KONGRES
PROFESJONALISTÓW
PUBLIC RELATIONS
Hotel Rzeszów, al.Piłsudskiego 44

Program 2017

Obecnie trwają indensywne prace nad przyszłorocznym programem. Wkrótce opublikujemy roboczą wersję programu.

Tu coś można napisać

  • prowadzenie: dr hab. Dariusz TWORZYDŁO (CEO, EXACTO), Bohdan PAWŁOWICZ (Dyrektor Marketingu, NASK)
  • 9:00
    REJESTRACJA
  • 10:00
    OTWARCIE KONGRESUdr hab. Dariusz TWORZYDŁO, Uniwersytet Warszawski, prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski i przedstawiciele: Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszowa i Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka /
  • 10:10
    Od Kongresu do Kongresu. Subiektywny przegląd najciekawszych zjawisk PR minionego roku.Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu Alert Media Communications /
  • 11:00
    Badania: Podatność na kryzysy wizerunkowe branż polskiej gospodarki
  • 11:05
    Strategia jako narzędzie przewagi, czyli zarządzanie w projektach permanentnie kryzysowych. Case study – Kopex Ex-Coal, Kopalnia Przeciszów.dr Dawid PIEKARZ, Ekspert Instytutu Staszica, były rzecznik PKN Orlen oraz UKE /
  • 11:35
    Kryzysy 2018+, czyli z jakimi kryzysami zmierzą się organizacje i specjaliści od komunikacji w nadchodzącej przyszłości #trendy #wyzwania #społeczeństwo #komunikacja #kryzysyDamian ZIĄBER, Public Relations Manager, Rzecznik Prasowy PRUDENTIAL Polska /
  • 12:05
    PRZERWA
  • 12:20
    Mamy dwoje uszu i jedne usta – rola nasłuchu mediów w komunikacji kryzysowej.Sebastian BYKOWSKI, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów /
  • 13:00
    Kryzys proszę! Marki same proszą się o pogłębianie kryzysów, ale jak Ty możesz na tym wygrać.Michał ZALEWSKI, Dobrze Powiedziane, obecnie rzecznik prasowy Krakowskiego Biura Festiwalowego /
  • 13:30
    Kryzys zaczyna się od wewnątrz. Jak zabezpieczyć firmę w oparciu o profesjonalne planowanie działań wewnętrznych.Magdalena CIUPAK-ZARZYCKA, Kierownik ds. komunikacji, Grupa ADAMED /
  • 14:00
    Wojna stuletnia, czyli kryzys z duchem czasudr Sebastian CHACHOŁEK, CEO Grupy PRC /
  • 14:30
    PRZERWA OBIADOWA
  • 15:30
    Influencerzy i ich rola w rozpalaniu i gaszeniu kryzysów w social mediach.Maciej „mediafun” BUDZICH, Autor bloga: blog.mediafun.pl /
  • 16:00
    Organizacja komunikacji w samorządzie. Jak najskuteczniej uprzedzać kryzys?Filip SZATANIK, Rzecznik prasowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego /
  • 16:30
    Zwycięski kryzys? Czy sytuacja kryzysowa może przekształcić się w sukces?Justyna SZAFRANIEC, Dyrektor ds. PR, Generali /
  • 17:00
    Hejt, trolling i postprawda – 3 zmory współczesnej firmy.Jacek KOTARBIŃSKI, ekonomista, ekspert z zakresu marketingu i innowacji, kotarbinski.com /
  • 19:30
    SPOTKANIE WIECZORNE
  • prowadzenie: Adam ŁASZYN (CEO, Alert Media Communication), dr Grzegorz HAJDUK (Uniwersytet Rzeszowski)
  • 8:00
    Kryzys sukcesuAnna NAWROCKA-TEŁEWIAK oraz Bartłomiej TEŁEWIAK, Fundacja Young Arts /
  • 8:30
    System wczesnego ostrzegania, czyli jak przygotować się na kryzys?Mariusz SOKOŁOWSKI, Właściciel R4S /
  • 9:00
    Prewencja kryzysowa, czyli jak skutecznie zapobiegać sytuacjom kryzysowym budując reputację.Magdalena BRZEZIŃSKA, Kierownik działu korporacyjnego Grupy Żywiec /
  • 9:30
    Decyduj! Albo twoja wersja zdarzeń, albo wersja innych! Dlaczego podczas kryzysu media nie poczekają aż pozbierasz myśli?red. Marek KACPRZAK, Wirtualna Polska /
  • 10:00
    PRZERWA
  • 10:15
    Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych – wykład oraz debata ORANGE PolskaPrzemysław PRZYBYLSKI, Rzecznik Prasowy, Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej, Credit Agricole Bank Polska, Łukasz MAJEWSKI Communication Manager, Duckie Deck, Vadim MAKARENKO, Wydawca serwisów data & tech, Gazeta Wyborcza /
  • 11:45
    Nowa czy druga? Budujemy drogę startową – czyli kryzys kontrolowany?Monika PABISEK, Rzecznik Prasowy Kraków Airport /
  • 12:15
