2 dni prelekcji, 22 ekspertów, 18 wystąpień, 2 warsztaty praktyczne, debata oraz około 300 uczestników – tak w liczbach prezentuje się Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018. Głównym tematem tegorocznego wydarzenia są kryzysy wizerunkowe.
XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów PR gromadzi w dniach 19 i 20 kwietnia 2018 roku ekspertów oraz praktyków z całej Polski związanych z branżą public relations. Wydarzenie jest wyjątkową okazją do poznania tajników komunikacji kryzysowej oraz zdobycia umiejętności kluczowych w pracy rzecznika prasowego, marketingowca, samorządowca oraz osoby odpowiedzialnej za komunikację oraz wizerunek marek.
Zaproszeni w tym roku prelegenci opowiedzą o tym, w jaki sposób radzić sobie z komunikacją podczas kryzysu oraz jak efektywnie zapobiegać jego negatywnym skutkom. Zwrócą również uwagę na nowe potencjalne zagrożenia w obszarze komunikacji z odbiorcami wynikające z dynamicznego rozwoju mediów społecznościowych, omówią także systemy pozwalające na skuteczne przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym.
Konferencję otworzyli Marszałek Województwa Podkarpackiego – Władysław Ortyl, Marzena Furtak -Żebracka – Szefowa Departamentu Informacji Urzędu Miasta Rzeszowa, Wojciech Materna – Prezes Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka oraz prof. dr hab. Janusz Adamowski z Uniwersytetu Warszawskiego oraz dr hab. Dariusz Tworzydło – CEO Exacto. Za nami wystąpienia Adama Łaszyna – Prezesa Zarządu Alert Media Communications, który przedstawił subiektywny ranking najciekawszych zjawisk PR minionego roku, Damiana Ziąbera – rzecznika prasowego Prudential Polska, który opowiadał o wyzwaniach stojących przed osobami odpowiedzialnymi za komunikację marek w roku 2018, a także wystąpienie Sebastiana Bykowskiego – Prezesa Zarządu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów o roli nasłuchu mediów w komunikacji kryzysowej.
Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.