Już ostatnie chwile dzielą nas od Kongresu Profesjonalistów PR. To wydarzenie nie mogłoby się odbyć gdyby nie zaangażowanie różnych podmiotów i ich przedstawicieli. Sponsorzy, partnerzy i patroni medialni wspierali nas przy organizacji wydarzenia, które już w najbliższy czwartek i piątek odbędzie się w Hotelu Rzeszów.

Sponsorem głównym Kongresu Profesjonalistów PR jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Głównymi partnerami Kongresu są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa. Funkcję partnerów wydarzenia pełnią: Hotel Rzeszów, Związek Firm Public Relations, Ideo Sp. z o.o., Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, SARE S.A, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce (IAA), Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Agencja Reklamowa Bogaczewicz, Agencja Wasilewski, PrzeczytamWszystkich.pl, MultiPunkty.pl, Lemon Sky, InternetPR, Fabryka e-biznesu Sp. z o.o., Exacto Sp. z o.o., Publicon Sp. z o.o., BMM Sp. z o.o., Aberit, Commit Polska Sp. z o.o, Questus, Drogeria Wispol, Tymbark, Lavard, Toton Show, Organique, Agencja Kreatywna 4n, Związek Pracodawców Klastry Polskie. Obsługę techniczną zapewnia: Vegacom Sp. z o. o. Patronami medialnymi są: Mediarun.pl, GospodarkaPodkarpacka.pl, GC Nowiny, nowiny24.pl, Bankier.pl, nf.pl, interaktywnie.com, Polskie Radio Rzeszów S.A., Proseed, Marketing i Rynek, biznesistyl.pl, Interia.pl, VIP Biznes i Styl, Marketing przy Kawie, eGospodarka.pl, marketingowiec.pl, Marketer+, Grupa RMF FM, Managernaobcasach.pl, epr.pl, dlaStudenta.pl, Kurier365.pl, Gazeta Finansowa, CarpatiaBiznes.pl, TVP Rzeszów S.A., mojekonferencje.pl, salebiznesowe.pl, portalmedialny.pl, regioportal.pl, Social Press, interaktywnie.com, marketingmiejsca.com, pracuj.pl, Magazyn Strefa. Kongres wspierają wydawnictwa: MARINA, Wiedza i Praktyka, Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o., Difin S.A., Onepress, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Znak, Wydawnictwo naukowe PWN.

Wszystkim zaangażowanym w Kongres Profesjonalistów PR serdecznie dziękujemy za dotychczasową współpracę.
Zapraszamy również do obejrzenia materiału wideo, w którym przedstawione zostały podmioty współpracujące w ramach Kongresu: