzialna za pracę biura prasowego i komunikację wewnętrzną, włącznie z komunikacją sprzedażową. Zaangażowana w liczne projekty z obszarów media relations, social media, komunikacji korporacyjnej, analityki mediów, employer brandingu, public affairs, sustainability. Bliskie jej sercu są kwestie związane z aktywizacją i rozwojem kobiet na rynku pracy i równouprawnieniem kobiet i mężczyzn. Jest aktywną członkinią Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i szefową działającego w jego strukturach Klubu Rzeczników i Rzeczniczek Prasowych. Wcześniej przez ponad 5 lat odpowiadała za PR, komunikację wewnętrzną i CSR w ING Lease, ING Car Lease, ING Commercial Finance. Pierwsze kroki w finansach stawiała w towarzystwie ubezpieczeniowym Generali. Absolwentka Dziennikarstwa i PR i Marketingu Politycznego. Uczestniczka licznych szkoleń i kursów związanych z komunikacją, rozwojem kompetencji menedżerskich i zarządzaniem. Lubi ludzi, poznawanie nowych zakątków Europy, zawsze chętnie wraca do Hiszpanii, bacznie obserwuje trendy związane z komunikacją, hobbystycznie przygląda się strategiom komunikacyjnym firm z branży fashion.

Michalina GRZESIAK, twórca internetowy, właścicielka agencji Story not Sorry

Jako współwłaścicielka agencji i twórca internetowy jest drugą siłą napędową, stojącą za sukcesem firmy. Z pasją do świata digitalu i zrozumieniem trendów wskazuje kierunek dla innowacji w branży. Łączy kreatywność z biznesowym instynktem.

Sebastian KOWALCZYK, influencer

Tancerz, choreograf oraz aktor. W Internecie działa aktywnie już od ponad 8 lat, a łącznie obserwuje go w social mediach  ponad 4,5 miliona osób. Ma na swoim koncie wiele sukcesów, a jego motto życiowe „Wiara pozwala widzieć dalej, niż widzą oczy”,  codziennie dodaje siły i motywacji do działania, wielu jego fanom.  Twórca trendu z trendu „ZGERYPAŁA” 

Sebastian BYKOWSKI, Wiceprezes Zarządu IMM S.A.

Zarządza największą w Polsce firmą zajmującą się kompleksowym monitoringiem mediów, analizami medialnymi i doradztwem. Współtwórca i przewodniczący rady nadzorczej CafeNews S.A. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Prawo Gospodarcze. Budował pierwszą w Polsce firmę analityczną Media Navigator, zajmującą się nowoczesnym podejściem do raportowania w media relations. Stale uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań media relations. Prowadzi prezentacje na kongresach, konferencjach i warsztatach związanych z tematyką PR, zarządzania, mediów, sportu, marketingu.

Arkadiusz SZCZEPAŃSKI | Dyrektor Generalny Jacobs & Schwartz

Jest wykładowcą na poznańskiej uczelni COLLEGIUM DA VINCI. Prowadzi zajęcia z Crisis Managementu i Designu relacji – to jego fun. Zawodowo, zajmuje się budowaniem strategii i komunikacją kryzysową, dokonuje analiz medialnych. Tworzy zespoły kryzysowe, dokumentację – manuale kryzysowe. Zarządza i wdraża rozwiązania IT, które pomagają mu dywersyfikować zagrożenia w komunikacji kryzysowej. Współpracuje z kancelariami prawnymi specjalizującymi się w prawie mediowym i psychologami bądź socjologami posiadającymi praktyczną wiedzę na temat skutków hejtu na zachowania ludzkie. Tworzy “personal branding” managementu, szkoli i buduje pozycję przewagi. Pracuje przy kryzysach, tam gdzie zwykle ludzie tracą życie, aktywa, wizerunek, rzadziej z markami. 

Krystian CIEŚLAK | Właściciel agencji Ro.team

Z branżą public relations związany od ponad 20 lat. Właściciel i dyrektor agencji Ro, która specjalizuje się w obsłudze podmiotów innowacyjnych. Ekspert w dziedzinie digital PR oraz wykorzystywania sztucznej inteligencji w komunikacji, wykładowca akademicki. W wolnych chwilach pasjonat biegania.