    Rola on-line & social media policy w ochronie reputacji, czyli jak przygotować się do kryzysu.dr Maksymilian PAWŁOWSKI, Rzecznik Prasowy Leroy Merlin Polska sp. z o.o. oraz Natalia DYDYŃSKA, Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej Leroy Merlin Polska sp. z o.o. /
  • 12:45
    PRZERWA
  • 13:00
    WARSZTATY PRAKTYCZNE
  • 13:00
    BLOK I PRESS-SERVICE Monitoring Mediów: Dieselgate. Kryzys dekady – od samobójstwa rynkowego do lidera branży. Jak, kiedy i co komunikować. Niezbędne narzędzia na ścieżce postępowania w kalendarzu medialnego kryzysu.Tomasz TONDER, rzecznik prasowy marki Volkswagen oraz Marcin SZCZUPAK, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów /
  • 13:00
    BLOK II Jak przygotować PR do RODO? Co zmieni nowe prawo dotyczące ochrony danych osobowych (tzw. RODO/ w komunikacji)? Jak przygotować się na RODO w firmie i agencji PR? Konwalidacja danych czyli jak przygotować bazy danych na komunikację w czasach RODO. Organizator: Fundacja internetPR.plAlina STHAL, Dyrektor Biura PR i Komunikacji BIK S.A., Paweł SOPRONIUK, partner w agencji Neuron PR, Paweł GŁĄB , prawnik w kancelarii Prawnej Kantorowski i Wspólnicy, Marek WOŹNIAK, prezes zarządu netPR.pl, Agnieszka STUDZIŃSKA, dziennikarz, redaktor prowadzący interentPR.pl /
  • 15:00
    OBIAD
  • Podczas Kongresu PR 2018 będzie miała miejsce sesja naukowa. Będzie odbywać się równolegle z sesją praktyczną drugiego dnia Kongresu – 20 kwietnia w Hotelu Hilton Garden Inn w godzinach 9.00 – 14.00. Wykaz prelegentów poniżej:
  • „Kryzysy” w mediach społecznościowych – realne zagrożenie, konsekwencje czy burza w szklance wody?dr hab. Monika Kaczmarek – Śliwińska, Uniwersytet Warszawski /
  • Kryzys sportowca kryzysem polityka. Przypadek braci Zielińskich.Katarzyna Kopeć-Ziemczyk, Rzecznik Prasowa Ministerstwa Sportu i Turystyki, doktorantka Uniwersytetu Warszawskiego /
  • Model pola diagnostycznego jako element wsparcia w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych.dr hab. Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Warszawski, Przemysław Szuba, EXACTO sp. z o.o. /
  • Stygmatyzacja medialna public relations. Analiza sposobów przedstawiania PR w polskich tygodnikach opinii w latach 2011-2016.dr Łukasz Przybysz, Uniwersytet Warszawski /
  • Nie tylko wizerunek. Jakie zagrożenia dla organizacji niesie kryzys medialny?Urszula Podraza, Uniwersytet Jagielloński /
  • Media IV RP i public relations.dr Paweł Kuca, Uniwersytet Rzeszowski /
  • Inicjatorzy, obserwatorzy, wybawcy i beneficjenci – konteksty medialnych kryzysów wizerunkowych.dr Klaudia Cymanow-Sosin, Uniwersytet Jana Pawła II w Krakowie /
  • Komunikacja kryzysowa na podstawie Domu Tłumaczeń SOWA po upadku dużego i kompleksowego projektu unijnego.Ewa Rogozińska, Międzynarodowy Ekspert z zakresu Komunikacji Międzykulturowej i Etyki w Biznesie /
  • Etyczne standardy public relations a wizerunek i praktyka PR-u.ks. prof. n. dr hab. Michał Drożdż, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie /
  • Skąd się biorą kryzysy wizerunkowe? Uwarunkowania semiotyczne i dyskursywne.dr Karina Stasiuk-Krajewska, Uniwersytet SWPS Wrocław /
  • Dekalog kłamcy, czyli jak produkować fake newsy.Michał Raszka, Grupa PRC /
  • Obraz kryzysu dobrych obyczajów w fotografii dziennikarskiej.prof. dr hab. Kazimierz WOLNY-ZMORZYŃSKI, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie /
  • Badania satysfakcji klientów jako element wsparcia wizerunkowego.dr Robert DANKIEWICZ, Politechnika Rzeszowska, dr hab. Dariusz TWORZYDŁO, Uniwersytet Warszawski, Marek ZAJIC, EXACTO sp. z o.o. /
  • Najważniejsze problemy w komunikacji administracji samorządowej z mediami.dr Izabela Bogdanowicz-Piesik /

Prelegenci 2017

Sebastian Chachołek

Prezes Zarządu Grupy PRC

Grażyna Grabowska

Prezes Zarządu spółki Targi w Krakowie

Bohdan Pawłowicz

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

Adam Łaszyn

Prezes ALERT MEDIA Communications

Szymon SIKORSKI

Prezes Zarządu Publicon

ORGANIZATORZY

SPONSOR GŁÓWNY

PARTNERZY GŁÓWNI

PARTNERZY

PATRONI MEDIALNI

admonkey_logo