• Strona Główna
  • /
  • Strona

prof. dr hab. Grzegorz MAZUREK, Rektor Akademii Leona Koźmińskiego

Grzegorz Mazurek jest rektorem Akademii Leona Koźmińskiego – wiodącej szkoły biznesu regionu Europy Środkowo-Wschodniej wg „Financial Times” i profesorem tytularnym specjalizującym się w tematyce strategii transformacji cyfrowej organizacji, e-handlu oraz e-marketingu. Szczególnie interesuje się zmianami, jakie procesy digitalizacji wywołują w sektorze szkolnictwa wyższego. Jest również Dyrektorem Centrum Badań Transformacji Cyfrowej – CYBERMAN, członkiem Komisji ds. Innowacyjności European University Association, członkiem EFMD Advisory Board dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej oraz członkiem zarządu Stowarzyszenia Edukacji Menedżerskiej Forum. Od 2020 roku pełni funkcję Prezydenta International Advisory Board francuskiej szkoły biznesu ISC Paris. W latach 2016-18 był członkiem Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji. Grzegorz Mazurek ściśle współpracuje ze środowiskiem gospodarki elektronicznej, m.in. z Izbą Gospodarki Elektronicznej, Fundacją Digital Poland i Interactive Advertising Bureau. Realizował projekty m.in. dla takich marek jak: Nokia, Nikon, Polpharma, Egmont, PZU, Michelin, IKEA, Mars Corp.

Roman GUTEK, twórca festiwali filmowych i właściciel firmy dystrybucyjnej Gutek Film

Przez całe życie zajmuje się kinem łącząc pasję z biznesem. Twórca  festiwali: Warszawskiego Festiwalu Filmowego, oraz odbywających się we Wrocławiu: Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty i American Film Festiwal. Od 30 lat wprowadza do kin artystyczne filmy poprzez własną firmę Gutek Film, która prowadzi także warszawskie kino Muranów. Kieruje Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty, zajmującym się upowszechnianiem autorskiego kina oraz edukacją filmową.

 

Roksana OBUCHOWSKA, Senior Global Communication Expert, Merck Business Solutions Europe Sp. z o.o., wiceprezeska PSPR

Z wykształcenia prawniczka, zawodowo na stałe związana z komunikacją. Od 9 lat w branży, od 6 specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej. Doświadczenie zdobywała w pracy dla międzynarodowych korporacji. Obecnie pracuje w zespole odpowiadającym za globalną komunikację centrum usług wspólnych firmy Merck. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, od 2021 roku zasiada w zarządzie stowarzyszenia, od marca 2023 w roli wiceprezeski. Z ramienia PSPR jest członkinią Europejskiej Rady Global Alliance for Public Relations and Communication Management. Wystąpiła jako mówca na scenie TEDx. Prelegentka konferencyjna, wykładowczyni w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu i mentorka w programie mentoringowym dla studentów Uniwersytetu Wrocławskiego.

Marcin HERMAN, Doradca zarządu w Kaczmarski Group

W public relations od ponad 20 lat. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i wewnętrznej. Obecnie pełni funkcję doradcy zarządu Kaczmarski Group, polskiego lidera w zakresie informacji gospodarczej, odzyskiwania należności i finansowania przedsiębiorstw. Jest również związany z funduszem 4growth VC, któremu doradza w komunikacji inwestycji w obiecujące startupy m.in. z branży fintech i insurtech. W przeszłości był przez wiele lat związany z agencją Profile, a w ostatnim czasie również z Big Picture oraz Bringmore Advertising. Pracował dla takich marek jak BRE Bank, Orange, Bunge, PZU, PGNiG, InPost, Polpharma Biologics, Mondelez. Był również szefem komunikacji i rzecznikiem prasowym Alior Banku.

Maciej KRZYSZTOSZEK, Rzecznik prasowy UNIQA Polska

Menedżer ds. komunikacji korporacyjnej i ESG Grupy Amica, w której odpowiada za komunikację zewnętrzną i relacje z mediami, komunikację wewnętrzną i obszar zrównoważonego rozwoju. Wcześniej przez ponad 8 lat związany z PR-em finansowym, najpierw w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego, w którym realizował kampanie społeczne i odpowiadał za kontakty z mediami, a następnie w towarzystwie ubezpieczeniowym LINK4, gdzie pełnił funkcję rzecznika prasowego i menedżera komunikacji korporacyjnej. Od 2018 roku członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i koordynator Klubu investor relations PSPR. Ma także ponad 8-letnie doświadczenie dziennikarskie, które przez lata zdobywał w redakcjach biznesowych, m.in. TVN CNBC, TV Biznes, Bloomberg Businessweek Polska i Rzeczpospolita. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Krzysztof OLSZEWSKI, Rzecznik prasowy mBanku, Szef działu komunikacji korporacyjnej

