Anna Jadwiga ORZECH, Dyrektorka Komunikacji Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

W Fundacji WOŚP zajmuje się kierowaniem działem komunikacji, tworzeniem społeczności i tym jak ułatwić wspieranie WOŚP za pomocą nowych technologii (29. Finał WOŚP to rekord wpłat na wplacam.wosp.org.pl – 26 mln PLN i eSkarbonce WOŚP – 17 mln PLN). #GirlBoss kolektywu Láska nebeská, z którym współpracuje z licznymi organizacjami pozarządowymi, którym doradza i szkoli w zakresie komunikacji internetowej, employer brandingu w NGO i nowych technologii w działaniach HR. Razem z zespołem zdobywczyni PRotona, 10 nagród w konkursie Złote Spinacze, 2 Złotych Effie oraz wyróżnienia Golden Arrow. Z III sektorem związana od dwudziestu lat. Od 2010 roku dzięki seminarium The New Media in the Middle East na Uniwersytecie Karola w Pradze fascynuje się wpływem nowych mediów na zmiany społeczne i działania społeczne. Z wykształcenia i zamiłowania filozofka i socjolożka. Kocha książki i czeską Pragę. Ma słabość do krajów Bliskiego Wschodu.

Agnieszka SOBUCKA, Menedżer ds. Komunikacji i PR, Rzecznik Prasowy w Emitel S.A.

Posiada 20 letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations. Przed dołączeniem do Emitel pracowała w PGE EJ 1, gdzie odpowiadała za kontakty z mediami oraz komunikację ze społecznościami lokalnymi mającą na celu budowanie poparcia dla budowy pierwszej polskiej elektrowni jądrowej na Pomorzu. Wcześniej w Allianz Polska odpowiadała za komunikację korporacyjną i relacje z mediami, pełniąc jednocześnie funkcję zastępcy rzecznika prasowego. Pracowała również dla takich ubezpieczycieli jak InterRisk, Gothaer, Aegon i PZU. Absolwentka  studiów o specjalizacji przywództwo i komunikacja społeczna w Wojskowej Akademii Technicznej. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.    

Bartosz STANISZEWSKI, Prezes Brandfeed

Uwielbia życie z pasją! Absolwent Zarządzania ze specjalnością marketing na Uniwersytecie Gdańskim. Strateg i ekspert medialny, od lat wspierający komunikację największych marek w agencji Brandfeed.i i nie tylko. Jego pasją są nowe technologie i formaty contentowe. Pomysłodawca i producent prestiżowego Likes Festival – pierwszego festiwalu dla blogerów i vlogerów. Menadżer wielu gwiazd, wykreował wizerunek takich grup muzycznych jak „Leszcze” czy „Neo Retros”. Prywatnie pasjonat sportu, maratończyk i zapalony kolarz. Właściciel marki Bike Storme, która zrodziła się z zamiłowania do rowerów. 

Marcin DOMAGAŁA, Video Marketing Manager OTOMOTO.PL

Pomysłodawca, twórca i prowadzący kanału YouTube marki OTOMOTO.PL. Od 3 lat swoimi produkcjami video doradza Polakom w zakupie samochodów używanych. Zdołał przekonać już ponad 116 tysięcy osób do subskrybowania kanału, a jego filmy generują ponad milion wyświetleń miesięcznie. Absolwent kierunku Transport Drogowy na Politechnice Poznańskiej. Miłośnik motoryzacji, muzyki i szachów.

Przemysław PRZYBYLSKI, Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznik Prasowy Credit Agricole Bank Polska S.A.

Od 2017 r. pełni funkcję Dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej i Rzecznika Prasowego banku Credit Agricole. Wcześniej był rzecznikiem i kierownikiem Działu Public Relations Lotniska Chopina w Warszawie, a także rzecznikiem Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Lasów Państwowych. Przez ponad 10 lat był dziennikarzem, m.in. w RMF FM, Telewizji Polskiej i Ekspresie Wieczornym. W latach 2001-05 był członkiem Zarządu Głównego Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. W latach 2014-15 dwukrotnie wybierany był do trójki najlepszych rzeczników prasowych w branżowym konkursie Protony.

Alina KUCHARZEWSKA, Rzecznik Prasowy, Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Absolwentka polonistyki i komunikacji społecznej oraz prawa i administracji na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Reporterka „Dziennika Zachodniego” oraz wieloletnia dziennikarka i redaktor naczelna Regionalnej Telewizji TVT. Autorka setek artykułów oraz reportaży. Przez blisko 15 lat zajmowała się głównie tematami społecznymi oraz polityką samorządową. W 2016 r. została rzecznikiem prasowym wojewody śląskiego Jarosława Wieczorka oraz Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach. Jej zadaniem jest przede wszystkim kształtowanie wizerunku wojewody, zapewnianie wymiany informacji pomiędzy wojewodą a Premierem oraz ministrami, a także stała współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu oraz mediami. Przygotowuje także wizyty i konferencje prasowe Prezydenta RP, Premiera oraz ministrów w województwie śląskim.

Dominik MODRZEJEWSKI, PR Director, GOG.com

PR Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu komunikacją korporacyjną i strategiczną dla firm z sektora finansowego i technologicznego. Pracował m.in. dla PKO Banku Polskiego, Paypala, MCI Capital i Ingenico. Obecnie kieruje zespołem odpowiedzialnym za PR i Customer Relations na rynkach międzynarodowych w firmie GOG należącej do Grupy CD PROJEKT. Absolwent prawa na Uniwersytecie Warszawskim oraz ekonomii w Szkole Głównej Handlowej.

Bartosz MATEJA, Prezes Zarządu, PROGRAFIX

Wizjoner, nieustający w poszukiwaniu nowych wyzwań. Studiował na wydziale architektury. Umiejętnie łączy kreacje z inżynierią produkcji. Skutecznie wykorzystuje najnowsze technologie do łączenia światów off/online, w wielokanałowej komunikacji one to one. Założyciel Prografix i agencji Raczej Inaczej, zintegrował kompetencje zespołów w obszarze marketingu, kreacji, IT, nowych technologii, druku danych zmiennych i logistyki. Wykorzystuje posiadane zasoby do tworzenia aplikacji dla swoich nowych marek jak coverlover.com, targetdruk.pl, sendy.pl. Opowie o tym, że offline jest już digital – papier nie umiera oraz czego w komunikacji marketingowej COVID nie zmieni.

Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu ALERT MEDIA Communications

Prezes agencji ALERT MEDIA Communications. Wykładowca public relations Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, London School of Public Relations, Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Specjalizuje się w zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych i media relations. Trener medialny i doradca wizerunkowy osób publicznych, firm i instytucji. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Sebastian BYKOWSKI, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Wiceprezes zarządu, dyrektor generalny agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. – największej w Polsce firmy zajmującej się kompleksowym monitoringiem mediów i analizami medialnymi, jednej z największych firm w Europie w tej branży, nagrodzonej tytułem Gazeli Biznesu 2011; współtwórca i przewodniczący rady nadzorczej CafeNews S.A., członek kapituły nagród Dni Marketingu Sportowego oraz Konkursu Aktywne Miasto; doradca i konsultant. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Prawo Gospodarcze. Od 2000 roku, gdy budował pierwszą w Polsce firmę analityczną Media Navigator, zajmującą się nowoczesnym podejściem do raportowania w media relations, stale uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań media relations dla największych firm polskich i zagranicznych. Wykłada tematy związane z monitoringiem mediów, zarządzaniem informacją oraz zmianami na rynku mediów na wielu uniwersytetach i uczelniach niepublicznych w całej Polsce.

Marek KACPRZAK, Były dziennikarz, Specjalista ds. komunikacji

Jego dewizą jest stwierdzenie, że drogą do każdego sukcesu jest skuteczna komunikacja. Uczy jak dopasować środki przekazu do konkretnego odbiorcy, pomaga budować strategie i je później skutecznie wdrażać. Szkoli menadżerów, rzeczników prasowych i dziennikarzy. Z wykształcenia jest humanistą i magistrem kulturoznawstwa ze specjalnością komunikacji społecznej i ekonomiki kultury. Posiada tytuł Executive MBA. Z zawodu dziennikarz, trener i menadżer wielu zespołów redakcyjnych. Wykładowca, szkoleniowiec i mówca motywacyjny. Przeprowadził wiele godzin szkoleniowych z zakresu komunikacji, budowania wizerunku, występów publicznych, prowadzenia skutecznych kanałów informacyjnych w tym social mediów.

Ziemowit NOWAK, Rzecznik Prasowy Wodociągów Kieleckich

Od 2011 r. pełni funkcję Rzecznika Prasowego Wodociągów Kieleckich. Jest specjalistą public relations. Wcześniej manager liniowy w grupie radiowej Agora SA. Przez 20 lat pracował jako dziennikarz i redaktor, najpierw w prasie polonijnej w USA, a następnie w latach 1993-2011 w „Gazecie Wyborczej” w Kielcach. Studiował na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach, gdzie uzyskał dyplom magistra historii. Absolwent kursów The Reuters Foundation “Writing Business News” i „Master Class Journalism Workshop”, a także stypendysta German Marshall Fund of the United States. Laureat nagród dziennikarskich, m.in. Wybitny Dziennikarz Gazety Wyborczej, Ostre Pióro – nagroda Business Centre Club, Złote Pióro Marszałka – nagroda Marszałka Województwa Świętokrzyskiego.

Wojciech JABCZYŃSKI, Rzecznik Prasowy w Orange Polska

Od 2008 roku rzecznik Orange Polska i szef biura prasowego firmy. Z branżą PR związany od 1999 roku. Wcześniej przez 5 lat dziennikarz i redaktor Gazety Wyborczej. Realizował wiele projektów z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i zarządzania kryzysowego. Jeden z pierwszych rzeczników, który w Polsce prowadził blog korporacyjny. Entuzjasta i praktyk wykorzystania social mediów w komunikacji PR.