Za nami już wiele interesujących wystąpień prelegentów. Drugiego dnia Kongresu Profesjonalistów PR we Wrocławiu uczestnicy wysłuchają prezentacji zawartych w dwóch blokach – pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Fundacji Internet PR.

Blok pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations rozpocznie się od wystąpienia Szymona Sikorskiego, przedstawiciela PSPR oraz Marcina Jańczuka z Metrohouse & Partnerzy, którzy wprowadzą słuchaczy do bieżącego modułu oraz zapoznają nas z tematem Piarowiec w świecie nowych technologii. Następnie, Szymon Sikorski przedstawi wątek dizajnu komunikacji oraz nowych technologii. Kolejnymi wykładowcami będą dr Karina Stasiuk-Krajewska oraz dr Maurycy Graszewicz z Uniwersytetu Wrocławskiego, którzy wygłoszą prezentację na temat kształcenia profesjonalistów komunikacji wizerunkowej wobec potrzeb rynku i nowych regulacji prawnych, zaś zagadnienie dotyczące polskiego Internetu 2011 – omówi oraz wysnuje praktyczne wnioski dla branży PR, reprezentant PBI – Gemius, Megapanel – Andrzej Garapich. Ostatnim mówcą przed przerwą będzie mec. Roman Bieda z Kancelarii Radców Prawnych Maruta i Wspólnicy, który przedstawi temat zmian paradygmatu w prawie autorskim.

Po przerwie, będziemy mieli przyjemność wysłuchania wystąpienia gościa specjalnego ZFPR – prof. Jana Miodka z Uniwersytetu Wrocławskiego, który wprowadzi nas w tajniki poprawnej polszczyzny w dobie mikroblogów. Zaraz po nim, Adam Polanowski reprezentujący Grupę Polanowscy Nieruchomości, w swoim wystąpieniu przeanalizuje rolę mediów społecznościowych w procesie zarządzania komunikacji społeczności lokalnych, a Dorota Jarodzka-Śródka z Archicom Holding, odpowie na pytanie jak budować wizerunek w trudnym wizerunkowo rynku deweloperskim (CRS i social media). Blok Kongresu pod patronatem PSPR zamknie prezentacja pełnomocnika Marszałka Woj. Dolnośląskiego ds. rozwoju społeczeństwa informacyjnego, Łukasza Medeksza: Demokracja w czasach 2.0 – Europejska Agenda Cyfrowa.

Wystąpienia w bloku pod patronatem Fundacji Internet PR rozpoczną się od wprowadzenia do modułu przez Marka Wróbla z Neuron Agencja Public Relations. Zaraz potem, Kuba Antoszewski z Millward Brown SMG/KRC zaprezentuje badania Millward Brown SMG/KRC – Prawda czy „zwykły PR”? Źródła i mechanizmy komunikacyjne w oczach Polaków. Kolejno, dr Michał Macierzyński reprezentujący PKO Bank Polski przedstawi słuchaczom temat – Zachwianie zaufania. Czy można je odzyskać? Czy ciemny lud to kupi? Natomiast, o kampanii anty-ACTA oraz o tym, czego nas ona nauczyła będzie mówić dr Eliza Misiecka z Genesis PR.
Po przerwie obiadowej, Wojciech Szymański reprezentujący Ideo Sp. z o.o. wprowadzi nas w zagadnienie nowoczesnego PR w e-wydaniu. A przedstawiciele Nasza Klasa Sp. z o.o. – Joanna Gajewska i Rafał Skwiot w oparciu o analizę wyników badania Research.NK. przedstawią różne style komunikacji w mediach społecznościowych. Kolejnym prelegentem będzie Robert Mazurczyk z Livingmedia Sp. z o.o., który przybliży słuchaczom zagadnienie komunikacji wideo w polskich przedsiębiorstwach. Natomiast, wątek, jak oswoić `buzz` na temat marki w Internecie? – omówi reprezentant Centrum Monitorowania Opinii Internautów – Kamil Bargiel, który będzie jednocześnie ostatnim mówcą zarówno w tym dniu jak i całego tegorocznego Kongresu Profesjonalistów PR 2012.