Ilona Grzywińska, Dyrektor komunikacji w firmie UBER w Europie Srodkowo-Wschodniej

Ilona Grzywińska odpowiada za obszar komunikacji publicznej w regionie Europy Środkowej i Wschodniej w firmie Uber. Poprzednio pracowała jako konsultant dla szeregu międzynarodowych firm w obszarze nowych technologii, finansów, a także organizacji pożytku publicznego i instytucji publicznych. Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Stypendystka prestiżowego programu rządu amerykańskiego Fullbright oraz Oxford Internet Institute Summer Doctoral Programme.

Robert Korzeniowski, Czterokrotny mistrz olimpijski

Pierwszy zawodnik w historii  polskiego sportu i światowego chodu, który zdobył medale na trzech igrzyskach z rzędu, a także pierwszy który wygrał rywalizację na 20 i 50 km podczas jednych igrzysk. Propaguje lekkoatletykę i sportowy tryb życia. Współtworzył  Cracovia Maraton, a od 1997 organizuje w Krakowie światowej klasy mityng IAAF “Na Rynek marsz!” W latach 2006-2009 współorganizował i promował masową akcję Polska Biega, która w ostatniej edycji zgromadziła 100 000 uczestników. W latach 1997-2004 reprezentował Polskę jako Ambasador ds. Tolerancji i Fair Play przy Radzie Europy . Od końca  2004  roku podjął się nowego wyzwania jakim była reorganizacja struktury sportu w telewizji publicznej  i stworzenie  kanału tematycznego  TVP  Sport . W latach 2011 -2012 pracował dla UEFA Events jako doradca ds. PR i Marketingu programu Corporate Hospitality na UEFA EURO 2012™  Po UEFA EURO 2012 rozpoczął pracę jako dyrektor Biura Ubezpieczeń Rynku Sportu w Mentor S.A  Aktualnie kieruje projektem Medycyna dla Sportu i Aktywnych w największej polskiej nie publicznej firmie medycznej LUX MED należącej do Grupy BUPA, Członek Komitetu Chodu Sportowego IAAF, Przewodniczący Rady Fundacji Aktywnej Rehabilitacji, Członek Rady Fundacji Ronalda McDonalda, Ambasador Dobrej Woli UNICEF. Aktywnie, choć już wyłącznie amatorsko uprawia sport. Często bierze udział w masowych imprezach biegowych.  Rozwija swój klub lekkoatletyczny RK Athletics.

Dominika Lenkowska-Piechocka, Szef zespołu ds. komunikacji wewnętrznej, Skanska S.A

Od 10 lat związana z public relations. Posiada bogate doświadczenie w takich obszarach, jak PR korporacyjny, relacje inwestorskie czy PR produktowy, ale serce oddała komunikacji wewnętrznej i kryzysowej. Realizowała projekty i na stałe współpracowała ze spółkami z branży: budowlanej, IT, e-commerce, paliwowej, chemicznej, ubezpieczeniowej, finansowej oraz lotniczej (przede wszystkim podmioty notowane na GPW). Poprzednio związana z mediami (m.in. TVP). Z wykształcenia socjolog, także absolwentka Podyplomowych Studiów Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej oraz Nowoczesnej Komunikacji Marketingowej. Prywatnie mama Gutka, żona Karola, miłośniczka falafeli z granatem.

Adam BURAK, Dyrektor Marketingu i Komunikacji LOTOS SA

Były dyrektor Biura Marketingu PZU oraz dyrektor marketingu i komunikacji w Grupie Lotos. Wcześniej związany ze Stadionem Wrocław gdzie odpowiadał za marketing, PR i promocję. Były dziennikarz i prezenter w stacjach Grupy Radiowej Agora oraz telewizji Polsat i Polsat News. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec i doradza ds. wizerunku i współpracy z mediami. Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego. Specjalizacja – komunikacja międzynarodowa. Ukończył również studia podyplomowe w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Student MBA w Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów. Obecnie właściciel firmy działając w branży komunikacji, PR i marketingu działającej na rynku europejskim. Z zamiłowania podróżnik i niespełniony kucharz. 

