Już jutro rozpocznie się kolejna odsłona Kongresu Public Relations. W tym roku na Uniwersytecie Wrocławskim będą prowadzone dyskusje na temat nowych mediów oraz innowacyjnych technologii stosowanych w public relations. Wydarzenie zgromadzi blisko 200 uczestników, wśród których będą znani eksperci z zakresu komunikacji marketingowej.
Wrocław ponownie stolicą public relations
Połączenie nauki z praktyką, dwa dni bogatych merytorycznie wystąpień i kilkudziesięciu doświadczonych praktyków oraz naukowców PR w jednym miejscu – oto co czeka uczestników Kongresu Public Relations 2012, który już jutro rozpoczyna się na Uniwersytecie Wrocławskim ipotrwa do piątku. Jak twierdzą organizatorzy, mocną stroną przedsięwzięcia jest jak co roku jego program.
Wśród prelegentów Kongresu będą między innymi: prof. Jerzy OLĘDZKI– Uniwersytet Warszawski, Adam ŁASZYN– Prezes Zarządu, Alert Media Communications, przewodniczący Rady Związku Firm Public Relations, Tomek TOMCZYK– Autor kominek.es,Maciej BUDZICH– Autor blog.mediafun.pl, Katarzyna PRZEWUSKA– Prezes Zarządu, Euro RSCG Sensors, dr Anna MIOTK– Dyrektor rozwoju biznesu, Netsprint.pl, Sebastian BYKOWSKI– Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Joanna DELBAR– Wiceprezes Zarządu, Związek Firm Public Relations, dr Sebastian CHACHOŁEK– Prezes Zarządu Grupy PRC, Szymon SIKORSKI– Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Marek WRÓBEL – Prezes, Neuron Agencja Public Relations,Kuba ANTOSZEWSKI – PR manager, Millward Brown SMG/KRC.
Co w programie tegorocznego Kongresu?
Będziemy mówić o nowych mediach oraz innowacyjnych technologiach w PR i komunikacji. Przypomnimy najciekawsze kampanie z ostatniego roku. Podyskutujemy o sile nowych mediów oraz ich miejscu i roli w komunikacji marketingowej. Jak się zmieniliśmy od czasu social mediów, czyli dokąd zmierzasz branżo?, Poza Facebookiem też jest życie, Video i vlogi – czy tylko YouTube?, Piarowiec w świecie nowych technologii, Nowoczesne public relations – model J. Gruniga w XXI wieku, Kampania anty-ACTA. Czego nas nauczyła? Jak oswoić ‘buzz’ na temat marki w Internecie? – to tylko wybrane z tematów, które omawiane będą przez dwa dni na Uniwersytecie Wrocławskim.
Kongres integruje ludzi zajmujących się komunikacją, natomiast atmosfera, która zawsze towarzyszy spotkaniom – sprzyja kreowaniu ciekawych koncepcji komunikacji oraz generowaniu nowych pomysłów i rozwiązań. To nasze coroczne spotkanie traktowane jest przez uczestników jako źródło inspiracji – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło,Uniwersytet Wrocławski orazNewsline.
Transmisja na żywo
Na potrzeby wydarzenia firma Livingmedia, udostępni swoją autorską platformę do komunikacji wideo i przeprowadzi transmisję wybranych wykładów. Platforma umożliwia bezpośredni przekaz sygnału wideo w połączeniu z komunikacją w czasie rzeczywistym, taką jak czat tekstowy, tym samym pozwalając na aktywne uczestnictwo w konferencji znacznie większej grupie odbiorców niż ci, którzy uczestniczą w niej bezpośrednio. Linki do podstron transmisji będą zamieszczone na: www.kongresprofesjonalistow.ploraz na stronie www.newsline.pl
Informacje ogólne:
Organizatorzy Kongresu: Związek Firm Public Relations, Uniwersytet Wrocławski oraz Newsline Sp. z o. o. Partnerami merytorycznymi są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Fundacja InternetPR, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Sponsorem Głównym jest Netia SA. Ponadto Kongres wspierają Partnerzy Technologiczni: Ideo Sp. z o.o., SARE S.A., sentione Centrum Monitorowania Opinii Internautów Sp. z o.o. Partnerami wydarzenia są także:Hotele Diament S.A., Business Travel Cards, Stowarzyszenie Prasy Firmowej, mojekonferencje.pl, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris. Patroni Medialni to:Nowoczesna Firma S.A., media2.pl, lokacje.pl, Na Czasie sp. z o.o., Marketingowiec.pl Sp. j., Marketing przy Kawie, Inwestycje.pl S.A., Edustacja.pl Sp. z o.o., Epr.pl, tuWroclaw.com, Bankier.pl, Marketing w Praktyce, Mediarun Sp. z o.o., Kurier365.pl, dlaStudenta.pl, Money.pl Sp. z o. o., eGospodarka.pl, E-KANDYDAT.PL Sp. z o.o., Magazyn MARKETER+, Portal Finansowy IPO.pl, Wirtualna Polska, Nasza Klasa Sp. z o.o. Partnerem Medialnym, który zrealizuje transmisję online jestLivingmedia Sp. z o.o. Ponadto Kongres wspierająWydawnictwa: Wydawnictwo Naukowe PWN, Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o., Znak literanova, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Bądź z nami:
FB Kongresu: www.facebook.com/kongrespr
FB Newsline: www.facebook.com/pages/Newsline/132648923437288