Za nami już wiele wystąpień. Drugiego dnia Kongresu PR we Wrocławiu uczestnicy wysłuchają prezentacji zawartych w dwóch blokach – pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Fundacji Internet PR.
Blok pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations rozpocznie się od wystąpienia Szymona Sikorskiego, przedstawiciela PSPR oraz Marcina Jańczuka z Metrohouse & Partnerzy, którzy zapoznają uczestników z tematem: Piarowiec w świecie nowych technologii. Zagadnienie dotyczące polskiego Internetu 2011 – omówi reprezentant PBI – Gemius, Megapanel – Andrzej Garapich. Ostatnim prelegentem przed przerwą będzie mec. Roman Bieda z Kancelarii Radców Prawnych Maruta i Wspólnicy, który przedstawi temat zmian paradygmatu w prawie autorskim.
Po przerwie, uczestnicy Kongresu wysłuchają wystąpienia Adama Polanowskiego reprezentującego Grupę Polanowscy Nieruchomości. Dokona on analizy roli mediów społecznościowych w procesie zarządzania komunikacji społeczności lokalnych, a Dorota Jarodzka-Śródka z Archicom Holding, odpowie na pytanie jak budować wizerunek w trudnym wizerunkowo rynku deweloperskim (CRS i social media). Wystąpienia w bloku pod patronatem Fundacji Internet PR rozpoczną się od prezentacji badań firmy Millward Brown SMG/KRC – Prawda czy „zwykły PR”? Źródła i mechanizmy komunikacyjne w oczach Polaków. Kolejny z prelegentów: Wojciech Szymański reprezentujący Ideo Sp. z o.o. wprowadzi nas w zagadnienie nowoczesnego PR w e-wydaniu, a przedstawiciele Nasza Klasa Sp. z o.o. – Joanna Gajewska i Rafał Skwiot w oparciu o analizę wyników badania Research.NK opiszą różne style komunikacji w mediach społecznościowych. Robert Mazurczyk z Livingmedia Sp. z o.o. przybliży słuchaczom zagadnienie komunikacji wideo w polskich przedsiębiorstwach. Natomiast, wątek, jak oswoić `buzz` na temat marki w Internecie? – omówi reprezentant Centrum Monitorowania Opinii Internautów – Kamil Bargiel.
Zapraszamy do oglądania relacji z Kongresu. Wystarczy zalogować się do Klubu, aby uzyskać dostęp do relacji on-line.