Jakie korzyści wynikają z budowania relacji marka-bloger, zarządzanie kryzysem w czasach Web 2.0 oraz trendy komunikacyjne wynikające z rosnącego wpływu technologii na współczesne społeczeństwo – to niektóre tematy wystąpień Kongresu Public Relations, który odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia br. we Wrocławiu. Organizatorami wydarzenia są Newsline Sp. z o.o oraz Związek Firm Public Relations. Gospodarzem Kongresu jest Uniwersytet Wrocławski. Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Fundacja InternetPR, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Znamy pierwsze tematy wystąpień
Za niespełna trzy miesiące we Wrocławiu rozpocznie się kolejna odsłona spotkań branży PR, czyli Kongres Public Relations. Obecnie finalizowane są prace nad przygotowaniem programu wydarzenia i doborem prelegentów. Wiadomo już, że tematem przewodnim Kongresu będą innowacyjne technologie informatyczne i ich wykorzystanie w komunikowaniu.
Jak wyjaśnia Paweł Trochimiuk, Prezes Związku Firm Public Relations oraz Agencji Partner of Promotion – W tym roku program Kongresu będzie skoncentrowany przede wszystkim na nowych mediach i ich roli w branży PR. Będziemy dyskutować o aktualnych trendach oraz innowacyjnych sposobach wykorzystania technologii w komunikacji marketingowej. Mocnym elementem programu będą wystąpienia cenionych ekspertów nawiązujące do praktycznych aspektów działań public relations.
Jakie korzyści wynikają z budowania relacji marka-bloger?, Trendy komunikacyjne wynikające z rosnącego wpływu technologii na współczesne społeczeństwo, Poprawna polszczyzna w dobie mikroblogów, Video i vlogi – czy tylko YouTube?, Dziennikarze i social media 2011 – pierwsza publiczna prezentacja raportu z sondażu czy zarządzanie kryzysem w dobie web 2.0. – to tylko wybrane z tematów, jakie omawiane będą podczas Kongresu.
Prelegenci, czyli kogo posłuchamy na Kongresie PR
Znamy już nazwiska pierwszych prelegentów. Aczkolwiek na bieżąco prowadzone są rozmowy z kolejnymi ekspertami. Nasze spotkania od lat są platformą wymiany doświadczeń dwóch różnych światów: nauki i praktyki. Ich efektem są wyniki badań, analiz, i ogromne zasoby wiedzy z której korzystają nie tylko doświadczeni praktycy. – mówi dr Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Wrocławski oraz Newsline.
Dotychczas swój przyjazd do stolicy Dolnego Śląska potwierdzili m.in. prof. Jan Miodek, Uniwersytet Wrocławski, Maciej Budzich – Autor blog.mediafun.pl, Andrzej Garapich, Prezes PBI-Gemius, Mega Panel, Sebastian Hejnowski – Dyrektor Zarządzający Ciszewski MSL, Adam Łaszyn – Prezes Alert Media Communications, Przewodniczący Rady Związku Firm Public Relations, Anna Miotk – Dyrektor rozwoju biznesu, Netsprint.pl, Mariusz Pleban – Prezes Multi Communications, Katarzyna Przewuska – Prezes Zarządu Euro RSCG Sensors, Urszula Radzińska – Prezes Stowarzyszenia Prasy Firmowej, Bartosz Staniszewski, Neo Retro, Tomasz Tomczyk – Autor kominek.in. Jak dodaje dr Dariusz Tworzydło – Lista prelegentów oraz tematów już niebawem zostanie zamknięta. Więcej szczegółów poznamy z początkiem lutego.
Rekrutacja trwa
Na stronie internetowej www.kongresprofesjonalistow.pl jest już dostępny elektroniczny formularz zgłoszeniowy. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 13 kwietnia br. Jednak dla osób, które zdecydują się na udział w Kongresie do końca stycznia br., organizatorzy przewidzieli wysokie rabaty.
Więcej informacji na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl oraz www.newsline.pl