KONGRES
PROFESJONALISTÓW
PUBLIC RELATIONS
Hotel Rzeszów, al.Piłsudskiego 44

Aktualności

Sprawdź najnowsze wpisy

Program 2017

Obecnie trwają indensywne prace nad przyszłorocznym programem. Wkrótce opublikujemy roboczą wersję programu.

Tu coś można napisać

  • prowadzenie: dr hab. Dariusz TWORZYDŁO
  • 9:00
    REJESTRACJA
  • 10:00
    OTWARCIE KONGRESUdr hab. Dariusz TWORZYDŁO, Uniwersytet Warszawski, prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski oraz przedstawiciele: Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszowa i Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka /
  • 10:10
    Od Kongresu do Kongresu. Subiektywny przegląd najciekawszych zjawisk PR minionego roku.Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu Alert Media Communications /
  • 11:00
    Badania: Kondycja branży Public Relations, edycja 2
  • 11:05
    Z pamiętnika młodego PR-owca: jak nie stracić głowy i zdrowia podczas pierwszego kryzysu?Krzysztof WĄSOWSKI, PR Manager, DELOITTE /
  • 11:35
    Kryzysy 2018+, czyli z jakimi kryzysami zmierzą się organizacje i specjaliści od komunikacji w nadchodzącej przyszłości #trendy #wyzwania #społeczeństwo #komunikacja #kryzysyDamian ZIĄBER, Public Relations Manager, Rzecznik Prasowy PRUDENTIAL Polska /
  • 12:05
    PRZERWA
  • 12:20
    Zapobieganie kryzysom przy wsparciu procesów monitoringu mediów.Sebastian BYKOWSKI, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów /
  • 12:45
    Kryzys proszę! Marki same proszą się o pogłębianie kryzysów, ale jak Ty możesz na tym wygrać.Michał ZALEWSKI, Dobrze Powiedziane, obecnie rzecznik prasowy Krakowskiego Biura Festiwalowego /
  • 13:15
    Kryzys zaczyna się od wewnątrz. Jak zabezpieczyć firmę w oparciu o profesjonalne planowanie działań wewnętrz-nych.Magdalena CIUPAK-ZARZYCKA, Kierownik ds. komunikacji, Grupa ADAMED /
  • 13:45
    Muzeum w Wiśle – kryzys komunikacyjny.Sebastian CHACHOŁEK, CEO Grupy PRC /
  • 14:15
    PRZERWA OBIADOWA
  • 15:20
    Influencerzy i ich rola w rozpalaniu i gaszeniu kryzysów w social mediach.Maciej „mediafun” BUDZICH, Autor bloga: blog.mediafun.pl /
  • 15:50
    Organizacja komunikacji w samorządzie. Jak najskuteczniej uprzedzać kryzys?Filip SZATANIK, Rzecznik prasowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego /
  • 16:20
    Jak mówić do mediów? Kilka słów o warsztacie w kontaktach pomiędzy specjalistami PR a dziennikarzami.red. Rafał MOTRIUK, Polskie Radio Program III /
  • 16:50
    Zwycięski kryzys? Czy sytuacja kryzysowa może prze-kształcić się w sukces?Justyna SZAFRANIEC, Dyrektor ds. PR, PROAMA /
  • 17:20
    Hejt, trolling i postprawda – 3 zmory współczesnej firmy.Jacek KOTARBIŃSKI, POPAI Poland /
  • prowadzenie: dr hab. Dariusz TWORZYDŁO
  • 8:30
    Kryzys sukcesuAnna NAWROCKA-TEŁEWIAK oraz Bartłomiej TEŁEWIAK, Fundacja Young Arts /
  • 9:00
    System wczesnego ostrzegania, czyli jak przygotować się na kryzys?Mariusz SOKOŁOWSKI, Właściciel R4S /
  • 9:30
    Prewencja kryzysowa, czyli jak skutecznie zapobiegać sytuacjom kryzysowym budując reputację.Magdalena BRZEZIŃSKA, Kierownik działu korporacyjnego Grupy Żywiec /
  • 12:00
    PRZERWA
  • 10:30
    Decyduj! Albo twoja wersja zdarzeń, albo wersja innych! Dlaczego podczas kryzysu media nie poczekają aż po-zbierasz myśli?red. Marek KACPRZAK, Telewizja Polsat /
  • 11:00
    Nowa czy druga? Budujemy drogę startową – czyli kryzys kontrolowany?Monika PABISEK, Rzecznik Prasowy Kraków Airport /
  • 11:30
    Rola on-line & social media policy w ochronie reputacji, czyli jak przygotować się do kryzysu.dr Maksymilian PAWŁOWSKI, Rzecznik Prasowy Leroy Merlin Polska sp. z o.o. oraz Natalia DYDYŃSKA, Specjalista ds. Komunikacji Korporacyjnej Leroy Merlin Polska sp. z o.o. /
  • 10:00
    PRZERWA
  • 12:15
    WARSZTATY PRAKTYCZNE
  • 12:15
    BLOK I PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • 12:15
    BLOK II Symulacja kryzysu
  • 12:15
    BLOK III SEM i SEO w komunikowaniu
  • Podczas Kongresu PR 2018 będzie miała miejsce sesja naukowa. Będzie odbywać się równolegle z sesją praktyczną drugiego dnia Kongresu – 20 kwietnia w Hotelu Hilton Garden Inn. Wykaz prelegentów będzie opracowany przed Kongresem na podstawie zgłoszeń.

Prelegenci 2017

Sebastian Chachołek

Prezes Zarządu Grupy PRC

Grażyna Grabowska

Prezes Zarządu spółki Targi w Krakowie

Bohdan Pawłowicz

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

Adam Łaszyn

Prezes ALERT MEDIA Communications

Szymon SIKORSKI

Prezes Zarządu Publicon

ORGANIZATORZY

SPONSOR GŁÓWNY

PARTNERZY GŁÓWNI

PARTNERZY

PATRONI MEDIALNI

admonkey_logo

Facebook