KONGRES
PROFESJONALISTÓW
PUBLIC RELATIONS
Hotel Rzeszów, al.Piłsudskiego 44

Aktualności

Sprawdź najnowsze wpisy

Program 2017

Obecnie trwają indensywne prace nad przyszłorocznym programem. Wkrótce opublikujemy roboczą wersję programu.

Tu coś można napisać

  • prowadzenie: prof. UW, dr hab. Dariusz TWORZYDŁO (CEO, EXACTO)
  • 9:00
    REJESTRACJA
  • 10:00
    OTWARCIE KONGRESUdr hab. Dariusz TWORZYDŁO, Uniwersytet Warszawski, prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski i przedstawiciele: Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszowa /
  • 10:10
    Od pierwszego do XX Kongresu w Rzeszowie. Subiektywny ranking najciekawszych wydarzeń i zjawisk PR minionych dwóch dekad.Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu, Alert Media Communications /
  • 10:50
    Szlachetna Paczka – wizerunek nadwyrężony błędami w relacjach wewnętrznych i zewnętrznych.Janusz SCHWERTNER, Dziennikarz Onetu /
  • 11:20
    „Zamknięcie rury” – paliwowy kryzys globalny.Adam BURAK, Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej, PKN ORLEN /
  • 11:50
    Temat w trakcie ustaleńJerzy KRZANOWSKI, Wiceprezes Zarządu Nowy Styl Sp. z o.o. oraz Radosław OSTROWSKI, Adwokat, Wspólnik Zarządzający, Kancelaria Axelo Ostrowski Do-magalski i Wspólnicy sp.k. /
  • 12:20
    PRZERWA
  • 12:40
    Temat w trakcie ustaleńKatarzyna BRONIAREK, Dyrektorka ds. komunikacji, IKEA Retail Sp. z o.o. /
  • 13:10
    Temat w trakcie ustaleńSebastian BYKOWSKI, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów /
  • 13:40
    Prywatne poglądy w sieci vs wizerunek korporacji – case study Panasonic.OLIWIA DROST, Managing Partner at Spotlight Agency /
  • 14:10
    Patostreamerzy a działalność charytatywna, czyli o tym jak źli celebryci sieciowi próbują wykorzystywać szlachetne idee.Magdalena PRZYSŁUPSKA, Rzecznik prasowy, Funda-cja DKMS /
  • 14:40
    OBIAD
  • 15:40
    Zanieczyszczony wizerunek, czyli walka o dobre imię Warszawy – case study Oczyszczalni Czajka.Kamil DĄBROWA, Rzecznik prasowy, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy /
  • 16:10
    Wizerunek w sieci – szanse i zagrożenia.Debata z udziałem ekspertów /
  • 9:00
    Temat w trakcie ustaleń.Łukasz ZAJĄC, PR Manager, Super Drob S.A. /
  • 9:30
    Rady Interesariuszy jako kluczowy element strategii CSR w kontekście trudnych relacji z otoczeniem.Cyprian MACIEJEWSKI, Główny specjalista w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, Członek Zarządu PSPR /
  • 10:00
    Temat w trakcie ustaleń.Magdalena BRZEZIŃSKA, Kierownik ds. Komu-nikacji, Grupa Żywiec S.A. /
  • 10:30
    PRZERWA
  • 10:45
    YouTube i influencerzy w kampaniach CSR.Kamil BOLEK, CMO, LifeTube /
  • 11:45
    Temat w trakcie ustaleń.Izabela TWORZYDŁO, Director of Corporate Communication Departament & Spokesperson at BNP Paribas Bank Polska S.A. /
  • 12:15
    PRZERWA
  • 12:30
    WARSZTAT: Blok 1: Monitoring mediów jako element wsparcia działań CSR.
  • 13:00
    WARSZTAT: Blok 2: Ideo Force: Sprawdzone i skuteczne narzędzia w pracy z Social Media.Wojciech SZYMAŃSKI, Ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR, Ideo Force Sp. z o o. /
  • 12:30
    WARSZTAT: Blok 3: Temat w opracowaniu
  • 12:30
    WARSZTAT: Blok 4: Temat w opracowaniu
  • 14:30
    OBIAD

Prelegenci 2017

Sebastian Chachołek

Prezes Zarządu Grupy PRC

Grażyna Grabowska

Prezes Zarządu spółki Targi w Krakowie

Bohdan Pawłowicz

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

Adam Łaszyn

Prezes ALERT MEDIA Communications

Szymon SIKORSKI

Prezes Zarządu Publicon

ORGANIZATORZY

SPONSOR GŁÓWNY

PARTNERZY GŁÓWNI

PARTNERZY

PATRONI MEDIALNI

admonkey_logo

Facebook