W dniach 25-26 kwietnia 2019 roku odbędzie się już XIX edycja wydarzenia. Temat przewodni najbliższego Kongresu to „Social media, Influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe”.
Komunikacja w erze nowych mediów dostarczyła nam wiele możliwości, m.in.: przekazywania informacji w czasie rzeczywistym, szybkości ich rozpowszechniania, a także zmniejszenia dystansu pomiędzy nadawcą a odbiorcą wiadomości.
Większość firm posiada swoje oficjalne profile w mediach społecznościowych, na których dzieli się ze swoimi klientami nowościami, informacjami o promocjach, organizowanych wydarzeniach czy po prostu wiadomościami z życia firmy. Chcąc zwiększyć swoją rozpoznawalność marki coraz częściej decydują się także na współpracę z influencerami. Obecnie stało się to niejako warunkiem koniecznym do utrzymania pozycji na rynku.
Warto jednak pamiętać, że działania w sieci należy prowadzić bardzo uważnie i według ścisłe przemyślanej strategii. O kryzys w social mediach nie jest trudno. Wystarczy jeden niefortunny wpis czy wypowiedź, których skutki marka może odczuwać przez długi czas, mierząc się z falą krytyki, odejść klientów czy partnerów.
To właśnie m.in: o zaletach wynikających ze współpracy z influencerami, a także technikach i metodach reagowania w sytuacjach kryzysowych ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych będziemy rozmawiać podczas najbliższej edycji Kongresu PR. Drugiego dnia uczestnicy będą mogli wziąć udział również w warsztatach.
Organizatorem XIX edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest portal internetowy i wydawnictwo Newsline Sp. z o.o.
Aby zgłosić się na wydarzenie należy wypełnić formularz online lub w wersji doc dostępnej tutaj.