Kongres Public Relations nie kończy się na dwudniowym spotkaniu. Jego kontynuacją są rodzące się idee i pomysły czy zawieranie nowych znajomości i kontraktów. Tym, co przede wszystkim ma pozostać po wydarzeniu jest wiedza czerpana z różnych źródeł: od praktyków biznesu i pasjonatów. Dla gości tegorocznej konferencji, jej sympatyków i osób interesujących się branżą organizatorzy zamieścili materiały z wystąpień prelegentów. Prezentacje są do pobrania w Klubie Kongresu.
Na konferencji odbywającej się w stolicy Podkarpacia, 200 uczestników dyskutowało o komunikacji wewnętrznej jako fundamencie dobrego zarządzania firmą. Goście wydarzenia wspólnie analizowali wyzwania wewnętrznego PR i weryfikowali przydatność nowych narzędzi porozumiewania się. Materiały z dyskusji, w postaci prezentacji, znajdują się już na stronie internetowej w Klubie Kongresu. Organizatorami wydarzenia są Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., a sponsorem głównym firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Głównymi partnerami konferencji byli: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.
Prezentacje ekspertów
Materiały dostępne są dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników. Sukcesywnie zamieszczane będą również kolejne prezentacje prelegentów, którzy byli gośćmi 14. konferencji z cyklu branżowych spotkań poświęconych komunikacji. – Zgodnie z założeniami, Kongres to przestrzeń, która ma być wykorzystana dla transferu wiedzy do biznesu. Chcemy, aby uczestnicy te doświadczenia jak najlepiej wykorzystali, wzbogacali i utrwalali. Namiastką tego są zasoby, które udostępniamy na stronie – mówi dr Dariusz TWORZYDŁO z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.Już teraz w Klubie Kongresu znajdują się prezentacje m.in.: Szymona SIKORSKIEGO, Prezesa Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Publicon sp. z o.o., Pawła TROCHIMIUKA, Prezesa Zarządu Partner of Promotion, Wojciecha MURZYNA, z Unify Sp. z o.o., Justyny SZAFRANIEC, Dyrektora ds. Public Relations, PROAMA, Sandera SCHROEVERSA, reprezentującego the European Institute for International Business Communication oraz Joanny MALINOWSKIEJ-PARZYDŁO, Prezesa Zarządu, Personal Brand Institute.
Kopalnia wiedzy dla Profesjonalistów
Klub Kongresu to miejsce, w którym dostępne są materiały także z poprzednich edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations, czyli od 2011 roku. Oprócz prezentacji są tam także relacje video i fotorelacje z ubiegłych lat. Co zrobić, aby korzystać z zasobów Klubu? Wystarczy założyć konto, a następnie zalogować się na stronie. Rejestracja jest bezpłatna i może jej dokonać każdy.