• Strona Główna
  • /
  • Strona

INFORMACJA DLA UCZESTNIKÓW

Szanowni Państwo, bezpieczeństwo naszych gości jest dla nas najważniejsze, dlatego uważnie analizujemy kolejne doniesienia związane z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa. Prowadzimy rozmowy z naszymi partnerami i prelegentami. Bierzemy pod uwagę również czynniki zewnętrzne, procedury oraz zalecenia ochronne wprowadzane przez instytucje państwowe oraz firmy. Jednocześnie nadal prowadzimy działania, promujemy, przygotowujemy się do wydarzenia. Gdyby jednak...
Więcej

XX Kongres Public Relations

Mija już prawie dwadzieścia lat odkąd w Rzeszowie narodził się projekt, którego głównym celem jest wymiana doświadczeń i integracja branży PR. Kongres Profesjonalistów Public Relations na stałe wpisał się w kalendarz osób, dla których kluczowym wyzwaniem jest profesjonalne komunikowanie. Zapraszamy do Rzeszowa, gdzie w dniach 23-24 kwietnia eksperci oraz praktycy kolejny raz podzielą się swoją...
Więcej

Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations

W latach 2018 - 2019  zrealizowano badania wśród agencji public relations dotyczące zarządzania kryzysem wizerunkowym.  Przeprowadzone analizy dostarczają wiedzy na temat sposobu funkcjonowania agencji public relations na polskim rynku usług doradczo-komunikacyjnych. Ważny element stanowiła analiza trendów obecnych w kryzysowym public relations ze szczególnym uwzględnieniem płaszczyzny profilaktyki antykryzysowej oraz aktywność agencji w poszczególnych sferach zadaniowych. Badania...
Więcej

Etyka polskiego PR w 2019 roku – deklarowana hierarchia wartości

W lutym i marcu br. zrealizowano ogólnopolskie badania „Profesjonalizm public relations w Polsce” na grupie 500 specjalistów public relations w celu pozyskania ich opinii na temat funkcjonowania tego środowiska zawodowego w krajowych organizacjach różnego typu. Przebadano osoby zatrudnione w dużych przedsiębiorstwach publicznych i prywatnych, agencjach PR oraz organizacjach pozarządowych. W każdej firmie przeprowadzono maksymalnie jedną...
Więcej

Cyfrowe oblicze PR

O nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w komunikowaniu, a także kryzysach wizerunkowych porozmawiamy podczas Kongresu Public Relations 2019. Wyniki raportu Global Digital Report 2018 wskazują, że światowy współczynnik użytkowników mediów społecznościowych wyniósł w ubiegłym roku 3,2 miliarda. Co ciekawe, liczba ta rośnie z roku na rok o ok. 13%. Oznacza to, że z  dobrodziejstw social…

Więcej

Nowe wyzwania w procesie komunikowania

„Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to kluczowe tematy XIX Kongresu Public Relations.  Media relations, e-PR oraz zarządzanie kryzysowe to najbardziej angażujące obszary działań, z jakimi na co dzień spotykają się pracownicy sektora PR w  Polsce. Eksperci z tej branży będą mieli okazję do wymiany doświadczeń w  tym zakresie podczas XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations,…

Więcej

Era influencera

XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej W ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem perswazji. „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to temat przewodni XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie 25 i 26 kwietnia…

Więcej

Kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations

W dniach 25-26 kwietnia 2019 roku odbędzie się już XIX edycja wydarzenia. Temat przewodni najbliższego Kongresu to „Social media, Influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe”. Komunikacja w erze nowych mediów dostarczyła nam wiele możliwości, m.in.: przekazywania informacji w czasie rzeczywistym,  szybkości ich rozpowszechniania, a także zmniejszenia dystansu pomiędzy nadawcą a odbiorcą wiadomości.  Większość firm posiada swoje oficjalne…

Więcej

Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie

Na ile polskie przedsiębiorstwa przygotowane są do kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy podczas międzynarodowej konferencji naukowej „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja w godzinach 10:00 - 14.00 na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Podczas wydarzenia  zaprezentowane zostaną wyniki badań poświęcone tematyce zarządzania kryzysowego.  Przewidywane...
Więcej

Jak przygotować się na kryzys wizerunkowy?

Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który w tym roku zgromadził ponad 300 uczestników. Wydarzenie odbyło się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hilton…

Więcej

Trwa pierwszy dzień Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2018

2 dni prelekcji, 22 ekspertów, 18 wystąpień, 2 warsztaty praktyczne, debata oraz około 300 uczestników – tak w liczbach prezentuje się Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018. Głównym tematem tegorocznego wydarzenia są kryzysy wizerunkowe. XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów PR gromadzi w dniach 19 i 20 kwietnia 2018 roku ekspertów oraz praktyków z całej Polski związanych z…

Więcej

Sesja naukowa – lista referentów

Dnia 20 kwietnia br. (piątek) w trakcie drugiego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations odbędzie się sesja naukowa pt. “Kryzys wizerunkowy i media”.  Sesja rozpocznie się o godzinie 9.00. Zakończenie planowane jest na godzinę 14.00. Czas trwania referatu to 20 minut.  Prowadzący sesję: prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski Dotychczas zgłoszone i przyjęte referaty: dr…

Więcej

Kryzys w dobie post-prawdy. Jak radzić sobie z fake newsami?

Błędy w relacji z klientem, wadliwy produkt czy niewłaściwie prowadzona komunikacja wewnętrzna – eksperci podkreślają, że kryzysy często rodzą się w samych firmach. Co jednak w przypadku, gdy przedsiębiorstwo nie ma sobie nic do zarzucenia, a w sieci krążą fałszywe, obciążające je informacje? Między innymi na takie tematy debatować będą eksperci i praktycy PR, którzy…

Więcej

Sesja naukowa pt. kryzys wizerunkowy i media 20.04.

Podczas Kongresu Profesjonalistów PR 2018 odbędzie się sesja naukowa pt. Kryzys wizerunkowy i media. Jej organizatorem i patronem jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Organizatorami Kongresu. Sesja zrealizowana zostanie w dniu 20.04 w godz. 9.00-17.00 w Hotelu Hilton Garden Inn. Do udziału w sesji zapraszamy naukowców, teoretyków i praktyków, podejmujących tematy związane z kryzysami wizerunkowymi, ze...
Więcej

Zarządzanie komunikacją w obliczu kryzysu

Gdy dochodzi do sytuacji kryzysowej, niezbędna jest osoba, która będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami. O tym, jak prawidłowo zareagować, co komunikować oraz jakie kanały wykorzystać, by zapanować nad kryzysem, opowiedzą prelegenci zaproszeni na XVIII Kongres Profesjonalistów PR, który odbędzie się 19-20 kwietnia w Rzeszowie. Organizatorzy tegorocznej edycji kontynuują tematykę poruszaną podczas Kongresu Profesjonalistów Public…

Więcej

Kryzys wizerunkowy i media

W dniach 19 i 20 kwietnia specjaliści i praktycy z branży public relations spotkają się w Rzeszowie aby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat kryzysów wizerunkowych. Na jednej z największych branżowych imprez w Polsce rokrocznie pojawia się kilkuset uczestników. Jak pokazał ostatni Kongres Profesjonalistów Public Relations, tematy związane z kryzysami wizerunkowymi cieszą się…

Więcej

Znamy program Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2018

Najbliższa edycja kongresu będzie już 18 odsłoną największego wydarzenia branży Public Relations w Polsce. Kongres z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, czego dowodem jest uczestnictwo w konferencji rokrocznie ponad 300 osób. Liczne prelekcje, warsztaty, jak również wieczorna impreza towarzysząca to punkty doskonale znane stałym bywalcom kongresu. Nie inaczej będzie podczas 18 edycji wydarzenia.  Kongres będzie...
Więcej

Kondycja branży Public Relations

Branża public relations jest w fazie rozwoju, jednak jego tempo ograniczone jest ze względu na czynniki środowiskowe, których wyeliminowanie wymaga wzmożonego nakładu pracy osób zaangażowanych na co dzień w problematykę  PR – to jeden z wniosków będących efektem badań przeprowadzonych wśród grupy specjalistów i ekspertów zajmujących się kwestiami budowania wizerunku. Pełne wnioski zostały przedstawione w dokumencie...
Więcej