• Strona Główna
  • /
  • Strona

Pandemia wymusiła zmiany w zawodzie dziennikarza

Jak zmieniła się praca dziennikarza w dobie pandemii? Czy zaufanie społeczne do przedstawicieli tego zawodu wzrosło, czy zmalało? Jakie są największe wyzwania branży dziennikarskiej? Odpowiedzi na to i inne pytania można znaleźć w najnowszym branżowym badaniu opublikowanym przez Polską Agencję Prasową. W dobie pandemii Koronawirusa Polska Agencja Prasowa (PAP) zapytała dziennikarzy o to jak odnajdują...
Więcej

Eksperci prognozują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży pr

17% firm z branży public relations w najbliższym czasie może upaść Badani eksperci zajmujący się public relations prognozują, iż do końca bieżącego roku rynek PR może się skurczyć nawet o 17% jeśli chodzi o liczbę firm świadczących usługi doradcze z zakresu komunikacji. Poza tym na znaczeniu zyska digital PR oraz łączenie pracy zdalnej z biurową....
Więcej

Poziom stresu podczas koronawirusa jak przy rozwodzie

Kto w branży public relations odczuwa największy stres związany z epidemią? Osoby prowadzące działalność gospodarczą w zakresie public relations oraz freelancerzy w największym stopniu odczuwają stres spowodowany obawami o swoją przyszłość na rynku. Największy komfort psychiczny doświadczają naukowcy. Badania dowodzą, iż branża specjalistów i ekspertów komunikacji nie pozostaje obojętna wobec kryzysowych zdarzeń jakie są konsekwencją...
Więcej

PR w czasach zarazy – prezentacja Adama Łaszyna

Szanowni Państwo, epidemia zmieniła nasze plany i jak wiecie, Kongres przełożyliśmy na wrzesień (24-25.09). Są jednak rzeczy, które warto, aby pozostały bez zmian. Jedną z nich jest prelekcja Adama Łaszyna – Prezesa ALERT MEDIA Communications, którą od 12 lat otwiera Kongres. Stąd nasza inicjatywa spotkania się online (w pierwotnym terminie Kongresu), na Zoom live, podczas...
Więcej

PR w czasach zarazy – Zoom live z Dariuszem Tworzydło i Adamem Łaszynem

Drodzy, wprawdzie musieliśmy przełożyć na wrzesień Kongres planowany na najbliższy czwartek, ale nie dajemy się pandemii! Już teraz, w oryginalnym terminie, mamy dla Was to, co zawsze. Od ponad dekady każdy Kongres inaugurował wykładem Adam Łaszyn. W tym roku  Adam zrobi to samo. Tyle, że on-line (link poniżej). 23 kwietnia (czwartek), godz. 10.00, zapraszamy na...
Więcej

KONGRES PR 2020 – NOWA DATA WYDARZENIA

Szanowni Państwo, mając na uwadze bezpieczeństwo nas wszystkich, a także zalecenia służb i organów państwowych, po dogłębnej analizie sytuacji oraz ryzyka, zdecydowaliśmy się dokonać zmiany terminu XX Kongresu Public Relations. Odbędzie się on w dniach 24-25 września 2020 (czwartek, piątek), w Hotelu Bristol, czyli w tym samym miejscu, gdzie mieliśmy się spotkać w kwietniu. Nasza...
Więcej

INFORMACJA DLA UCZESTNIKÓW

Szanowni Państwo, bezpieczeństwo naszych gości jest dla nas najważniejsze, dlatego uważnie analizujemy kolejne doniesienia związane z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa. Prowadzimy rozmowy z naszymi partnerami i prelegentami. Bierzemy pod uwagę również czynniki zewnętrzne, procedury oraz zalecenia ochronne wprowadzane przez instytucje państwowe oraz firmy. Jednocześnie nadal prowadzimy działania, promujemy, przygotowujemy się do wydarzenia. Gdyby jednak...
Więcej

XX Kongres Public Relations

Mija już prawie dwadzieścia lat odkąd w Rzeszowie narodził się projekt, którego głównym celem jest wymiana doświadczeń i integracja branży PR. Kongres Profesjonalistów Public Relations na stałe wpisał się w kalendarz osób, dla których kluczowym wyzwaniem jest profesjonalne komunikowanie. Zapraszamy do Rzeszowa, gdzie w dniach 23-24 kwietnia eksperci oraz praktycy kolejny raz podzielą się swoją...
Więcej

Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations

W latach 2018 - 2019  zrealizowano badania wśród agencji public relations dotyczące zarządzania kryzysem wizerunkowym.  Przeprowadzone analizy dostarczają wiedzy na temat sposobu funkcjonowania agencji public relations na polskim rynku usług doradczo-komunikacyjnych. Ważny element stanowiła analiza trendów obecnych w kryzysowym public relations ze szczególnym uwzględnieniem płaszczyzny profilaktyki antykryzysowej oraz aktywność agencji w poszczególnych sferach zadaniowych. Badania...
Więcej

Etyka polskiego PR w 2019 roku – deklarowana hierarchia wartości

W lutym i marcu br. zrealizowano ogólnopolskie badania „Profesjonalizm public relations w Polsce” na grupie 500 specjalistów public relations w celu pozyskania ich opinii na temat funkcjonowania tego środowiska zawodowego w krajowych organizacjach różnego typu. Przebadano osoby zatrudnione w dużych przedsiębiorstwach publicznych i prywatnych, agencjach PR oraz organizacjach pozarządowych. W każdej firmie przeprowadzono maksymalnie jedną...
Więcej

Cyfrowe oblicze PR

O nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w komunikowaniu, a także kryzysach wizerunkowych porozmawiamy podczas Kongresu Public Relations 2019. Wyniki raportu Global Digital Report 2018 wskazują, że światowy współczynnik użytkowników mediów społecznościowych wyniósł w ubiegłym roku 3,2 miliarda. Co ciekawe, liczba ta rośnie z roku na rok o ok. 13%. Oznacza to, że z  dobrodziejstw social…

Więcej

Nowe wyzwania w procesie komunikowania

„Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to kluczowe tematy XIX Kongresu Public Relations.  Media relations, e-PR oraz zarządzanie kryzysowe to najbardziej angażujące obszary działań, z jakimi na co dzień spotykają się pracownicy sektora PR w  Polsce. Eksperci z tej branży będą mieli okazję do wymiany doświadczeń w  tym zakresie podczas XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations,…

Więcej

Era influencera

XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej W ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem perswazji. „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to temat przewodni XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie 25 i 26 kwietnia…

Więcej

Kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations

W dniach 25-26 kwietnia 2019 roku odbędzie się już XIX edycja wydarzenia. Temat przewodni najbliższego Kongresu to „Social media, Influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe”. Komunikacja w erze nowych mediów dostarczyła nam wiele możliwości, m.in.: przekazywania informacji w czasie rzeczywistym,  szybkości ich rozpowszechniania, a także zmniejszenia dystansu pomiędzy nadawcą a odbiorcą wiadomości.  Większość firm posiada swoje oficjalne…

Więcej

Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie

Na ile polskie przedsiębiorstwa przygotowane są do kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy podczas międzynarodowej konferencji naukowej „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja w godzinach 10:00 - 14.00 na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Podczas wydarzenia  zaprezentowane zostaną wyniki badań poświęcone tematyce zarządzania kryzysowego.  Przewidywane...
Więcej

Jak przygotować się na kryzys wizerunkowy?

Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który w tym roku zgromadził ponad 300 uczestników. Wydarzenie odbyło się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hilton…

Więcej

Trwa pierwszy dzień Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2018

2 dni prelekcji, 22 ekspertów, 18 wystąpień, 2 warsztaty praktyczne, debata oraz około 300 uczestników – tak w liczbach prezentuje się Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018. Głównym tematem tegorocznego wydarzenia są kryzysy wizerunkowe. XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów PR gromadzi w dniach 19 i 20 kwietnia 2018 roku ekspertów oraz praktyków z całej Polski związanych z…

Więcej

Sesja naukowa – lista referentów

Dnia 20 kwietnia br. (piątek) w trakcie drugiego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations odbędzie się sesja naukowa pt. “Kryzys wizerunkowy i media”.  Sesja rozpocznie się o godzinie 9.00. Zakończenie planowane jest na godzinę 14.00. Czas trwania referatu to 20 minut.  Prowadzący sesję: prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski Dotychczas zgłoszone i przyjęte referaty: dr…

Więcej