Na ile polskie przedsiębiorstwa przygotowane są do kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy podczas międzynarodowej konferencji naukowej „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja w godzinach 10:00 – 14.00 na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną wyniki badań poświęcone tematyce zarządzania kryzysowego. Przewidywane są również wystąpienia praktyków i naukowców z Polski i zagranicy.
Konferencja jest skierowana do praktyków i naukowców zajmujących się Public Relations.
W trakcie konferencji głos zabiorą m.in.:
- prof. Alan Freitag, Uniwersytet Karoliny Północnej (UNC) w Charlotte
- prof. Dean Kruckerberg, Uniwersytet Karoliny Północnej (UNC) w Charlotte
- prof. nadzw. dr hab. Waldemar Rydzak, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Prezes Zarządu Prelite PR
- Katarzyna Wilczewska, Corporate Communications Manager PEPCO CEE
- Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
- Adam Łaszyn, Prezes Zarządu Alert Media Communications
- dr hab. Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Warszawski /Exacto Sp. z o.o.
- dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, Uniwersytet Warszawski
- Przemysław Szuba, Exacto Sp. z o.o.
Organizatorami konferencji są Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, Exacto Sp. z o.o., Alert Media Communucations, Katedra Publicystyki Ekonomicznej i PR Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Instytut Nauk o Polityce Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz Newsline Sp. z o.o. Partnerem głównym jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Dziennik Rzeczpospolita, Fundacja internetPR.pl, publicrelations.pl, portalmedialny.pl.
Wydarzenie jest bezpłatne. Warunkiem udziału w konferencji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego w formie elektronicznej. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń oraz akceptacja zgłoszenia przez organizatorów. W seminarium mogą wziąć udział maksymalnie 2 osoby z danej firmy/instytucji. W przypadku zgłoszenia do udziału konferencji większej liczby osób z danej firmy, zostaną one umieszczone na liście rezerwowej i powiadomione przez organizatorów o możliwości wzięcia udziału w konferencji na 2 dni przed planowanym wydarzeniem.
Każdy uczestnik otrzyma książkę, będącą efektem projektu badawczego.
Miejsce seminarium:
Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
Bednarska 2/4, 00-310 Warszawa
e-mail: nsieradzka@exacto.pl
Pobierz program konferencji