Krzysztof Mazur, członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP.

Politolog i filozof, doktor nauk politycznych; pracownik Uniwersytetu Jagiellońskiego; Prezes Klubu Jagiellońskiego; Członek Narodowej Rady Rozwoju przy prezydencie RP oraz Rady Narodowego Centrum Badań i Rozwoju; stworzył, wraz z PKO Bankiem Polskim, ogólnopolską Akademię Nowoczesnego Patriotyzmu; laureat Nagrody im. Artura Rojszczaka przyznawanej przez Fundację na Rzecz Nauki Polskiej; autor wielu publikacji. 

Małgorzata Greszta, Partner Zarządzający w CSR Consulting

Partner Zarządzający w CSR Consulting . Wcześniej Menedżer Działu Usług Zrównoważonego Rozwoju SGS Polska. Ekspert w zakresie CSR i zrównoważonego rozwoju – zawodowo związana z tematem od ponad 16 lat. Realizowała projekty doradcze dla szerokiego grona największych firm w Polsce.  Posiada ogromne doświadczenie w tworzeniu strategii i budowania kontekstu biznesowego dla działań CSR w firmach. Twórca i Dyrektor Programowy Akademii Zarządzania Społecznym Zaangażowaniem Firm oraz programu edukacyjnego dla menedżerów CSR Odpowiedzialny Biznes w Praktyce. Trener wiodący Akademii Innowatorzy CSR w Polsce we współpracy z Harvard Business Review Polska. Autorka wielu prezentacji i artykułów z zakresu strategii CSR.   Inicjatorka licznych inicjatyw edukacyjnych w obszarze CSR na rynku polskim.  Współautorka badania i raportu Barometr CSR. Inicjatorka programu „SDGs w praktyce”.

Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR, Orange Polska

Od 2008 jest dyrektorem w Orange Polska, gdzie, między innymi, kieruje społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR) i relacjami publicznymi. Pracował w organizacjach pozarządowych, agencjach doradczych i w rządzie. Ukończył zarządzanie, psychologię i politologię. Jego zainteresowania koncentrują się na tematyce przewodzenia zespołom ludzkim, psychologii organizacji i sprawach społecznych.

Anna MIOTK | Dyrektor ds. public relations PBI sp. z o.o.

Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla jednej z marek monitoringu mediów. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.

Jan HERBST, Dyrektor ds. Badań w Pracowni Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia”.

Dyrektor ds. Badań w Pracowni Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia”. Ekspert w dziedzinie metodologii badań ilościowych. Od wielu lat zajmuje się badaniami organizacji pozarządowych w Polsce, sondażami opinii publicznej, geografią społeczną, bazami danych, wizualizacją danych. Autor i współautor kilkudziesięciu publikacji dotyczących ww. problematyki. Realizował m.in. największe niepubliczne badania organizacji pozarządowych w Polsce (prowadzone przez Stowarzyszenie Klon/Jawor), uczestniczył w wielu międzynarodowych i ogólnopolskich projektach badawczych o charakterze naukowym i aplikacyjnym. Współautor serwisów mojapolis.pl oraz naszakasa.org.pl, służących wizualizacji i popularyzacji danych dotyczących kondycji społeczności lokalnych w Polsce. Współpracował m. in. z GUS, ISKK SAC, IRSS, Narodowym Bankiem Polskim, Orange, Stowarzyszeniem Klon/Jawor. Laureat nagrody im. Floriana Znanieckiego Polskiego Towarzystwa Socjologicznego.

