Jeżeli jesteś młodą osobą z oryginalnymi i nieszablonowymi  pomysłami,  zapraszamy na Young PR – Kongres Profesjonalistów zorganizowany z myślą o początkujących na rynku public relations. Organizatorem pierwszego ogólnopolskiego spotkania, którego ideą jest stworzenie pomostu między doświadczonymi specjalistami komunikacji a młodymi adeptami PR, jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego (w ramach kierunku Komunikacja wizerunkowa) oraz Newsline.pl. Wydarzenie odbędzie się w dniach 16-17 kwietnia 2013 roku, w siedzibie Instytutu.

Już 16 i 17 kwietnia, tuż przed Kongresem Profesjonalistów 2013, spotkamy się podczas wydarzenia poświęconego w całości branży public relations. Kongres Young PR  2013 podzielony jest na dwie części: konferencję i warsztaty. To pierwsza branżowa impreza w Polsce, która ma na celu stworzenie otwartej przestrzeni, w której zaprezentują się młodzi, wchodzący na rynek public relations.

Tematem przewodnim kongresu Young PR jest rynek public relations w Polsce oraz trendy w komunikacji na 2013 rok. Pierwszego dnia spotkamy się z przedstawicielami młodych agencji PR, którzy opowiedzą o swoich doświadczeniach i wyzwaniach, z którymi się mierzyli, wchodząc na rynek. Następnie będziemy mieli okazję wziąć udział w  pokazie projektów kampanii PR, zgłoszonych w konkursie organizowanym przez PSPR i Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr. O tym, która z prac jest najlepsza, zadecyduje jury, w skład którego wejdą przedstawiciele organizatorów. Dzień drugi to warsztaty, w których wezmą udział autorzy wyróżnionych prac konkursowych. Pod okiem tutorów – specjalistów ds. komunikacji – zmierzą się z wyznaczonymi zadaniami. Czy obronią swój pomysł i przekonają do niego jury? Przekonamy się już 17 kwietnia. Laureaci II etapu konkursu otrzymają wejściówki na Kongres Profesjonalistów PR 2013, który odbędzie się w Rzeszowie.

Young PR to miejsce, w którymmłodzi ludzie – związani z branżą PR – mogą opowiedzieć o swoim doświadczeniu. Liczymy, że wydarzenie przyciągnie nie tylko specjalistów ds. komunikacji, ale także młodych naukowców i przedsiębiorców. Słowem, zamierzamy wprowadzić trochę świeżych idei do publicznej świadomości. Dlatego już teraz zapraszamy do udziału w spotkaniu – mówi Szymon Sikorski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Jest to niepowtarzalna okazja dla studentów, którzy interesują się public relations i szerzej rozumianą komunikacją wizerunkową – dodaje Karina Stasiuk-Krajewska z Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. Młodzi PR-owcy nie raz mieli okazję udowodnić swoją kreatywność i podatność na nowe idee i trendy. Tym razem najlepsi z nich zostaną przez nas zaproszeni na kolejne dwa dni wydarzenia w Rzeszowie. Zapraszamy na 4 dni z profesjonalistami i adeptami PR już w kwietniu – podsumowuje dr Dariusz Tworzydło, organizator Kongresów Public Relations, Uniwersytet Wrocławski.

Chcesz wziąć udział w kongresie Young PR i zgłosić przygotowaną przez siebie kampanię? Skontaktuj się z PSPR: szymon.sikorski@polskipr.pl