KONGRES
PROFESJONALISTÓW
PUBLIC RELATIONS
Hotel Rzeszów, al.Piłsudskiego 44
Program
Transmisja LIVE

Program 2017

Obecnie trwają indensywne prace nad przyszłorocznym programem. Wkrótce opublikujemy roboczą wersję programu.

Tu coś można napisać

  • 9:00
    REJESTRACJA
  • prowadzenie: prof. UW, dr hab. Dariusz TWORZYDŁO (CEO, EXACTO)
  • 10:00
    OTWARCIE KONGRESUdr hab. Dariusz TWORZYDŁO, Uniwersytet Warszawski, prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski i przedstawiciele: Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszowa /
  • 10:10
    Od pierwszego do XX Kongresu w Rzeszowie. Subiektywny przegląd najciekawszych wydarzeń i zjawisk PR minionych dwóch dekad.Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu, Alert Media Communications /
  • 10:50
    Szlachetna Paczka – wizerunek nadwyrężony błędami w relacjach wewnętrznych i zewnętrznych.Janusz SCHWERTNER, Dziennikarz Onetu /
  • 11:20
    Kryzys w Szlachetnej Paczce – perspektywa wewnętrznaJoanna SADZIK, Prezeska Stowarzyszenia WIOSNA, Konrad KRUCZKOWSKI, Dyrektor ds. komunikacji Stowarzyszenia WIOSNA /
  • 11:50
    Czuły monitoring, czyli jak wykorzystać informacje z mediów do wspierania działań CSR – na przykładzie współpracy z Fundacją Olgi Tokarczuk.Sebastian BYKOWSKI, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Tomasz SYSŁO, Social Media Specialist & Public Relations, Fundacja Olgi Tokarczuk /
  • 12:20
    PRZERWA KAWOWA
  • 12:40
    Postawa rzecznika prasowego wobec współczesnych wyzwań światopoglądowych, kulturowych, środowiskowych i religijnych.prowadzący: prof. UW, dr hab. Dariusz TWORZYDŁO oraz zaproszeni goście - rzecznicy prasowi: Katarzyna BRONIAREK, Dyrektorka ds. komunikacji, IKEA Retail Sp. z o.o., Maciej KRZYSZTOSZEK, Rzecznik Prasowy LINK4 oraz Koordynator Klubu Rzeczników PSPR, Damian ZIĄBER,Rzecznik Prasowy, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, Krzysztof OLSZEWSKI, Rzecznik Prasowy, mBank S.A., Krzysztof MOCZULSKI, Zastępca Dyrektora Biura Komunikacji, Rzecznik Prasowy, PLL LOT /
  • 13:30
    Zawróć autokar pełen ludzi, czyli jak COVID-19 nauczył nas komunikacji w sporcie pięć po dwunastej.Arkadiusz BRULIŃSKI, Dyrektor Biura Komunikacji i Marketingu Lechii Gdańsk oraz Rzecznik Prasowy klubu /
  • 14:00
    Aktorzy na scenie kryzysu w sieci – ich role, motywacje, mechanizmy.Maciej BUDZICH, mediafun.p /
  • 14:30
    OBIAD
  • 15:30
    Prywatne poglądy w sieci vs wizerunek korporacji – case study Panasonic.Olivia DROST, Managing Partner at Spotlight Agency /
  • 16:00
    Pandemia COVID-19 i jej wpływ na działalność NGO z obszaru zdrowia vs. realizacja celów statutowych organizacji, zmiany w komunikacji i potencjalne kryzysy.Magdalena PRZYSŁUPSKA, Rzecznik prasowy, Fundacja DKMS /
  • 16:30
    Prezentacja wyników badania Konstrukcja i dystrybucja informacji prasowej.Łukasz ŚWIERŻEWSKI, Członek Zarządu Polska Agencja Prasowa /
  • 17:00