 

Martyna Węgrzyn, Kierownik działu Komunikacji Zewnętrznej, Wizerunku i Eventów na Polskę i Kraje Bałtyckie w DANONE

Z grupą spółek DANONE związana początkowo jako Rzecznik Prasowy Żywiec Zdrój. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach PR i jako PR Manager w jednej z największych firm farmaceutycznych. Prowadziła projekty nagradzane podczas ważnych konkursów branżowych, jak SABRE, European Excellence Award czy Impactor. W codziennej pracy, stawia na niestandardowe pomysły na działania PR i ich rzetelną realizację oraz konsekwentnie budowane, stałe relacje z interesariuszami. Z relacjami zewnętrznymi związana jest od początku swojej ścieżki zawodowej. Absolwentka ekonomii oraz podyplomowych studiów public relations w Szkole Głównej Handlowej i na Uniwersytecie Warszawskim. Po pracy, zaczytuje się w literaturze współczesnej, uważnie śledzi popkulturowe trendy i stawia na aktywny styl podróżowania, którego kierunek zawsze wyznaczają warunki do surfingu.

Igor Żytka Koordynator ds. komunikacji wewnętrznej Provident

Działam na styku świata IT i komunikacji wewnętrznej.  W lewej kieszeni mam 10 lat doświadczeń korporacyjnych w prawej 7 lat działania na rynku jako niezależny konsultant, trener. Zarządzałem zespołem ds. komunikacji wewnętrznej, pomagałem w programach transformacji, wdrożeniach procesów czy w komunikacji dużych projektów technicznych i organizacyjnych.  Aktualnie zajmuję się rozwojem komunikacji wewnętrznej w Provident Polska, gdzie odpowiadam za uproszczenie modelu komunikacji i wdrożenie nowych narzędzi komunikacyjnych dla pracowników i doradców Providenta. Ukończyłem dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim.

dr Karolina Brylska, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego

Medioznawca i politolog, doktor nauk społecznych w dziedzinie nauk o mediach, adiunkt w Katedrze Komunikacji Społecznej i Public Relations na WDiB UW. Studiowała dziennikarstwo i komunikację społeczną oraz stosunki międzynarodowe na UW, a także w Instytucie Nauk Politycznych w Paryżu (Sciences Po). Zastępca kierownika Laboratorium Badań Medioznawczych UW, prowadzi projekty badawcze z zakresu zawartości i odbioru mediów (m.in. badania jakościowe i ilościowe, szczególnie analiza retoryczna przekazów medialnych, analiza dyskursu publicznego oraz badania okulograficzne). Autorka publikacji dotyczących języka mediów i narracji medialnych we współczesnych mediach. Wcześniej przez niemal 10 lat praktyk PR, związana m.in. z agencją ALERT MEDIA Communications. Trener wystąpień publicznych i medialnych, specjalistka w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej.

Tomasz Fill, Dyrektor Departamentu Komunikacji w Ministerstwie Rozwoju

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, podyplomowych studiów z zakresu ubezpieczeń na Akademii Finansów w Warszawie oraz Executive MBA organizowanych przez Francuski Instytut Zarządzania. Od ponad 15 lat związany z branżą PR. Zarządzał komunikacją korporacyjną w największych polskich spółkach giełdowych. Był dyrektorem ds. projektów wydawniczych w Bonnier Business Polska, wydawcy Pulsu Biznesu oraz bankier.pl. Od października 2016 roku Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w Polskim Funduszu Rozwoju. Jest zaangażowany w wiele inicjatyw społecznych. Członek zespołu Komitetu Dialogu Społecznego KIG. Był instruktorem harcerskim – pełnił m.in. funkcję rzecznika prasowego Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej.

 

Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu Grupy PRC

Prezes Zarządu Grupy PRC, właściciel agencji public relations PRC Communications. Komentator i ekspert z zakresu PR m.in. dla TVP, TVN24, Wprost, Gazeta Wyborcza, felietonista „Home&Market”. Doradca i trener dla  KGHM Polska Miedź S.A., PCC GmbH, PCC „Rokita”, PTK Holding, ZRE S.A, Fasing-MÓJ SA, Grupa BRE Bank, ZDW Katowice. Mediator w sporach zbiorowych w zakładach z branży energetyki, górnictwa i przemysłu chemicznego. Od 1994 r. pełnił funkcję rzecznika prasowego m.in. Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej, JOPEX, PTKiGK, Fasing-MOJ SA, BZUG, PTK Holding S.A. Od 1996 doradca i konsultant z zakresu marketingu politycznego, twórca kilkudziesięciu kampanii samorządowych i parlamentarnych, m.in. dla PO, SLD, SDPL, LiD, PiS i Mniejszości Niemieckiej. Autor strategii rozwoju m.in. dla Województwa Mazowieckiego, UM Piła, Starostwa Będzińskiego. Gościnne wykłady na 30 uczelniach w Polsce. Autor ponad 100 artykułów i publikacji. Współautor książek: „Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę”, „Polski Leksykon PR” i „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”.

