Aktualności

Cyfrowe oblicze PR

Cyfrowe oblicze PR

O nowych technologiach i narzędziach wykorzystywanych w komunikowaniu, a także kryzysach wizerunkowych porozmawiamy podczas Kongresu Public Relations 2019. Wyniki raportu Global Digital Report 2018 wskazują, że światowy współczynnik użytkowników mediów...

czytaj dalej
Nowe wyzwania w procesie komunikowania

Nowe wyzwania w procesie komunikowania

„Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to kluczowe tematy XIX Kongresu Public Relations.  Media relations, e-PR oraz zarządzanie kryzysowe to najbardziej angażujące obszary działań, z jakimi na co dzień spotykają się pracownicy sektora PR w ...

czytaj dalej
Era influencera

Era influencera

XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżej W ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem...

czytaj dalej
Kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations

W dniach 25-26 kwietnia 2019 roku odbędzie się już XIX edycja wydarzenia. Temat przewodni najbliższego Kongresu to „Social media, Influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe”. Komunikacja w erze nowych mediów dostarczyła nam wiele możliwości, m.in.: przekazywania...

czytaj dalej
Jak przygotować się na kryzys wizerunkowy?

Jak przygotować się na kryzys wizerunkowy?

Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public...

czytaj dalej
Sesja naukowa – lista referentów

Sesja naukowa – lista referentów

Dnia 20 kwietnia br. (piątek) w trakcie drugiego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations odbędzie się sesja naukowa pt. "Kryzys wizerunkowy i media".  Sesja rozpocznie się o godzinie 9.00. Zakończenie planowane jest na godzinę 14.00. Czas trwania referatu...

czytaj dalej
Kryzys w dobie post-prawdy. Jak radzić sobie z fake newsami?

Kryzys w dobie post-prawdy. Jak radzić sobie z fake newsami?

Błędy w relacji z klientem, wadliwy produkt czy niewłaściwie prowadzona komunikacja wewnętrzna – eksperci podkreślają, że kryzysy często rodzą się w samych firmach. Co jednak w przypadku, gdy przedsiębiorstwo nie ma sobie nic do zarzucenia, a w sieci krążą fałszywe,...

czytaj dalej
Sesja naukowa pt. kryzys wizerunkowy i media 20.04.

Sesja naukowa pt. kryzys wizerunkowy i media 20.04.

Podczas Kongresu Profesjonalistów PR 2018 odbędzie się sesja naukowa pt. Kryzys wizerunkowy i media. Jej organizatorem i patronem jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Organizatorami...

czytaj dalej
Zarządzanie komunikacją w obliczu kryzysu

Zarządzanie komunikacją w obliczu kryzysu

Gdy dochodzi do sytuacji kryzysowej, niezbędna jest osoba, która będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami. O tym, jak prawidłowo zareagować, co komunikować oraz jakie kanały wykorzystać, by zapanować nad kryzysem, opowiedzą prelegenci zaproszeni na XVIII Kongres...

czytaj dalej
Kryzys wizerunkowy i media

Kryzys wizerunkowy i media

W dniach 19 i 20 kwietnia specjaliści i praktycy z branży public relations spotkają się w Rzeszowie aby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat kryzysów wizerunkowych. Na jednej z największych branżowych imprez w Polsce rokrocznie pojawia się kilkuset...

czytaj dalej