Uniwersytet Wrocławski, Związek Firm Public Relations oraz Newsline Sp. z o. o. zapraszają na branżowe wydarzenie z zakresu PR – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2012, który odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia br. we Wrocławiu.

Partnerami merytorycznymi Kongresu są Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Fundacja InternetPR oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. W ramach programu wydarzenia zaplanowane zostały wystąpienia plenarne z udziałem zarówno praktyków, jak i naukowców. Istotnym elementem będą prowadzone warsztaty oraz dyskusje związane z praktycznym aspektem działań public relations.

Tematyka II edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations dotyczyć będzie w głównej mierze nowoczesnych technologii i ich wykorzystania w komunikacji. Grupą docelową organizowanego wydarzenia są praktycy public relations, a w tym m.in. przedsiębiorcy, menedżerowie, praktycy agencji public relations, pracownicy działów PR, przedstawiciele samorządów oraz naukowcy zajmujący się niniejszą problematyką.

Organizatorzy Kongresu posiadają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu prestiżowych i uznanych w środowisku konferencji i seminariów tematycznie związanych z komunikacją oraz public relations w biznesie, w tym dziesięciu edycji Kongresu Public Relations w Rzeszowie oraz dziewięciu edycji konferencji PR Forum prowadzonych w Warszawie, a także ubiegłorocznego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Stanowi to gwarancję wysokiego poziomu merytorycznego, a także logistyczno-technicznego.

Zachęcamy do wzięcia udziału w Kongresie.

Warunki uczestnictwa znajdują się tutaj.

Adres miejsca Kongresu:

Wydział Filologiczny, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

Uniwersytet Wrocławski

ul. Joliot-Curie 15, 50-383 Wrocław