Aktualności
Zarządzanie komunikacją w obliczu kryzysu
Gdy dochodzi do sytuacji kryzysowej, niezbędna jest osoba, która będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami. O tym, jak prawidłowo zareagować, co komunikować oraz jakie kanały wykorzystać, by zapanować nad kryzysem, opowiedzą prelegenci zaproszeni na XVIII Kongres...
Kryzys wizerunkowy i media
W dniach 19 i 20 kwietnia specjaliści i praktycy z branży public relations spotkają się w Rzeszowie aby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat kryzysów wizerunkowych. Na jednej z największych branżowych imprez w Polsce rokrocznie pojawia się kilkuset...
Znamy program Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2018
Najbliższa edycja kongresu będzie już 18 odsłoną największego wydarzenia branży Public Relations w Polsce. Kongres z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, czego dowodem jest uczestnictwo w konferencji rokrocznie ponad 300 osób. Liczne prelekcje,...
Kondycja branży Public Relations
Branża public relations jest w fazie rozwoju, jednak jego tempo ograniczone jest ze względu na czynniki środowiskowe, których wyeliminowanie wymaga wzmożonego nakładu pracy osób zaangażowanych na co dzień w problematykę PR – to jeden z wniosków będących...
Kryzysy nam niestraszne
Ponad 300 osób uczestniczyło w Kongresie Profesjonalistów Public Relations, który odbył się w rzeszowskim hotelu Hilton Garden Inn w dniach 20 i 21 kwietnia. Tegoroczne spotkanie branży PR obfitowało nie tylko w interesujące prelekcje – w jego trakcie odbyły się także...
Kryzys w komunikacji wewnętrznej – najlepszy ten, którego udaje się uniknąć
Sprawny przepływ informacji pozwala na skuteczne funkcjonowanie firmy, a także minimalizuje ryzyko wystąpienia sytuacji kryzysowej wewnątrz organizacji. Pracownicy specjalizujący się w prowadzeniu komunikacji wewnetrznej powinni dysponować szerokim wachlarzem...
Dlaczego warto mierzyć wpływ firmy na otoczenie i nim zarządzać?
Każdy biznes wywiera wpływ na swoje otoczenie. Orange Polska stara się badać i mierzyć swój wpływ by maksymalizować pozytywne efekty działalności firmy i minimalizować te negatywne. Z czego wywodzi się potrzeba zarządzania wpływem? Jakie są korzyści? Zapraszamy...
Kongres Profesjonalistów PR już za miesiąc
Zbliża się najważniejsze wydarzenie branży public relations Ponad trzystu gości, dwa dni inspirujących prelekcji, warsztaty praktyczne i jeden cel – zrozumieć, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią radzić. Zaledwie miesiąc dzieli nas od jednego z...
Monitoring kryzysowy
Sytuacje kryzysowe wymagają dużych umiejętności, które pozwalają sprawnie zapobiegać wydarzeniom mogącym zaszkodzić osobie, firmie lub instytucji. Szczególnie pomocny okazuje się tu monitoring mediów, wskazujący publikacje, wypowiedzi czy nawiązania do podmiotu,...
Sesja naukowa pt. media i kryzys 21.04
Podczas Kongresu Profesjonalistów PR 2017 odbędzie się sesja naukowa pt. Media i kryzys. Jej organizatorem i patronem jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Organizatorami Kongresu. Sesja...
Kongres w wymiarze praktycznym – wpływ badania wpływu.
Kongres w wymiarze praktycznym – wpływ badania wpływu Tradycją stało się, że drugiego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations mają miejsce warsztaty praktyczne, które przyciągają osoby chcące zgłębić jeden z poruszanych w ich trakcie tematów. Warsztaty...
Kryzys pod kontrolą
Znane nazwiska wśród prelegentów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017 Jakie działania podejmować, by nasza firma uniknęła kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują nas trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Na te...