Piarowiec z 18-letnim doświadczeniem w pracy dla firm z branży finansowej. W mBanku pełni funkcję rzecznika prasowego. Jest też szefem działu komunikacji korporacyjnej. Odpowiada za PR, w tym media relations na rynkach w Polsce, Czechach i na Słowacji, a także za komunikację wewnętrzną i działania kryzysowe. Wykładowca PR. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwent Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów podyplomowych z marketingu internetowego w Szkole Głównej Handlowej.

Sebastian BYKOWSKI, Prezes zarządu, Dyrektor generalny, PSMM Monitoring & More

Zarządza największą w Polsce firmą zajmującą się kompleksowym monitoringiem mediów, analizami medialnymi i doradztwem, nagrodzoną tytułem Gazeli Biznesu 2011 i 2015 oraz Diamentu Forbesa 2022. Współtwórca i przewodniczący rady nadzorczej CafeNews S.A. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Prawo Gospodarcze. Budował pierwszą w Polsce firmę analityczną Media Navigator, zajmującą się nowoczesnym podejściem do raportowania w media relations. Stale uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań media relations. Prowadzi prezentacje na kongresach, konferencjach i warsztatach związanych z tematyką PR, zarządzania, mediów, sportu, marketingu.

Magdalena BIGAJ, Prezeska Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa

Twórczyni i prezeska Fundacji Instytut Cyfrowego Obywatelstwa. Autorka książki “Wychowanie przy ekranie”. Pomysłodawczyni i współautorka pierwszego Ogólnopolskiego Badania Higieny Cyfrowej (2022). Współautorka Kwestionariusza Samooceny Higieny Cyfrowej, narzędzia badawczo-edukacyjnego.  Medioznawczyni, badaczka i działaczka społeczna. Ekspertka zespołu ds. edukacji Komitetu Dialogu Społecznego KIG. Członkini Rady Programowej Fundacji Orange. W poprzednich latach ekspertka Ministerstwa Cyfryzacji ds. Bezpieczeństwa Dzieci i Młodzieży w Internecie, członkini Parlamentarnego Zespołu ds. Cyberbezpieczeństwa Dzieci oraz wiceprezeska Fundacji Dbam o Mój Zasięg. Pierwszych kilkanaście lat związana zawodowo z firmami z branży internetu i nowych technologii. Doświadczona mówczyni i edukatorka higieny cyfrowej i profilaktyki e-uzależnień – od kilku lat prowadzi szkolenia dla szkół i pracodawców. Autorka projektów edukacyjnych i naukowych oraz licznych publikacji z obszaru wpływu nowych technologii na społeczeństwo. Umieszczona na liście 100 Kobiet Roku 2022 przez magazyn Forbes Women.

Magdalena BIEDRZYCKA-DOLIWA, Lider ds. komunikacji, DELOITTE

Z branżą komunikacji i PR związana jest od ponad 15 lat. Od 2016 roku pracuje w Deloitte, początkowo jako menedżer ds. komunikacji wewnętrznej, później jako starszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej. Od 2019 roku jako szefowa komunikacji korporacyjnej, była odpowiedzialna za public relations, komunikację wewnętrzną oraz działania wizerunkowe firmy w Polsce. Obecnie kieruje komunikacją korporacyjną Deloitte Consulting w rejonie Europy Centralnej, w tym komunikacją strategiczną, komunikowaniem zmian, budowaniem kultury organizacyjnej, executive presence oraz stakeholder management. Wcześniej pracowała na stanowiskach kierowniczych w polskich i międzynarodowych korporacjach, realizując projekty związane z komunikowaniem zmian i transformacją biznesową.

Daniel DZIULA, CIO Program Marketing Leader, Marketing Manager, Deloitte

Specjalizuje się w marketingu B2B w obszarze nowych technologii, transformacji cyfrowej i innowacyjnych rozwiązań. W Deloitte jest odpowiedzialny po stronie marketingowej za rozwój Programu CIO, skierowanego do dyrektorów IT z największych firm na polskim rynku oraz odpowiada za działania komunikacyjne i marketingowe działu konsultingu w tematach technologicznych. W swoich kampaniach stawia na podejście wielokanałowe wykorzystując zarówno media własne, jak i te zewnętrzne.  

