Dnia 20 kwietnia br. (piątek) w trakcie drugiego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations odbędzie się sesja naukowa pt. „Kryzys wizerunkowy i media”.
Sesja rozpocznie się o godzinie 9.00. Zakończenie planowane jest na godzinę 14.00. Czas trwania referatu to 20 minut.
Prowadzący sesję: prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski
Dotychczas zgłoszone i przyjęte referaty:
- dr hab. Monika Kaczmarek – Śliwińska, Uniwersytet Warszawski, „Kryzysy” w mediach społecznościowych – realne zagrożenie, konsekwencje czy burza w szklance wody?
- Katarzyna Kopeć-Ziemczyk, Rzecznik Prasowa Ministerstwa Sportu i Turystyki, doktorantka Uniwersytetu Warszawskiego, Kryzys sportowca kryzysem polityka. Przypadek braci Zielińskich.
- dr hab. Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Warszawski, Przemysław Szuba, EXACTO sp. z o.o., Model pola diagnostycznego jako element wsparcia w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych.
- dr Łukasz Przybysz, Uniwersytet Warszawski, Stygmatyzacja medialna public relations. Analiza sposobów przedstawiania PR w polskich tygodnikach opinii w latach 2011-2016.
- Urszula Podraza, Uniwersytet Jagielloński, Nie tylko wizerunek. Jakie zagrożenia dla organizacji niesie kryzys medialny?
- dr Paweł Kuca, Uniwersytet Rzeszowski, Media IV RP i public relations.
- dr Klaudia Cymanow-Sosin, Uniwersytet Jana Pawła II w Krakowie, Inicjatorzy, obserwatorzy, wybawcy i beneficjenci – konteksty medialnych kryzysów wizerunkowych.
- Ewa Rogozińska, Międzynarodowy Ekspert z zakresu Komunikacji Międzykulturowej i Etyki w Biznesie, Komunikacja kryzysowa na podstawie Domu Tłumaczeń SOWA po upadku dużego i kompleksowego projektu unijnego.
- prof. n. dr hab. Michał Drożdż, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, Etyczne standardy public relations a wizerunek i praktyka PR-u.
- dr Karina Stasiuk-Krajewska, Uniwersytet SWPS Wrocław, Skąd się biorą kryzysy wizerunkowe? Uwarunkowania semiotyczne i dyskursywne.
- Michał Raszka, Grupa PRC, Dekalog kłamcy, czyli jak produkować fake newsy.
- prof. dr hab. Kazimierz WOLNY-ZMORZYŃSKI, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, Obraz kryzysu dobrych obyczajów w fotografii dziennikarskiej.
- dr Izabela BOGDANOWICZ-PIESIK, Uniwersytet Warszawski, Najważniejsze problemy w komunikacji administracji samorządowej z mediami.
- dr Robert DANKIEWICZ, Politechnika Rzeszowska, dr hab. Dariusz TWORZYDŁO, Uniwersytet Warszawski, Marek ZAJIC, EXACTO sp. z o.o., Badania satysfakcji klientów jako element wsparcia wizerunkowego.
Rada Naukowa:
- prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski – Przewodniczący Rady
- prof. dr hab. Beata OCIEPKA, Uniwersytet Wrocławski
- prof. dr hab. Jerzy OLĘDZKI, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
- prof. dr hab. Kazimierz WOLNY-ZMORZYŃSKI, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
- prof. UKSW, dr hab. Monika Marta PRZYBYSZ, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
- prof. dr hab. Michał DROŻDŻ, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
- dr hab. Jacek TRĘBECKI, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- dr hab. Dariusz TWORZYDŁO, Uniwersytet Warszawski
- dr hab. Waldemar RYDZAK, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- dr Paweł KUCA, Uniwersytet Rzeszowski
- dr Grzegorz HAJDUK, Uniwersytet Rzeszowski – Sekretarz Naukowy
Organizatorem sesji naukowej jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.