Anna Jadwiga ORZECH, Dyrektorka Komunikacji Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

W Fundacji WOŚP zajmuje się kierowaniem działem komunikacji, tworzeniem społeczności i tym jak ułatwić wspieranie WOŚP za pomocą nowych technologii (29. Finał WOŚP to rekord wpłat na wplacam.wosp.org.pl – 26 mln PLN i eSkarbonce WOŚP – 17 mln PLN). #GirlBoss kolektywu Láska nebeská, z którym współpracuje z licznymi organizacjami pozarządowymi, którym doradza i szkoli w zakresie komunikacji internetowej, employer brandingu w NGO i nowych technologii w działaniach HR. Razem z zespołem zdobywczyni PRotona, 10 nagród w konkursie Złote Spinacze, 2 Złotych Effie oraz wyróżnienia Golden Arrow. Z III sektorem związana od dwudziestu lat. Od 2010 roku dzięki seminarium The New Media in the Middle East na Uniwersytecie Karola w Pradze fascynuje się wpływem nowych mediów na zmiany społeczne i działania społeczne. Z wykształcenia i zamiłowania filozofka i socjolożka. Kocha książki i czeską Pragę. Ma słabość do krajów Bliskiego Wschodu.

Agnieszka SOBUCKA, Menedżer ds. Komunikacji i PR, Rzecznik Prasowy w Emitel S.A.

Posiada 20 letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations. Przed dołączeniem do Emitel pracowała w PGE EJ 1, gdzie odpowiadała za kontakty z mediami oraz komunikację ze społecznościami lokalnymi mającą na celu budowanie poparcia dla budowy pierwszej polskiej elektrowni jądrowej na Pomorzu. Wcześniej w Allianz Polska odpowiadała za komunikację korporacyjną i relacje z mediami, pełniąc jednocześnie funkcję zastępcy rzecznika prasowego. Pracowała również dla takich ubezpieczycieli jak InterRisk, Gothaer, Aegon i PZU. Absolwentka  studiów o specjalizacji przywództwo i komunikacja społeczna w Wojskowej Akademii Technicznej. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.    

Bartosz STANISZEWSKI, Prezes Brandfeed

Uwielbia życie z pasją! Absolwent Zarządzania ze specjalnością marketing na Uniwersytecie Gdańskim. Strateg i ekspert medialny, od lat wspierający komunikację największych marek w agencji Brandfeed.i i nie tylko. Jego pasją są nowe technologie i formaty contentowe. Pomysłodawca i producent prestiżowego Likes Festival – pierwszego festiwalu dla blogerów i vlogerów. Menadżer wielu gwiazd, wykreował wizerunek takich grup muzycznych jak „Leszcze” czy „Neo Retros”. Prywatnie pasjonat sportu, maratończyk i zapalony kolarz. Właściciel marki Bike Storme, która zrodziła się z zamiłowania do rowerów. 

Marcin DOMAGAŁA, Video Marketing Manager OTOMOTO.PL

Pomysłodawca, twórca i prowadzący kanału YouTube marki OTOMOTO.PL. Od 3 lat swoimi produkcjami video doradza Polakom w zakupie samochodów używanych. Zdołał przekonać już ponad 116 tysięcy osób do subskrybowania kanału, a jego filmy generują ponad milion wyświetleń miesięcznie. Absolwent kierunku Transport Drogowy na Politechnice Poznańskiej. Miłośnik motoryzacji, muzyki i szachów.

Przemysław PRZYBYLSKI, Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy Credit Agricole Bank Polska S.A.

Od 2017 r. pełni funkcję Dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznika Prasowego banku Credit Agricole. Wcześniej był rzecznikiem i kierownikiem Działu Public Relations Lotniska Chopina w Warszawie, a także rzecznikiem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Lasów Państwowych. Przez ponad 10 lat był dziennikarzem, m.in. w RMF FM, Telewizji Polskiej i Ekspresie Wieczornym. W latach 2001-05 był członkiem Zarządu Głównego Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. W latach 2014-15 dwukrotnie wybierany był do trójki najlepszych rzeczników prasowych w branżowym konkursie Protony.

