Organizatorzy

Newsline.pl – wydawnictwo i portal internetowy skierowany jest do przedstawicieli branży komunikacji marketingowej. Na portalu prezentowane są wywiady, analizy i badania. Newsline wydał jedyne na polskim rynku opracowanie eksperckie zawierające szczegółowe wyjaśnienie terminologii związanej z PR – Leksykon Public Relations. Jego kolejnymi publikacjami są “Public Relations praktycznie” (Dariusz Tworzydło),  wydawnictwo  na temat historii polskiego PR – “Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”, “Badania i pomiar efektów w PR” (Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski), “Relacje z mediami w samorządach” (Paweł Kuca, Dariusz Tworzydło) oraz “Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek” (Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski, Krzysztof Rychter). Prezesem Zarządu Newsline jest dr hab. Dariusz Tworzydło, trener na szkoleniach z zakresu public relations, autor m.in. koncepcji macierzy celów wizerunkowych, a także Barometru Komunikacji. Dariusz Tworzydło jest także pomysłodawcą i organizatorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations. 

Sponsor główny

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jest liderem w dziedzinie kompleksowego monitoringu Internetu, mediów społecznościowych, prasy, radia i telewizji. Firma świadczy usługi dla największych koncernów, agencji PR, przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych. Monitoring polskich mediów obejmuje blisko 5 mln źródeł internetowych, w tym najważniejsze portale social media, 1100 tytułów prasowych oraz przeszło 100 stacji radiowych i telewizyjnych. Monitoring zagraniczny uwzględnia ponad 90% światowego rynku mediów. Autorskie przeglądy mediów udostępniane są ich odbiorcom za pośrednictwem zaawansowanych technologii informatycznych. Specjalnością PRESS-SERVICE Monitoring Mediów są audyty medialne oraz wielopoziomowe raporty medialne, niezbędne w profesjonalnym zarządzaniu wizerunkiem. Niezastąpione źródło wiedzy dla specjalistów w wielu dziedzinach stanowią newslettery i biuletyny

Facebook