Agnieszka GORZKOWICZ, Zastępca rzecznika prasowego/Kierownik działu PR Credit Agricole Bank Polska S.A.

W banku Credit Agricole pracuje od 2007 roku. Odpowiada za media relations, komunikacją kryzysową oraz mikrokryzysową, Od 20220 roku współtworzy także kampanię #WyzwanieOszczędzanie. Wspiera działania sprzedażowe i marketingowe, a jako ekspertka językowa dba o prosty, inkluzywny jezyk w nowej aplikacji mobilnej banku. Jej ponad osiemnastoletnie doświadczenie w public relations, obejmuje również projekty społecznie odpowiedzialnego biznesu oraz komunikacji wewnętrznej. Koordynowane przez nią projekty zyskały rynkowe wyróżnienia: w Konkursie Liderów Świata Bankowości (2013) oraz Srebrny i Brązowy Spinacz (2018). Członkini Rady Biznesu przy Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.

Monika KAMIŃSKA | Właścicielka marki modowej

Dziewięć lat temu dowiedziała się, czym różni się wełna od poliestru, zakochała się w naturalnych tkaninach i powołała do życia własną markę. W Monika Kamińska znajdziemy tylko tkaniny naturalne: wełnę, len, jedwab, bawełnę oraz sztuczne: wiskozę, cupro, lyocell. Marka mówi stanowcze nie tkaninom syntetycznym: poliestrowi, poliamidowi i akrylowi. Nasze ciała zasługują na więcej niż ubrania wykonane z plastiku.
Jako marka codziennie udowadnia, że można w sposób przyjazny środowisku, etyczny i jakościowy wyprodukować każdy element garderoby, od bielizny przez sukienki w kwiatki aż do garnituru. Najwyższa jakość jest od teraz dostępna w każdym stylu.

Ewa GRABEK, Specjalistka komunikacji, laureatka konkursów kreatywnych

Zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji The Next Gen of PR, zdobyła brązowy medal w ICCO Next Gen PR World Cup 2022. Laureatka Young Creatives Cannes 2022 w kategorii PR, reprezentowała Polskę w finałach w Cannes. Współzałożycielka Koła Naukowego Public Relations UW, koordynatorka cyklu PRawdziwy PR Akademia pod patronatem PSPR. Ewa Grabek w SEC Newgate CEE zajmuje się przede wszystkim brand PR-em i tematami ESG.  Jako członkini Fundacji Equaversity realizuje międzynarodowe kampanie fundraisingowe na rzecz polskiej społeczności LGBT+, np. #DonutGiveUp, w której wzięli udział m.in. Agnieszka Holland, Antoni Porowski i olimpijczycy Tom Daley i Adam Rippon.

Szymon DZIEWIĘCKI, Project Manager w SEC Newgate CEE

Zwycięzca pierwszej polskiej edycji The Next Gen of PR oraz brązowy medalista PR-owych mistrzostw świata, ICCO Next Gen PR World Cup. W swoim pierwszym starcie zwyciężył w Young Creatives Cannes w kategorii PR i reprezentował Polskę na finałach Young Lions Competition w Cannes. Specjalizuje się w public affairs i komunikacji korporacyjnej. W SEC Newgate CEE jako konsultant wspiera koncern TVN Warner Bros. Discovery. Współtworzył działania komunikacyjne w obronie telewizji TVN oraz rynku mediów w Polsce. Jest założycielem największej w Polsce organizacji zrzeszającej młodych specjalistów PR – Koła Naukowego Public Relations UW. ​Absolwent Kolegium MISH Uniwersytetu Warszawskiego.

Stefan AUGUSTYN, ekspert PR, Polskie Stowarzyszenie Public Relations

Ekspert z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w branży PR, gdzie wspiera działania komunikacyjne biznesu i start-upów, w tym szczególnie związanych z nowymi technologiami, a także organizacji i samorządów. Wcześniej przez wiele lat spełniał się zawodowo jako dziennikarz radiowy, w mediach elektronicznych i prasie. Na co dzień praktyk komunikacji, szkoleniowiec oraz wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego. Od kilku lat jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Rozalia DEREWENDA-ZASŁONA | Kierowniczka Zespołu Komunikacji w PZU Zdrowie

Odpowiedzialna za zbudowanie zespołu komunikacji oraz prowadzenie działań wizerunkowych ogólnopolskiej spółki medycznej w zakresie: social media, media relations, sponsoringu i content marketingu. Realizuje projekty promujące zdrowie i naukę we współpracy z uczelniami medycznymi, partnerami społecznymi i medialnymi.
Od 11 lat związana z sektorem zdrowia i ubezpieczeń, gdzie zdobyła również doświadczenie w marketingu produktowym, eventach i CSR. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Podyplomowych Studiów Public Relations oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Członkini PSPR. Autorka artykułów w prasie branżowej. Posiada certyfikat DIMAQ Professional.