Alina KUCHARZEWSKA, Rzecznik Prasowy, Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Absolwentka polonistyki i komunikacji społecznej oraz prawa i administracji na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Reporterka „Dziennika Zachodniego” oraz wieloletnia dziennikarka i redaktor naczelna Regionalnej Telewizji TVT. Autorka setek artykułów oraz reportaży. Przez blisko 15 lat zajmowała się głównie tematami społecznymi oraz polityką samorządową. W 2016 r. została rzecznikiem prasowym wojewody śląskiego Jarosława Wieczorka oraz Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach. Jej zadaniem jest przede wszystkim kształtowanie wizerunku wojewody, zapewnianie wymiany informacji pomiędzy wojewodą a Premierem oraz ministrami, a także stała współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu oraz mediami. Przygotowuje także wizyty i konferencje prasowe Prezydenta RP, Premiera oraz ministrów w województwie śląskim.

Dominik MODRZEJEWSKI, PR Director, GOG.com

PR Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu komunikacją korporacyjną i strategiczną dla firm z sektora finansowego i technologicznego. Pracował m.in. dla PKO Banku Polskiego, Paypala, MCI Capital i Ingenico. Obecnie kieruje zespołem odpowiedzialnym za PR i Customer Relations na rynkach międzynarodowych w firmie GOG należącej do Grupy CD PROJEKT. Absolwent prawa na Uniwersytecie Warszawskim oraz ekonomii w Szkole Głównej Handlowej.

Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu ALERT MEDIA Communications

Prezes agencji ALERT MEDIA Communications. Wykładowca public relations Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, London School of Public Relations, Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Specjalizuje się w zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych i media relations. Trener medialny i doradca wizerunkowy osób publicznych, firm i instytucji. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Sebastian BYKOWSKI, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Wiceprezes zarządu, dyrektor generalny agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. – największej w Polsce firmy zajmującej się kompleksowym monitoringiem mediów i analizami medialnymi, jednej z największych firm w Europie w tej branży, nagrodzonej tytułem Gazeli Biznesu 2011; współtwórca i przewodniczący rady nadzorczej CafeNews S.A., członek kapituły nagród Dni Marketingu Sportowego oraz Konkursu Aktywne Miasto; doradca i konsultant. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Prawo Gospodarcze. Od 2000 roku, gdy budował pierwszą w Polsce firmę analityczną Media Navigator, zajmującą się nowoczesnym podejściem do raportowania w media relations, stale uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań media relations dla największych firm polskich i zagranicznych. Wykłada tematy związane z monitoringiem mediów, zarządzaniem informacją oraz zmianami na rynku mediów na wielu uniwersytetach i uczelniach niepublicznych w całej Polsce.

Marek KACPRZAK, Dziennikarz, Executive MBA, Hubris - Zarządzanie Słowem i Ludźmi

Jego dewizą jest stwierdzenie, że drogą do każdego sukcesu jest skuteczna komunikacja. Uczy jak dopasować środki przekazu do konkretnego odbiorcy, pomaga budować strategie i je później skutecznie wdrażać. Szkoli menadżerów, rzeczników prasowych i dziennikarzy. Z wykształcenia jest humanistą i magistrem kulturoznawstwa ze specjalnością komunikacji społecznej i ekonomiki kultury. Posiada tytuł Executive MBA. Z zawodu dziennikarz, trener i menadżer wielu zespołów redakcyjnych. Wykładowca, szkoleniowiec i mówca motywacyjny. Przeprowadził wiele godzin szkoleniowych z zakresu komunikacji, budowania wizerunku, występów publicznych, prowadzenia skutecznych kanałów informacyjnych w tym social mediów.