    Foresight dla branży PR. Jak przygotować się na to, co niosą technologiczne i społeczne zmiany?DEBATA z udziałem ekspertów: Szymon SIKORSKI, CEO Publicon - prowadzący debatę | Adam BURAK, Członek Zarządu ds. Komunikacji i Marketingu, PKN ORLEN | prof. SWPS,dr hab., Karina STASIUK-KRAJEWSKA, SWPS we Wrocławiu | Marek WRÓBEL, Prezes Zarządu Fundacji Republikańskiej | Stefan BOGUCKI, Senior Communications Manager Poland/ CEE w firmie Revolut, REVOLUT | Luiza JURGIEL-ŻYŁA, Prezeska PSPR | Tomasz FILL, Wiceprezes Zarządu, Polski Fundusz Rozwoju Badania na potrzeby debaty realizuje zespół badawczy EXACTO oraz agencja Publicon. /
  • od 19:30
    Spotkanie jubileuszowe
  • prowadzenie: Adam Łaszyn (CEO, Alert Media Communications)
  • 8:30
    Rady Interesariuszy jako kluczowy element strategii CSR w kontekście trudnych relacji z otoczeniem.Cyprian MACIEJEWSKI, Główny specjalista w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, Członek Zarządu PSPR /
  • 9:00
    YouTube i influencerzy w kampaniach CSR.Kamil BOLEK, CMO, LifeTube /
  • 9:30
    CSR – wyzwania XXI wiekuDEBATA pod patronatem ORANGE z udziałem ekspertów – praktyków z korporacji. Prowadzący: Monika KULIK, Ekspert ds. Społecznej Odpowiedzialności Bizneu ORANGE Polska. Dotychczas potwierdzeni paneliści: Maria ANDRZEJEWSKA, Dyrektor Centrum UNEP/GRID-Warszawa, prof. Bolesław ROK, Dyrektor Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu, Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie ALK, Rafał RUDZKI, Partner Associate, Deloitte Polska, Sustainability Consulting Central Europe, Marzena STRZELCZAK, Dyrektorka Generalna, Forum Odpowiedzialnego Biznesu /
  • 10:45
    PRZERWA KAWOWA
  • 11:00
    Zrównoważony rozwój i reputacja – jak nie wpaść w pułapkę greenwashingu.Magdalena BRZEZIŃSKA, Kierownik ds. Komunikacji, Grupa Żywiec S.A. /
  • 11:30
    Realnie odpowiedzialna ekologia – współczesne wyzwania w zakresie zrównoważonego rozwoju.DEBATA pod patronatem Związku Firm Public Relations z udziałem ekspertów – praktyków z korporacji: Adam JAROSZ, Prezes Zarządu, Związek Firm Public Relations - prowadzący debatę | Małgorzata MEJER, PR Manager at Procter & Gamble | Martyna WĘGRZYN, Kierownik Działu Komunikacji Zewnętrznej, Wizerunku i Eventów, DANONE | Arkadiusz MIERZWA, Head of Communications, Jeronimo Martins Polska /
  • 12:45
    Efektywny fundraising – jak sprawić by pracował również dla biznesu?dr Dorota KLESZCZEWSKA, Rzecznik Prasowy, Dyrektor ds. PR Instytutu Matki i Dziecka oraz Prezes Zarządu Fundacji Instytutu Matki i Dziecka /
  • 13:15
    Raporty CSR jako narzędzie działań PR.Monika KRAJEWSKA, była Dyrektor Departamentu Zarządzania Komunikacją i Marketingiem PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. /
  • 13:45
    PR w Venture Capital i Venture Capital w PR.Szymon JANIAK, Managing Director, Co-founder, Czysta3.VC /
  • 14:00
    Podsumowanie XX Kongresu PR (Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Public Relations)
  • 14:15
    OBIAD

Prelegenci 2017

Sebastian Chachołek

Prezes Zarządu Grupy PRC

Grażyna Grabowska

Prezes Zarządu spółki Targi w Krakowie

Bohdan Pawłowicz

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

Adam Łaszyn

Prezes ALERT MEDIA Communications

Szymon SIKORSKI

Prezes Zarządu Publicon

ORGANIZATORZY

SPONSOR GŁÓWNY

PARTNERZY GŁÓWNI

PARTNERZY

PATRONI MEDIALNI

admonkey_logo