Joanna DRABIK | Expert social media, influencer marketing Artsana Poland, Chicco Poland

Właściciel agencji marketingowej HC Agency. Wśród klientów agencji można znaleźć m.in. Chicco Poland, RECARO Poland, Tchibo Polska, HEGO’S Milano, Wojas S.A., Sylveco, Vianek, Bank Spółdzielczy grupa KARPATIA, Brama W Gorce (Marketing Mix) oraz wiele innych.  Doradca i szkoleniowiec. Pasjonatka oraz praktyk, która od ponad 12 lat współpracuje z firmami różnych branż w ogólnie pojętym marketingu, 7 lat w branży marketingu internetowego w tym przede wszystkim social media oraz influencer marketing tworząc kampanie zasięgowe, wizerunkowe, sprzedażowe, PR-owe, eventy z mikro, midi oraz topowymi influencerami jak: Małgorzata Rozenek, Kuba Wojewódzki, Marysia Jeleniewska, Joanna Koroniewska, Maciej Dowbor, Klaudia Halejcio, Anna Skóra i wiele innych. Prelegent Puls Biznesu, Polski Instytut Rozwoju Biznesu, Ecommerce Trends, Targi eHandlu. Expert nowymarketing.pl .

Małgorzata CIELOCH | Dyrektorka departamentu komunikacji, rzecznik prasowy UOKiK

Dyrektorka departamentu komunikacji w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz jego rzeczniczka prasowa. Ma ponad 15-letnie doświadczanie współpracy z mediami oraz 5-letnie w pracy jako trenerka w NGOs.  Odpowiada za różne projekty, również te bardzo spontaniczne dotyczące promocji praw konsumentów i ochrony konkurencji. Razem z zespołem nagradzana za różne działania  – ostatnio Noizz Zmiany’22 w kategorii online za kampanię #OznaczamReklamy i podczas Influencers Life Awards 2023 za nowoczesną edukację twórców.

Jagoda KRUSZEWSKA | social media manager, UOKiK

Od kilkunastu lat związana z instytucjami publicznymi. Ma doświadczenie w działaniach edukacyjnych i social mediach. W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozwija instagramowy profil uokikgovpl, gdzie stara się edukować konsumentów o ważnych dla nich prawach w przystępny i nieurzędowy sposób. Bierze udział w działaniach związanych z rynkiem influencer marketingu – w tym nagradzanej kampanii #OznaczamReklamy.

Krzysztof TOMCZYŃSKI | Partner I Account Director w Alert Media Communications

Z Alert Media związany od 2013 r., prowadzi projekty kryzysowe i strategiczne dla firm z takich branż jak: FMCG, retail, pharma, moto oraz instytucji publicznych i NGO. Współtwórca „Kryzysometru” i współautor książki „e-Kryzys”. Wcześniej pracował m.in. w Ministerstwie Skarbu Państwa, gdzie przez cztery lata odpowiadał za działania komunikacyjne towarzyszące debiutom giełdowym w ramach „Akcjonariatu Obywatelskiego”. Absolwent Kolegium MISH i Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego. 

Wojciech SZYMAŃSKI | CEO Ideo Force

Prezes Zarządu agencji e-commerce i e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o. oraz Wiceprezes agencji public relations – Exacto. Wykładowca studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Ekspert Questus (CIM) w zakresieDigital Optimisation oraz Digital Customer Experience. Autor metodyki 12-kroków optymalizacji cyfrowej oraz narzędzia diagnostycznego „E-marketing Self Diagnostic Tool”. Angażuje się w rozwój startupów – był mentorem w Startup Weekend, SAMSUNG INKUBATOR oraz Rzeszów Startup Akcelerator. Był członkiem komitetu oceniającego w akceleratorze “IDEA Global”

Karolina BARDOWSKA | Wójt Gminy Zagrodno

Ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia germańska. Po studiach podjęła pracę w dużej międzynarodowej firmie, w dziale obsługi klienta niemieckojęzycznego. Od 2016 r. prowadziła własną działalność gospodarczą, w ramach której prowadziła szkolenia, kursy z języka niemieckiego i realizowała usługi profesjonalnego tłumaczenia. W wyborach samorządowych w 2018 r. została wybrana na stanowisko wójta gminy Zagrodno.

Adam AMBROZIK | ekspert ds. public affairs

Prawnik, ekonomista, absolwent podyplomowych studiów AMP na IESE Business School. Doświadczenia zdobywał min. w firmie VELUX, gdzie odpowiadał za obszar regulacji prawnych, współpracę z sektorem publicznym oraz organizacjami pracodawców i innymi organizacjami biznesowymi. Wcześniej pracował w Ministerstwie Skarbu Państwa jako Radca Ministra oraz Dyrektor Departamentu Restrukturyzacji i Pomocy Publicznej. Doświadczony menadżer oraz członek rad nadzorczych, m.in. w spółkach Orlen, Polimex – Mostostal, PAIIZ.

Lidia GARBACZUK | Dyrektor Biura Strategii Medialnych Polska Agencja Prasowa

Dyrektor Biura Strategii Medialnych Polskiej Agencji Prasowej, od 20 lat w branży medialnej. Specjalizuje się w doradztwie i zarządzaniu z obszaru mediów, marketingu, PR i sprzedaży. Ukończyła studia z zakresu zarządzania w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie, a także socjologii w Akademii Leona Koźmińskiego.

Emilia HAHN| Założycielka agencji PR Hub, prezeska Stowarzyszenia Agencji Public Relations

Od blisko 25 lat związana z branżą komunikacyjną. Specjalizuje się w strategicznym konsultingu korporacyjnym, kryzysowym oraz w kampaniach CSR i edukacyjnych. Od września 2022 r. prezeska zarządu Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, członkini Rady Pracodawców i Interesariuszy Zewnętrznych Wydziału Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz Rady Programowej WNoZ WUM. Współautorka książki “Instrukcja Obsługi Agencji PR”. Prelegentka na kongresach i konferencjach z obszaru public relations i komunikacji managerskiej. Ukończyła Wydział Psychologii Społecznej Uniwersytetu SWPS. Laureatka nagród branżowych, w tym Złotych Spinaczy za projekt “Tiger jest tylko jeden” w kategoriach kampania dekady oraz komunikacja kryzysowa.

Bartosz MATEJA| Prezes zarządu PROGRAFIX

Założyciel i Prezes Zarządu “PROGRAFIX – więcej niż druk”, pierwszej polskiej firmy integrującej kompetencje zespołów w obszarze marketingu, nowych technologii, druku offsetowego i cyfrowego. Właściciel Agencji Pracy Tymczasowej Direct4You świadczącej usługi co-packing i fulfillment. Umiejętnie łączy kreacje z inżynierią produkcji. Skutecznie wykorzystuje najnowsze technologie do łączenia kanałów offline/online, wdraża rozwiązania “phigital” w masowej komunikacji B2B czy B2C oraz budowaniu relacji H2H (Human to Human). Twórca marki CoverLover  – niepowtarzalnych, spersonalizowanych notesów i planerów. Prywatnie oddaje się projektowaniu architektonicznemu, miłośnik psów oraz sportów motorowych.

 

 

Bohdan PAWŁOWICZ | Doradca Z-cy Dyrektora NASK

Od blisko 30 lat związany z rynkiem komunikacji marketingowej w Polsce. Wykładowca komunikacji marketingowej Uniwersytetów Warszawskiego i Wrocławskiego oraz SGH. Wiele lat członek rady nadzorczej (wcześniej zarządu) IAA — Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. 3 kadencje jako arbiter KER-u Komisji Etyki Reklamy. W latach 2006 — 2011 był prezesem zarządu Aart Design — polskiego oddziału francuskiej agencji specjalizującej się w tworzeniu systemów identyfikacji wizualnej i broadcast designu. Współautor kilkunastu systemów identyfikacji i opraw telewizyjnych (lcoffee, TVP Info, KPS Skra, Belsat, TVP Polonia, PZHiPBM, Travel Time, TVP Seriale, Festiwal Nauki Warszawie, Technoport, itd.). W latach 2003-2007 pracował jako Dyrektor Generalny IAA, gdzie współtworzył i nadzorował realizację długofalowego programu „Marketing dla przyszłości”, w ramach którego prowadzona była kampania „Pij mleko! Będziesz wielki.”. Z ramienia IAA współtwórca Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy i KER. Obecnie pracuje jako Doradca Z-cy Dyrektora NASK — Państwowego Instytutu Badawczego ds. Zastosowań Sztucznej Inteligencji i Przetwarzania Danych.