Joanna DRABIK | expert SoMe i influencer marketing, Szefowa agencji marketingowej HC Agency

Właściciel agencji marketingowej HC Agency. Wśród klientów agencji można znaleźć m.in. Chicco Poland, RECARO, Tchibo Polska, Maxi Zoo, MAJALAND Polska, Wojas S.A., Sylveco, Vianek, Aloesove, Biolaven, Jukki, Vanuba, Bank Spółdzielczy grupa KARPATIA, Brama W Gorce, Hubun, Petmex, kampanie wyborcze (Marketing Mix) oraz wiele innych. Doradca i szkoleniowiec. Pasjonatka oraz praktyk, która od ponad 13 lat współpracuje z firmami różnych branż w ogólnie pojętym marketingu, 7 lat w branży marketingu internetowego w tym przede wszystkim social media oraz influencer marketing tworząc kampanie zasięgowe, wizerunkowe, sprzedażowe, PR-owe, eventy z mikro, midi oraz topowymi influencerami jak: Małgorzata Rozenek, Kuba Wojewódzki, Marysia Jeleniewska, Joanna Koroniewska, Maciej Dowbor, Klaudia Halejcio, Anna Skóra i wiele innych. Prelegent Puls Biznesu, Polski Instytut Rozwoju Biznesu, Ecommerce Trends, Targi eHandlu. Expert nowymarketing.pl

Michał WRZOSEK | rzecznik prasowy, Budimex

Dziennikarz i menadżer public relations z 20 letnim doświadczeniem w branży kolejowej, infrastruktury i motoryzacji. Pracował jako dziennikarz m.in. w Radiu Zet i dla TVP. Komunikacją zajmował się w takich firmach jak: PKP S.A. Metro Warszawskie, Agencja Rozwoju Przemysłu i PKP Intercity. Brał udział w dużych projektach komunikacyjnych jak: Euro 2012 czy Światowe Dni Młodzieży. Laureat drugiego miejsca w konkursie PROTONY na najlepszego rzecznika prasowego 2009 roku. Wykładowca public relations w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Rzecznik Prasowy Budimeksu od 2018 roku. Odpowiada wraz z zespołem za komunikację zewnętrzną na rynkach polskich i zagranicznych.

Wojciech SZYMAŃSKI | CEO Ideo Force

Prezes Zarządu agencji e-commerce i e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. oraz Wiceprezes agencji public relations – Exacto. Wykładowca studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Ekspert Questus (CIM) w zakresieDigital Optimisation oraz Digital Customer Experience. Autor metodyki 12-kroków optymalizacji cyfrowej oraz narzędzia diagnostycznego „E-marketing Self Diagnostic Tool”. Angażuje się w rozwój startupów – był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR oraz Rzeszów Startup Akcelerator. Był członkiem komitetu oceniającego w akceleratorze “IDEA Global”

Amelia DĄBROWSKA | Category Manager Chicco, Artsana Polska

Doświadczona specjalistka w dziedzinie komunikacji marketingowej i lojalnościowej, która przez wiele lat doskonaliła swoje umiejętności, współpracując z markami takimi jak Wprost, Royal Canin, Electrolux czy Bridgestone, zarówno jako ekspert wewnętrzny, ale również jako konsultant z ramienia agencji na rynku polskim i międzynarodowym. Obecnie pełni funkcję Category Managera w Chicco, gdzie wykorzystuje swoją wiedzę i umiejętności do skutecznego zarządzania kategorią produktową.

Paula BARTKIEWICZ | Purchasing/Media Manager, MAJALAND Polska

W pracy zawodowej jest odpowiedzialna za dział marketingu w grupie parków rozrywki Majaland . Od ponad 15 lat związana z branżą reklamową i mediową. Swoje doświadczanie zbierała między innymi w Telewizji PULS, TVP oraz w Havas Media Network. Aktualnie zajmuje się działaniami mającymi na celu promowanie szerokiej oferty Majaland Polska.