Aktualności

Zarządzanie komunikacją w obliczu kryzysu

Zarządzanie komunikacją w obliczu kryzysu

Gdy dochodzi do sytuacji kryzysowej, niezbędna jest osoba, która będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami. O tym, jak prawidłowo zareagować, co komunikować oraz jakie kanały wykorzystać, by zapanować nad kryzysem, opowiedzą prelegenci zaproszeni na XVIII Kongres...

czytaj dalej
Kryzys wizerunkowy i media

Kryzys wizerunkowy i media

W dniach 19 i 20 kwietnia specjaliści i praktycy z branży public relations spotkają się w Rzeszowie aby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat kryzysów wizerunkowych. Na jednej z największych branżowych imprez w Polsce rokrocznie pojawia się kilkuset...

czytaj dalej
Znamy program Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2018

Znamy program Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2018

Najbliższa edycja kongresu będzie już 18 odsłoną największego wydarzenia branży Public Relations w Polsce. Kongres z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, czego dowodem jest uczestnictwo w konferencji rokrocznie ponad 300 osób. Liczne prelekcje,...

czytaj dalej
Kondycja branży Public Relations

Kondycja branży Public Relations

Branża public relations jest w fazie rozwoju, jednak jego tempo ograniczone jest ze względu na czynniki środowiskowe, których wyeliminowanie wymaga wzmożonego nakładu pracy osób zaangażowanych na co dzień w problematykę  PR – to jeden z wniosków będących...

czytaj dalej
Kryzysy nam niestraszne

Kryzysy nam niestraszne

Ponad 300 osób uczestniczyło w Kongresie Profesjonalistów Public Relations, który odbył się w rzeszowskim hotelu Hilton Garden Inn w dniach 20 i 21 kwietnia. Tegoroczne spotkanie branży PR obfitowało nie tylko w interesujące prelekcje – w jego trakcie odbyły się także...

czytaj dalej
Kongres Profesjonalistów PR już za miesiąc

Kongres Profesjonalistów PR już za miesiąc

Zbliża się najważniejsze wydarzenie branży public relations Ponad trzystu gości, dwa dni inspirujących prelekcji, warsztaty praktyczne i jeden cel – zrozumieć, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią radzić. Zaledwie miesiąc dzieli nas od jednego z...

czytaj dalej
Monitoring kryzysowy

Monitoring kryzysowy

Sytuacje kryzysowe wymagają dużych umiejętności, które pozwalają sprawnie zapobiegać wydarzeniom mogącym zaszkodzić osobie, firmie lub instytucji. Szczególnie pomocny okazuje się tu monitoring mediów, wskazujący publikacje, wypowiedzi czy nawiązania do podmiotu,...

czytaj dalej
Sesja naukowa pt. media i kryzys 21.04

Sesja naukowa pt. media i kryzys 21.04

Podczas Kongresu Profesjonalistów PR 2017 odbędzie się sesja naukowa pt. Media i kryzys. Jej organizatorem i patronem jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Organizatorami Kongresu. Sesja...

czytaj dalej
Kongres w wymiarze praktycznym – wpływ badania wpływu.

Kongres w wymiarze praktycznym – wpływ badania wpływu.

Kongres w wymiarze praktycznym – wpływ badania wpływu Tradycją stało się, że drugiego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations mają miejsce warsztaty praktyczne, które przyciągają osoby chcące zgłębić jeden z poruszanych w ich trakcie tematów. Warsztaty...

czytaj dalej
Kryzys pod kontrolą

Kryzys pod kontrolą

Znane nazwiska wśród prelegentów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017 Jakie działania podejmować, by nasza firma uniknęła kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują nas trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Na te...

czytaj dalej