Grażyna Grabowska, Prezes Zarządu spółki Targi w Krakowie

Grażyna Grabowska jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Swoją pracę zawodową rozpoczynała w dziale kultury krakowskiej Gazety Wyborczej, następnie w latach 1993-1996 zajmowała stanowisko kierownika działu promocji Cracow Expo Center. Na początku 1996 r. założyła firmę Targi w Krakowie, organizującą niepowtarzalne imprezy targowe, które z małych wydarzeń rozwinęły się do poziomu najważniejszych na polskim rynku w swoich branżach, o renomie i oddziaływaniu w wymiarze europejskim. Dziś, po kilkunastu latach istnienia, krakowskie centrum targowo-konferencyjne należy do ścisłej czołówki polskiej branży wystawienniczej.
Obecnie Prezes Zarządu spółki Targi w Krakowie oraz Wiceprezes Rady Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Pomysłodawczyni prestiżowego konkursu o Nagrodę im. Jana Długosza na najlepszą książkę z dziedziny humanistyki napisaną przez polskiego autora i wydaną w Polsce. Za całokształt działalności Polskie Towarzystwo Wydawców Książek przyznało Grażynie Grabowskiej nagrodę Małego Ikara. W 2013 r. otrzymała odznakę honorową „Zasłużony dla Kultury Polskiej”.  W tym samym roku za ogromny wpływ na rozwój polskiej gospodarki została odznaczona Srebrnym Krzyżem, przyznanym przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego. W maju 2014 r. z rąk Prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego odebrała odznakę „Honoris Gratia”, przyznawaną osobom zasłużonym dla miasta.

Szymon SIKORSKI, Prezes Zarządu Publicon

Właściciel, specjalista ds. komunikacji i strateg w Publiconie. Członek Rady Nadzorczej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, wcześniej sprawował funkcję Prezesa. Członek Rady Etyki Public Relations. Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day, promującej rewolucję, jaka dokonuje się dzięki nowym mediom. Założyciel i prezes Stowarzyszenia OpenGov.pl – zajmującego się transparentnością komunikacji instytucji publicznych. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards). Pomysłodawca i główny organizator cyklu PR Regionów. Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. Ekspert i trener w programie Markowa Gmina. Trener w projekcie „Strategicznie dla rozwoju” Ministerstwa Rozwoju Regionalnego.

Bohdan PAWŁOWICZ, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, partner GOOD NAME sp. z o.o

Od ponad dwudziestu lat w komunikacji marketingowej. Członek Rady Nadzorczej IAA. Sędzia Komisji Etyki Reklamy. Członek Akademii PRoto. Wykładowca komunikacji marketingowej UW, UWr, SGH i Uniwersytetu SWPS. Partner w Kancelarii Brandingowej GOOD NAME, gdzie zajmuje się prawami własności marki w Projekcie Kapitał Marki®. Wcześniej w ramach agencji PBS/Aart design – współtworzył komunikację oraz systemy identyfikacji i oprawy telewizyjne dla takich klientów jak m.in. Icoffee, TVP Info, KPS Skra, Technoport, Travel Time, Bayer Schering Pharma, KGHM, RUCH, TVP Seriale, PGE, Festiwal Nauki. Wielokrotny członek rozmaitych jury jak – Złote Orły (2009 przewodniczący), akademii Webstar Festiwal, Akademii Impactora, Róże Promocji. Od blisko 10 lat ekspert w zakresie komunikacji marketingowej Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju (wcześniej MRR). Pasjonat sportu i marketingu sportowego – w latach 2007-2010 roku dyrektor marketingu KPS Skry Bełchatów (później jako doradca zarządu), jednego z najlepszych klubów siatkówki w Polsce i na świecie. Tłumacz – z wieloletnią praktyką – języka hiszpańskiego.

