Dostępny jest już roboczy program Kongresu Public Relations 2012. Zapraszamy do zapoznania się z listą nazwisk prelegentów, których wystąpień wysłuchamy podczas wydarzenia.

Swój udział w pierwszym dniu zapowiedzieli następujący prelegenci: Adam ŁASZYN – Prezes Zarządu, Alert Media Communications, przewodniczący Rady Związku Firm Public Relations, Katarzyna PRZEWUSKA – Prezes Zarządu, Euro RSCG Sensors, Tomek TOMCZYK – Autor kominek.in, Urszula RADZIŃSKA – Prezes Stowarzyszenia Prasy Firmowej, dr Anna MIOTK – Dyrektor rozwoju biznesu, Netsprint.pl, Maciej BUDZICH – Autor blog.mediafun.pl, Andrzej JĘDRZEJCZAK – Digital Consultant, Fleishman-Hillard, Bartosz LEWICKI – Senior Consultant, Multi Communications, Sebastian HEJNOWSKI – COO MSLGROUP Poland, Dyrektor Zarządzający, Ciszewski MSL, Sebastian BYKOWSKI – Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Ewelina NAZARKO-LUDWICZAK – Healthcare&Life Director, Headlines Porter Novelli, Maciej MAKUSZEWSKI – Koordynator ds. Marketingu i PR, Ernst & Young, Katarzyna KORZENIEWSKA – Uniwersytet Gdański, Bartosz STANISZEWSKI – Neo Retros, Paweł MAKOWSKI – Członek Rady Nadzorczej, założyciel i pomysłodawca ABBEY HOUSE.

Prelegentami drugiego dnia Kongresu będą: prof. Jan MIODEK, Uniwersytet Wrocławski, Szymon SIKORSKI – Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Marcin JAŃCZUK – Członek Zarządu PSPR, Metrohouse & Partnerzy, Andrzej GARAPICH – Prezes PBI – Gemius, Megapanel, mec. Roman BIEDA – Radca prawny, Kancelaria Radców Prawnych Maruta i Wspólnicy, Adam POLANOWSKI – Prezes Zarządu, Grupa Polanowscy Nieruchomości, Dorota JARODZKA – ŚRÓDKA – Prezes Zarządu, Archicom Holding, Łukasz MEDEKSZAPełnomocnik Marszałka Woj. Dolnośląskiego ds. rozwoju społeczeństwa informacyjnego, Marek WRÓBEL – Prezes, Neuron Agencja Public Relations, Kuba ANTOSZEWSKI – PR manager, Millward Brown SMG/KRC, dr Michał MACIERZYŃSKI – Dyrektor Biura Innowacji, PKO Bank Polski, dr Eliza MISIECKA – Prezes, Genesis PR.
Aktualny program Kongresu znajduje się na: https://www.kongresprofesjonalistow.pl/program/
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w programie.

Kongres Public Relations 2012 organizowany jest przez Uniwersytet Wrocławski, Związek Firm Public Relations oraz firmę Newsline. Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Fundacja InternetPR oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Kongres odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia br. we Wrocławiu. Zapraszamy!

 

Adres miejsca Kongresu:

Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej

Uniwersytet Wrocławski

ul. Joliot-Curie 15, 50-383 Wrocław