Trwają ostatnie prace nad programem Kongresu Public Relations. Lista nazwisk prelegentów, których wystąpień wysłuchamy pierwszego dnia wydarzenia, jest już potwierdzona.

Dotychczas swój udział w pierwszym dniu zapowiedzieli następujący prelegenci: Adam ŁASZYN – Prezes Zarządu, Alert Media Communications, przewodniczący Rady Związku Firm Public Relations, Katarzyna PRZEWUSKA – Prezes Zarządu, Euro RSCG Sensors, Tomek TOMCZYK – Autor kominek.in, Urszula RADZIŃSKA – Prezes Stowarzyszenia Prasy Firmowej, Anna MIOTK – Dyrektor rozwoju biznesu, Netsprint.pl, Maciej BUDZICH – Autor blog.mediafun.pl, Andrzej JĘDRZEJCZAK – Digital Consultant, Fleishman-Hillard, Bartosz LEWICKI – Senior Consultant, Multi Communications, Sebastian HEJNOWSKI – COO MSLGROUP Poland, Dyrektor Zarządzający, Ciszewski MSL, Sebastian BYKOWSKI – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Ewelina NAZARKO-LUDWICZAK – Healthcare&Life Director, Headlines Porter Novelli, Katarzyna KORZENIEWSKA – Uniwersytet Gdański, Bartosz STANISZEWSKI – Neo Retros.

Prelegentami drugiego dnia Kongresu będą m.in: prof. Jan MIODEK, Uniwersytet Wrocławski, Szymon SIKORSKI – Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Marcin JAŃCZUK – Członek Zarządu PSPR, Metrohouse & Partnerzy, Sebastian BYKOWSKI – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Adam POLANOWSKI – właściciel Polanowscy Nieruchomości, Andrzej GARAPICH – Prezes PBI – Gemius, Megapanel, dr Dariusz KUBICKI – Uniwersytet Jagielloński, Edwin BENDYK – Polityka.

Program pierwszego dnia Kongresu znajduje się w załączonym dokumencie, natomiast harmonogram drugiego dnia niebawem zostanie opublikowany.

Kongres Public Relations 2012 organizowany jest przez Uniwersytet Wrocławski, Związek Firm Public Relations oraz firmę Newsline. Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Fundacja InternetPR oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Kongres odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia br. we Wrocławiu. Zapraszamy!