Ryan SOCASH, USA, Founder & Managing Director Mediakraft TV

Jest absolwentem fotografii na Columbia College w Chicago, gdzie pracował również jako asystent legendarnego jazzmana – Williama Russo. W 2012 roku Ryan rozpoczął pracę w Polskim Radiu jako prowadzący serii wywiadów „Socash and the Stars” oraz współgospodarz porannego programu „Bed and Breakfast” na kanale czwartym Polskiego Radia. Ryan był członkiem obsady programów online „Pollywood” oraz „Socash” wyprodukowanych przez Wirtualną Polskę, a jego doświadczenie w branży muzycznej pomogło mu nawiązać współpracę z Piotrem Roguckim oraz zespołem COMA w charakterze konsultanta PR podczas wydawania albumu “Don’t Set Your Dogs on Me”. W 2012 zaczął budować fundamenty dla polskiej jednostki międzynarodowej sieci MCN — Mediakraft Networks. Wszystko zaczęło się od start-up’u w salonie jednego z mieszkań na warszawskiej Ochocie i szybko ewoluowało do poziomu jednej z największych, polskich sieci MCN z ponad 100 milionami wyświetleń miesięcznie. Aktualnie Ryan pracuje jako dyrektor zarządzający w Mediakraft TV, jest też gospodarzem programu „Kult America” – jego autorskiej produkcji, poświęconej odkrywaniu kulturowych tożsamości XXI w.

Ewa KRYJ-SATALECKA, Dyrektor Działu Public Relations i Relacji Inwestorskich oraz Rzecznik Prasowy w Asseco Poland

Dyrektor Działu Public Relations i Relacji Inwestorskich oraz Rzecznik Prasowy w Asseco Poland, które jest największą polską spółką informatyczną notowaną na GPW oraz 6. producentem oprogramowania w Europie.
Z Asseco związana jest od 2014 roku. Swoje wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała od 2008 roku, pracując m.in. w agencjach PR (ITBC Communicaction, On Board PR, Kostrzewa PR), a także w Universum Communication (lider rynku w employer brandingu). W swojej dotychczasowej działalności wspierała komunikacyjnie firmy z różnych sektorów: nowych technologii (Qumak S.A., AB S.A., Symantec, Gembird, Creative, Infortrend, Corel, IDG Polska, Cisco i Citrix), energetyki i przemysłu (Weyerhaeuser, PKP Energetyka), zdrowia (Genexo, ASA), kultury (Teatr Montownia, Teatr Prowizorium) oraz handlu (Bricoman Polska). Jest absolwentką Europeistyki oraz Public Relations i Marketingu Medialnego na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła również studia podyplomowe z Marketingu i Strategii Marketingowych w Szkole Głównej Handlowej.

Michał LEKSIŃSKI, Rzecznik Prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2

Dyrektor ds. PR związany z firmą CEC Government Relations. Z wykształcenia politolog, absolwent 5 kierunków studiów podyplomowych: psychologia społeczna (SWPS), psychologia motywacji (SWPS), Szkoła mistrzów pióra (Collegium Civitas), Strategiczny Wywiad Biznesowy (Akademia Koźmińskiego), London School of PR (ZFRP). Pomysłodawca unikatowego kierunku studiów podyplomowych (Collegium Civitas) – Marketing Sportów Ekstremalnych, gdzie zgromadził wykładowców ze świata sportu, mediów i biznesu powiązanych ze sportami wysokiego ryzyka. 
Zwiedził ponad 45 krajów świata. Wspinał się na 5 kontynentach. Kolekcjoner najwyższych skoków świata na bungee. Twórca charytatywnego projektu „7 Happy Summits” – Korony Ziemi dla Fundacji Happy Kids. Prywatnie miłośnik alpinizmu. Były iluzjonista.Manager projektu i rzecznik prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18.
Opowiada o podróżach. Snuje historie o wyprawach. Mówi o roli metafor w sporcie i edukacji. Pomaga i współtworzy serwisy dla twórców (Patronite.pl – największa platforma e-mecenatu w kraju), dla podróżników (sharemap.org – serwis mapowy do planowania i prezentowania podróży).

Wojciech JABCZYŃSKI, Szef biura prasowego i rzecznik Orange Polska

Od 2008 roku rzecznik Orange Polska i szef biura prasowego firmy. Z branżą PR związany od 1999 roku. Wcześniej przez 5 lat dziennikarz i redaktor Gazety Wyborczej. Realizował wiele projektów z zakresu PR korporacyjnego, produktowego i zarządzania kryzysowego. Jeden z pierwszych rzeczników, który w Polsce prowadził blog korporacyjny. Entuzjasta i praktyk wykorzystania social mediów w komunikacji PR. 

Kamila BAWOLSKA, Dyrektor ds. komunikacji, Art Geist

Posiada wieloletnie, praktyczne doświadczenie w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii komunikacyjnych. Od lat zajmuje się wprowadzaniem oraz efektywnym realizowaniem procesów z zakresu komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej. Tworzy oraz wdraża efektywne strategie z zakresu PR, komunikacji kryzysowej, employer brandingu oraz CSR. Swoje doświadczenie zdobywała jako Specjalista ds. marketingu, a następnie PR Manager m.in. w strukturach PGNiG, Work Service, Impela. Obecnie pełni funkcje Dyrektora ds. komunikacji w firmie artgeist, jednego z globalnych producentów i dystrybutorów artykułów wyposażenia wnętrz. Od lat dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem szkoląc i ucząc. Przez lata współpracowała z Uniwersytetem Wrocławskim, na którym prowadziła zajęcia z zakresu PR. Z szeroko pojętą komunikacją związana jest nie tylko jej aktywność zawodowa ale i pasja.

Katarzyna WILCZEWSKA, Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej, PEPCO Poland

Specjalista z kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji korporacyjnej i zarządzania marką.  Prowadziła projekty z zakresu szeroko rozumianego PRu dla branż takich jak: FMCG, retail, sektora energetycznego i elektrotechnicznego. Między innymi, przez kilkanaście lat kierowała kluczowymi aktywnościami z zakresu komunikacji nastawionej na realizację strategii biznesowej w Kompanii Piwowarskiej. Obecnie pracuje w firmie PEPCO – europejskiej sieci dyskontów, na stanowisku Corporate Communication Manager, gdzie odpowiada za kreowanie marki korporacyjnej, projekty w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz zarządzanie kryzysowe na każdym z 10 rynków, gdzie obecnie firma prowadzi swą działalność.