KONGRES
PROFESJONALISTÓW
PUBLIC RELATIONS
20-21 kwietnia 2017
Hotel Rzeszów, al.Piłsudskiego 44
Program
Transmisja LIVEAktualności
Sprawdź najnowsze wpisy
- Author: Sylwia B.
- -
- Data: 15 czerwca 2020
Pandemia wymusiła zmiany w zawodzie dziennikarza
- Author: Sylwia B.
- -
- Data: 5 czerwca 2020
Eksperci prognozują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży pr
- Author: Sylwia B.
- -
- Data: 14 maja 2020
Poziom stresu podczas koronawirusa jak przy rozwodzie
- Author: Sylwia B.
- -
- Data: 23 kwietnia 2020
PR w czasach zarazy – prezentacja Adama Łaszyna
- Author: Sylwia B.
- -
- Data: 21 kwietnia 2020
PR w czasach zarazy – Zoom live z Dariuszem Tworzydło i Adamem Łaszynem
Program 2017
Obecnie trwają indensywne prace nad przyszłorocznym programem. Wkrótce opublikujemy roboczą wersję programu.
Tu coś można napisać
- 9:00REJESTRACJA
- prowadzenie: prof. UW, dr hab. Dariusz TWORZYDŁO (CEO, EXACTO)
- 10:00OTWARCIE KONGRESUdr hab. Dariusz TWORZYDŁO, Uniwersytet Warszawski, prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski i przedstawiciele: Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszowa /
- 10:10Od pierwszego do XX Kongresu w Rzeszowie. Subiektywny przegląd najciekawszych wydarzeń i zjawisk PR minionych dwóch dekad.Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu, Alert Media Communications /
- 10:50Szlachetna Paczka – wizerunek nadwyrężony błędami w relacjach wewnętrznych i zewnętrznych.Janusz SCHWERTNER, Dziennikarz Onetu /
- 11:20Kryzys w Szlachetnej Paczce – perspektywa wewnętrznaJoanna SADZIK, Prezeska Stowarzyszenia WIOSNA, Konrad KRUCZKOWSKI, Dyrektor ds. komunikacji Stowarzyszenia WIOSNA /
- 11:50Czuły monitoring, czyli jak wykorzystać informacje z mediów do wspierania działań CSR – na przykładzie współpracy z Fundacją Olgi Tokarczuk.Sebastian BYKOWSKI, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Tomasz SYSŁO, Social Media Specialist & Public Relations, Fundacja Olgi Tokarczuk /
- 12:20PRZERWA KAWOWA
- 12:40Postawa rzecznika prasowego wobec współczesnych wyzwań światopoglądowych, kulturowych, środowiskowych i religijnych.prowadzący: prof. UW, dr hab. Dariusz TWORZYDŁO oraz zaproszeni goście - rzecznicy prasowi: Katarzyna BRONIAREK, Dyrektorka ds. komunikacji, IKEA Retail Sp. z o.o., Maciej KRZYSZTOSZEK, Rzecznik Prasowy LINK4 oraz Koordynator Klubu Rzeczników PSPR, Damian ZIĄBER,Rzecznik Prasowy, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, Krzysztof OLSZEWSKI, Rzecznik Prasowy, mBank S.A., Krzysztof MOCZULSKI, Zastępca Dyrektora Biura Komunikacji, Rzecznik Prasowy, PLL LOT /
- 13:30Zawróć autokar pełen ludzi, czyli jak COVID-19 nauczył nas komunikacji w sporcie pięć po dwunastej.Arkadiusz BRULIŃSKI, Dyrektor Biura Komunikacji i Marketingu Lechii Gdańsk oraz Rzecznik Prasowy klubu /
- 14:00Aktorzy na scenie kryzysu w sieci – ich role, motywacje, mechanizmy.Maciej BUDZICH, mediafun.p /
- 14:30OBIAD
- 15:30Prywatne poglądy w sieci vs wizerunek korporacji – case study Panasonic.Olivia DROST, Managing Partner at Spotlight Agency /
- 16:00Pandemia COVID-19 i jej wpływ na działalność NGO z obszaru zdrowia vs. realizacja celów statutowych organizacji, zmiany w komunikacji i potencjalne kryzysy.Magdalena PRZYSŁUPSKA, Rzecznik prasowy, Fundacja DKMS /
- 16:30Prezentacja wyników badania Konstrukcja i dystrybucja informacji prasowej.Łukasz ŚWIERŻEWSKI, Członek Zarządu Polska Agencja Prasowa /
- 17:00Foresight dla branży PR. Jak przygotować się na to, co niosą technologiczne i społeczne zmiany?DEBATA z udziałem ekspertów: Szymon SIKORSKI, CEO Publicon - prowadzący debatę | Adam BURAK, Członek Zarządu ds. Komunikacji i Marketingu, PKN ORLEN | prof. SWPS,dr hab., Karina STASIUK-KRAJEWSKA, SWPS we Wrocławiu | Marek WRÓBEL, Prezes Zarządu Fundacji Republikańskiej | Stefan BOGUCKI, Senior Communications Manager Poland/ CEE w firmie Revolut, REVOLUT | Luiza JURGIEL-ŻYŁA, Prezeska PSPR | Tomasz FILL, Wiceprezes Zarządu, Polski Fundusz Rozwoju Badania na potrzeby debaty realizuje zespół badawczy EXACTO oraz agencja Publicon. /
- od 19:30Spotkanie jubileuszowe
- prowadzenie: Adam Łaszyn (CEO, Alert Media Communications)
- 8:30Rady Interesariuszy jako kluczowy element strategii CSR w kontekście trudnych relacji z otoczeniem.Cyprian MACIEJEWSKI, Główny specjalista w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, Członek Zarządu PSPR /
- 9:00YouTube i influencerzy w kampaniach CSR.Kamil BOLEK, CMO, LifeTube /
- 9:30CSR – wyzwania XXI wiekuDEBATA pod patronatem ORANGE z udziałem ekspertów – praktyków z korporacji. Prowadzący: Monika KULIK, Ekspert ds. Społecznej Odpowiedzialności Bizneu ORANGE Polska. Dotychczas potwierdzeni paneliści: Maria ANDRZEJEWSKA, Dyrektor Centrum UNEP/GRID-Warszawa, prof. Bolesław ROK, Dyrektor Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu, Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie ALK, Rafał RUDZKI, Partner Associate, Deloitte Polska, Sustainability Consulting Central Europe, Marzena STRZELCZAK, Dyrektorka Generalna, Forum Odpowiedzialnego Biznesu /
- 10:45PRZERWA KAWOWA
- 11:00Zrównoważony rozwój i reputacja – jak nie wpaść w pułapkę greenwashingu.Magdalena BRZEZIŃSKA, Kierownik ds. Komunikacji, Grupa Żywiec S.A. /
- 11:30Realnie odpowiedzialna ekologia – współczesne wyzwania w zakresie zrównoważonego rozwoju.DEBATA pod patronatem Związku Firm Public Relations z udziałem ekspertów – praktyków z korporacji: Adam JAROSZ, Prezes Zarządu, Związek Firm Public Relations - prowadzący debatę | Małgorzata MEJER, PR Manager at Procter & Gamble | Martyna WĘGRZYN, Kierownik Działu Komunikacji Zewnętrznej, Wizerunku i Eventów, DANONE | Arkadiusz MIERZWA, Head of Communications, Jeronimo Martins Polska /
- 12:45Efektywny fundraising – jak sprawić by pracował również dla biznesu?dr Dorota KLESZCZEWSKA, Rzecznik Prasowy, Dyrektor ds. PR Instytutu Matki i Dziecka oraz Prezes Zarządu Fundacji Instytutu Matki i Dziecka /
- 13:15Raporty CSR jako narzędzie działań PR.Monika KRAJEWSKA, była Dyrektor Departamentu Zarządzania Komunikacją i Marketingiem PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. /
- 13:45PR w Venture Capital i Venture Capital w PR.Szymon JANIAK, Managing Director, Co-founder, Czysta3.VC /
- 14:00Podsumowanie XX Kongresu PR (Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Public Relations)
- 14:15OBIAD