KONGRES
PROFESJONALISTÓW
PUBLIC RELATIONS
Hotel Rzeszów, al.Piłsudskiego 44

Aktualności

Sprawdź najnowsze wpisy

Program 2017

Obecnie trwają indensywne prace nad przyszłorocznym programem. Wkrótce opublikujemy roboczą wersję programu.

Tu coś można napisać

  • prowadzenie: dr hab. Dariusz TWORZYDŁO (CEO, EXACTO), Bohdan PAWŁOWICZ (Dyrektor Marketingu, NASK)
  • 9:00
    REJESTRACJA
  • 10:00
    OTWARCIE KONGRESUdr hab. Dariusz TWORZYDŁO, Uniwersytet Warszawski, prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski i przedstawiciele: Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszowa /
  • 10:10
    Od Kongresu do Kongresu. Subiektywny przegląd najciekawszych zjawisk PR minionego roku.Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu, Alert Media Communications /
  • 10:50
    Badania: Analiza kondycji branży public relations – jakie wyzwania czekają nas w przyszłości? (edycja II)
  • 11:00
    Lokalne zarządzanie globalnym kryzysem.Olaf KRYNICKI, Director of Communications, Samsung Electronics Polska /
  • 11:30
    Efektywna promocja i komunikacja projektów przy współpracy z influencerami.Ryan SOCASH, USA, Founder & Managing Director, Mediakraft TV /
  • 12:00
    PRZERWA
  • 12:20
    Duet doskonały? Sekrety współpracy marki z influence-rem. O tym, czy warto angażować się w związek i jak wy-brać tego jedynego, aby zachować temperaturę relacji oraz nie liczyć pod koniec strat.Sebastian BYKOWSKI, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów /
  • 12:50
    Dokąd zmierza PKN ORLEN z Roberetem Kubicą w F1?Adam BURAK, Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej PKN Orlen /
  • 13:20
    “Cost-benefit analysis (CBA) of crisis management”?Michał GEMBAL, CMO, Spokesman ARCUS S.A. /
  • 13:50
    Po drugiej stronie barykady. Od dziennikarza do rzecznika.Adam KASPRZYK, Dyrektor PR LOTOS S.A. /
  • 14:20
    PRZERWA OBIADOWA
  • 15:15
    Legalne a zakazane – czyli co wolno mówić hazardzie.Aida BELLA, Dyrektor Biura Rzecznika Prasowego / Rzecznik prasowy, Totalizator Sportowy sp. z o.o /
  • 15:40
    Lasy w social mediach – projekt @NadlesnictwoBaligrodLasyPanstwoweWojciech GŁUSZKO, Nadleśniczy, Kazimierz NÓŻKA, Leśniczy, Marcin SCELINA, Leśniczy, Nadleśnictwo Baligród /
  • 16.10
    Jak blog korporacyjny zmienił komunikację PR i firmę. Dekada sukcesów i trudności blogowania Orange Polska.Wojciech JABCZYŃSKI, Rzecznik, Szef Biura Prasowego Orange Polska /
  • 16:40
    “Day 0” – czyli budowanie wielkiej wartości w niełatwym otoczeniu.Marta PACUŁA, Head of Communications XEOS, joint venture Lufthansa i GE, Szymon SIKORSKI, CEO, Aleksandra WITKOWSKA, Publicon /
  • 17:10
    Motocykle jako produkt – innowacyjne podejście do marketingu z wykorzystaniem sieci.Stanisław MYSZKOWSKI, Właściciel Game Over Cycles - Harley-Davidson oraz Yamaha /
  • prowadzenie: Adam ŁASZYN (CEO, Alert Media Communications)
  • 8:30
    Social media – moda czy konieczność?Kamila BAWOLSKA-JUSZCZAK, Dyrektor ds. Komunikacji, ARTGEIST Sp. z o.o. /
  • 9:00
    Influencer 2019 – mechanizmy, przypadki i pułapki.Maciej BUDZICH, Mediafun.pl /
  • 9:30
    Influencer Marketing czy to działa?Bartosz STANISZEWSKI, Head of Sales Mediakraft /
  • 10:00
    Globalna komunikacja Zimowej Wyprawy na K2 w social mediach.Michał LEKSIŃSKI, Rzecznik Prasowy Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 /
  • 10:30
    PRZERWA
  • 10:45
    Czy prawda sama się obroni – czyli o tym jak inni mogą wpłynąć na nasz wizerunek.Adam AMBROZIK, Corporate Affairs Manager VELUX /
  • 11:15
    Nie da się przewidzieć przyszłych scenariuszy, ale każdy wcześniejszy to nauka jaką warto się dzielić – zcentralizowane zarządzanie kryzysem w rozproszonej organizacji.Katarzyna WILCZEWSKA, szef komunikacji PEPCO /
  • 11:45
    Brand hero influencerem? (Plastek Greinplast – case study jak powstawał i co mu się udało osiągnąć)Grzegorz HAJDUK, Dyrektor ds. Marketingu, GREINPLAST /
  • 12:15
    Kryzys. Analiza przypadku.Adrian KUBICKI, rzecznik PLL LOT /
  • 12:45
    PRZERWA
  • 13:00
    WARSZTAT: Blok 1: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • 13:00
    WARSZTAT: Blok 2: Ideo Force: Sprawdzone i skuteczne narzędzia w pracy z Social Media.Wojciech SZYMAŃSKI, Ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR, Ideo Force Sp. z o o. /
  • 14:30
    OBIAD
  • 9:00 - 14:30
    Podczas Kongresu PR 2019 będzie miała miejsce sesja naukowa. Będzie odbywać się równolegle z sesją praktyczną drugiego dnia Kongresu – 26 kwietnia w Bristol Tradition & Luxury Hotel w godzinach 9.00 – 14.00. Temat przewodni sesji to: Polskie standardy etyczne w public relations. Referaty zgłoszone przez autorów zostaną przedstawione w lutym 2019 r.

Prelegenci 2017

Sebastian Chachołek

Prezes Zarządu Grupy PRC

Grażyna Grabowska

Prezes Zarządu spółki Targi w Krakowie

Bohdan Pawłowicz

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

Adam Łaszyn

Prezes ALERT MEDIA Communications

Szymon SIKORSKI

Prezes Zarządu Publicon

ORGANIZATORZY

SPONSOR GŁÓWNY

PARTNERZY GŁÓWNI

PARTNERZY

PATRONI MEDIALNI

admonkey_logo

Facebook