Adam ŁASZYN, Prezes ALERT MEDIA Communications

Prezes agencji ALERT MEDIA Communications. Wykładowca public relations Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie, London School of Public Relations, Politechniki Gdańskiej i Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Specjalizuje się w zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych i media relations. Trener medialny i doradca wizerunkowy osób publicznych, firm i instytucji. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Magdalena GROCHALA, Wspólnik/PR Manager Symetria PR

W branży PR od 2006 roku. Wspólniczka w agencji Symetria PR, wcześniej PR Manager w firmie Comarch, w której odpowiadała m.in. za media relations, komunikację wewnętrzną oraz projekty z zakresu custom publishing. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie na kierunku „Nowy PR”, tematyka: komunikacja wewnętrzna. Jest współorganizatorką spotkań dla praktyków PR – Komu Komunikacja.

Łukasz Majewski, PR & Marketing Manager w VML Poland

Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Wykładowca akademicki i opiekun studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Z branżą PR związany od 2003 roku. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR – Komu Komunikacja. Wierzy, że w public relations najważniejsze są relacje, a podejście H2H powinno być wpisane we wszelkie działania komunikacyjne.

Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Wiceprezes zarządu, dyrektor generalny agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. – największej w Polsce firmy zajmującej się kompleksowym monitoringiem mediów i analizami medialnymi, jednej z największych firm w Europie w tej branży, nagrodzonej tytułem Gazeli Biznesu 2011; współtwórca i przewodniczący rady nadzorczej CafeNews S.A., członek kapituły nagród Dni Marketingu Sportowego oraz Konkursu Aktywne Miasto; doradca i konsultant. Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Prawo Gospodarcze. Od 2000 roku, gdy budował pierwszą w Polsce firmę analityczną Media Navigator, zajmującą się nowoczesnym podejściem do raportowania w media relations, stale uczestniczy w tworzeniu i rozwijaniu analiz oraz metod pomiaru efektów działań media relations dla największych firm polskich i zagranicznych. Wykłada tematy związane z monitoringiem mediów, zarządzaniem informacją oraz zmianami na rynku mediów na wielu uniwersytetach i uczelniach niepublicznych w całej Polsce, m.in.: Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu i Uniwersytecie Wrocławskim. Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu sportowego, public relations, zarządzania.

Iwona Walczak, Koordynator Komunikacji Zewnętrznej, Skanska

Z branżą public relations związana od 11 lat. Od ponad 6 lat pracuje w Skanska S.A., gdzie odpowiada za koordynację prac zespołu zajmującego się komunikacją zewnętrzną. Pełni również funkcję Country Web Managera. Odpowiada za budowę wizerunku Skanska w Polsce, media relations oraz komunikację w sytuacjach kryzysowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Oknoplast-Kraków i w dziale public relations Agencji Reklamowej S4. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, na którym ukończyła dziennikarstwo i komunikację społeczną, a także Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, gdzie studiowała marketing i zarządzanie. W swojej karierze stawia na jakość i ciągły rozwój. Zawodowo skrzydeł dodają jej pozytywne emocje, ciekawi ludzie i charakterystyczna dla branży PR dynamika pracy. Interesuje się zagadnieniami nowych mediów, komunikacji kryzysowej i badań społecznych. Czas po pracy spędza w podróży i na górskich wycieczkach, fotografuje, pisze bloga i uprawia taniec. Ciągle odkrywa też w sobie kulinarne talenty.

ins. Krzysztof HAJDAS, były rzecznik Komendy Głównej Policji

Z wykształcenia socjolog, absolwent Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW, były policjant, wieloletni pracownik służb prasowych Policji. Były Rzecznik KGP. Specjalista PR. Ekspert d/s bezpieczeństwa.

