W tym roku podczas Kongresu Public Relations dyskutować będziemy o sile nowych mediów, ewolucji narzędzi PR i tworzeniu koncepcji marketingowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii.
W roli głównej nowe media i innowacyjne rozwiązania
Tegoroczny temat przewodni Kongresu został zainspirowany rosnącą rolą nowoczesnych mediów w branży PR oraz możliwościami jakie ze sobą niosą. Przez dwa dni na Uniwersytecie Wrocławskim będziemy mówić o najnowszych trendach i wykorzystaniu technologii informatycznych w komunikacji marketingowej.
Kongres to wydarzenie, łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką PR. To swego rodzaju forum wymiany doświadczeń, poglądów, kontaktów oraz integracji całej branży. Tradycyjnie siłą Kongresu Public Relations są jego goście, czyli eksperci, którzy częstokroć wyznaczają kierunki zmian i rozwoju PR. Wydarzenie skierowane jest zarówno do tych, którzy zawodowo zajmują się wykorzystywaniem nowych mediów w PR i poszukują inspiracji do tworzenia efektywnych koncepcji marketingowych, jak również do osób na bieżąco śledzących trendy i rozwiązania w procesie komunikowania.
Publikacja dla profesjonalistów PR
Podsumowaniem Kongresu Public Relations 2012 będzie ekspercka publikacja zawierająca referaty naukowców i praktyków. Znajdą się w niej nie tylko materiały opisujące aktualne kierunki zmian w komunikowaniu, przedstawione zostaną również interesujące projekty z ostatnich lat, których realizacje nie byłyby możliwe bez wykorzystania nowych mediów. Artykuły, zgodne z instrukcją wydawniczą, można przesyłać do 16 marca br. Dotychczasowe publikacje uczestników Kongresu zamieszczone zostały na stronie www.newsline.pl
Zgłoś swój udział w Kongresie już dziś!
Ruszyła już rekrutacja uczestników tegorocznej edycji Kongresu. Na zgłoszenia czekamy do 13 kwietnia br. Jednak dla osób, które zdecydują się na udział w Kongresie do końca stycznia br., organizatorzy przewidzieli wysokie rabaty. Szczegółowe informacje o wydarzeniu można znaleźć na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl