KONGRES
PROFESJONALISTÓW
PUBLIC RELATIONS
Hotel Rzeszów, al.Piłsudskiego 44
Program

Aktualności

Sprawdź najnowsze wpisy

Program 2017

Obecnie trwają indensywne prace nad przyszłorocznym programem. Wkrótce opublikujemy roboczą wersję programu.

Tu coś można napisać

  • 9:00
    REJESTRACJA
  • prowadzenie: prof. UW, dr hab. Dariusz TWORZYDŁO (CEO, EXACTO)
  • 10:00
    OTWARCIE KONGRESUdr hab. Dariusz TWORZYDŁO, Uniwersytet Warszawski, prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski i przedstawiciele: Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszowa /
  • 10:10
    Od pierwszego do XX Kongresu w Rzeszowie. Subiektywny ranking najciekawszych wydarzeń i zjawisk PR minionych dwóch dekad.Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu, Alert Media Communications /
  • 10:50
    Szlachetna Paczka – wizerunek nadwyrężony błędami w relacjach wewnętrznych i zewnętrznych.Janusz SCHWERTNER, Dziennikarz Onetu /
  • 11:20
    Zanieczyszczony wizerunek, czyli walka o dobre imię Warszawy – case study Oczyszczalni Czajka.Kamil DĄBROWA, Rzecznik prasowy, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy /
  • 11:50
    Postawa rzecznika prasowego wobec współczesnych wyzwań światopoglądowych, kulturowych, środowiskowych i religijnych.Katarzyna BRONIAREK, Dyrektorka ds. komunikacji, IKEA Retail Sp. z o.o. z zaproszonymi gośćmi – rzecznikami prasowymi: Maciej KRZYSZTOSZEK, Rzecznik Prasowy LINK4 oraz Koordynator Klubu Rzeczników PSPR Damian ZIĄBER, Członek PSPR, doświadczony rzecznik prasowy, Krzysztof OLSZEWSKI, Rzecznik Prasowy, mBank S.A. /
  • 12:40
    PRZERWA KAWOWA
  • 13:00
    Patostreamerzy a działalność charytatywna, czyli o tym jak źli celebryci sieciowi próbują wykorzystywać szlachetne idee.Magdalena PRZYSŁUPSKA, Rzecznik prasowy, Fundacja DKMS /
  • 13:30
    Monitoring mediów i możliwości jego wykorzystania w działaniach CSR.Sebastian BYKOWSKI, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów /
  • 14:00
    Prywatne poglądy w sieci vs wizerunek korporacji – case study Panasonic.OLIWIA DROST, Managing Partner at Spotlight Agency, Klara UFNALEWSKA, PR Manager Panasonic Marketing Europe GmbH, oddział w Polsce /
  • 14:30
    OBIAD
  • 15:30
    Psychologiczne konsekwencje kryzysu – czyli jakie decyzje podejmować a jakich unikać w kryzysie.Prezentacja wyników projektu badawczego. Dyskusja. /
  • 16:00
    „Zamknięcie rury” – paliwowy kryzys globalny.Adam BURAK, Członek Zarządu ds. Komunikacji i Marketingu, PKN ORLEN /
  • 16:30
    Foresight dla branży PR. Jak przygotować się na to, co niosą technologiczne i społeczne zmiany?DEBATA z udziałem ekspertów: Szymon SIKORSKI, CEO Publicon - prowadzący debatę | dr hab., prof. SWPS, Karina STASIUK-KRAJEWSKA, SWPS we Wrocławiu | Marek WRÓBEL, Prezes Zarządu Fundacji Republikańskiej, Przedstawiciel ZFPR oraz PSPR | Stefan BOGUCKI, PR & Community Manager Poland, Revolut | Luiza JURGIEL-ŻYŁA, Prezeska PSPR. Badania na potrzeby debaty realizuje zespół badawczy EXACTO oraz agencja Publicon. /
  • od 19:30
    Spotkanie jubileuszowe
  • prowadzenie: Adam Łaszyn (CEO, Alert Media Communications)
  • 8:30
    Rady Interesariuszy jako kluczowy element strategii CSR w kontekście trudnych relacji z otoczeniem.Cyprian MACIEJEWSKI, Główny specjalista w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, Członek Zarządu PSPR /
  • 9:00
    YouTube i influencerzy w kampaniach CSR.Kamil BOLEK, CMO, LifeTube /
  • 9:30
    CSR – wyzwania XXI wiekuDEBATA pod patronatem ORANGE z udziałem ekspertów – praktyków z korporacji. Prowadzący: Monika KULIK, Ekspert ds. Społecznej Odpowiedzialności Bizneu ORANGE Polska. Dotychczas potwierdzeni paneliści: Maria ANDRZEJEWSKA, Dyrektor Centrum UNEP/GRID-Warszawa, prof. Bolesław ROK, Dyrektor Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu, Katedra Przedsię-biorczości i Etyki w Biznesie, Rafał RUDZKI, Partner Associate, Deloitte Polska, Sustainability Consulting Central Europe, Marzena STRZELCZAK, Dyrektorka Generalna, Forum Odpowiedzialnego Biznesu /
  • 10:45
    PRZERWA KAWOWA
  • 11:00
    Zrównoważony rozwój i reputacja – jak nie wpaść w pułapkę greenwashingu.Magdalena BRZEZIŃSKA, Kierownik ds. Komunikacji, Grupa Żywiec S.A. /
  • 11:30
    Realnie odpowiedzialna ekologia – współczesne wyzwania w zakresie zrównoważonego rozwoju.DEBATA pod patronatem Związku Firm Public Relations z udziałem ekspertów – praktyków z korporacji: Grzegorz SZCZEPAŃSKI, Prezes Zarządu, Związek Firm Public Relations - prowadzący debatę | Małgorzata MEJER, PR Manager at Procter & Gamble | Edyta KRYSIUK-KOWALCZYK, Quality and Sustainability Director for Poland and Denmark at Danone Waters | Arkadiusz MIERZWA, Head of Communications, Jeronimo Martins Polska /
  • 12:45
    Corporate Social Responsibility w banku – założenia i kierunki wdrożenia.Izabela TWORZYDŁO, Director of Corporate Communication Departament & Spokesperson at BNP Paribas Bank Polska S.A. /
  • 13:15
    Dlaczego komin nie dymi, czyli świadomość CSR wśród mediówMonika KRAJEWSKA, Dyrektor Departamentu Zarządzania Komunikacją i Marketingiem PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. /
  • 13:45
    Prezentacja wyników badań i analiz realizowanych w branży public relations. Wskaźniki zmian w branży public relations.
  • 14:00
    Podsumowanie XX Kongresu PR (Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Public Relations)
  • 14:15
    OBIAD

Prelegenci 2017

Sebastian Chachołek

Prezes Zarządu Grupy PRC

Grażyna Grabowska

Prezes Zarządu spółki Targi w Krakowie

Bohdan Pawłowicz

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

Adam Łaszyn

Prezes ALERT MEDIA Communications

Szymon SIKORSKI

Prezes Zarządu Publicon

ORGANIZATORZY

SPONSOR GŁÓWNY

PARTNERZY GŁÓWNI

PARTNERZY

PATRONI MEDIALNI

admonkey_logo