Aleksandra Śmietanko, Główny Specjalista ds. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, Orange Polska

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku PR i marketing medialny oraz Wydziału Teologicznego na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego na kierunku edukacja medialna i dziennikarstwo. Ukończyła także podyplomowe studia menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej. W Orange Polska pracuje od ponad 3 lat, jest odpowiedzialna za komunikację działań odpowiedzialności społecznej i za badanie wpływu firmy na otoczenie.

Katarzyna Balashov, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej Grupy IKEA w Polsce

Absolwentka stosunków międzynarodowych w Collegium Civitas oraz Podyplomowego Studium Komunikacji Strategicznej w Firmach w Szkole Głównej Handlowej. W IKEA od października 2013 r., wcześniej związana m.in. z Westwing Home & Living oraz agencją United PR

Katarina Pacherova, ekspert ds. relacji z mediami i PR w Orange Polska

Ekspert ds. relacji z mediami i PR w Orange Polska. Zawodowo zajmuje się PR-em i media relations od kilkunastu lat. Absolwentka anglistyki i iberystyki na Uniwersytecie im J.A.Komeńskiego w Bratysławie, ukończyła także podyplomowe studium Public Relations organizowane przez Uniwersytet Warszawski we współpracy z PAN.  W Orange Polska zarządzała wieloma kluczowymi dla firmy projektami komunikacyjnymi, zarówno związanymi z wdrożeniem nowych usług, jak i projektami wizerunkowymi  i  społecznymi. Od początku zaangażowana w tworzenie koncepcji, a później realizację działań PR dotyczących wpływu  Orange Polska na otoczenie. 

dr Łucja Krzyżanowska, Pracownia Badań i Innowacji Społecznych "Stocznia"

Doktor nauk społecznych, socjolożka. Absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Badaczka społeczna i marketingowa. Doświadczenie zdobywała w projektach społecznych oraz w GfK Polonia w dziale Custom Research-Service. Praktyczne podejście do badań społecznych przekazuje studentom w trakcie zajęć prowadzonych  w Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Warszawskim. Na warsztatach uczy jak diagnozować potrzeby lokalnych społeczności i jak ewaluować projekty społeczne. Obecnie pracuje w Fundacji Pracownia Badań i Innowacji Społecznych Stocznia na stanowisku dyrektorki ds. działalności komercyjnej. Od 2014 roku jest członkiem zespołu realizującego badanie wpływu społecznego Orange Polska. Pracuje również z fundacjami korporacyjnymi, działami CSR oraz organizacjami takimi jak Forum Darczyńców czy CSR KRK.

Magdalena Biejat, Pracownia Badań i Innowacji Społecznych "Stocznia"

Socjolożka, tłumaczka. Obecnie pracuje w Pracowni Badań i Innowacji Społecznych “Stocznia”. Zajmuje się m.in. badaniem społeczności lokalnych i organizacji pozarządowych, ewaluacjami projektów społecznych. Od dwóch lat zajmuje się badaniem wpływu Orange Polska.

Aleksandra Gołdys, Instytut Studiów Społecznych

Pracuje naukowo w Instytucie Studiów Społecznych oraz w Biurze Innowacji w Przestrzeni Akademickiej Uniwersytetu Warszawskiego. Zajmuje się angażowaniem studentów do praktycznych projektów dla zewnętrznych partnerów uczelni: firm, samorządów lokalnych i organizacji pozarządowych. Kierowała projektami badawczymi i ewaluacyjnymi dla UEFA, Ministerstwa Sportu i Turystyki, Miasta Stołecznego Warszawy, Urzędów Marszałkowskich dwóch województw oraz wielu organizacji pozarządowych i biznesu.Badawczo współpracuje z zagranicznymi organizacjami specjalizującymi się w zagadnieniach zdrowia publicznego oraz ewaluowania interwencji w tym obszarze : International Sport and Culture Association, Play the Game, Streetgames. Dla Forum Darczyńców realizuje obecnie projekt tworzenia standardów mierzenia wpływu społecznego