KONGRES
PROFESJONALISTÓW
PUBLIC RELATIONS
Hotel Rzeszów, al.Piłsudskiego 44
Program

Program 2017

Obecnie trwają indensywne prace nad przyszłorocznym programem. Wkrótce opublikujemy roboczą wersję programu.

Tu coś można napisać

  • 9:00
    REJESTRACJA
  • prowadzenie: prof. UW, dr hab. Dariusz TWORZYDŁO (CEO, EXACTO)
  • 10:00
    OTWARCIE KONGRESUdr hab. Dariusz TWORZYDŁO, Uniwersytet Warszawski, prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski i przedstawiciele: Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszowa /
  • 10:10
    Od pierwszego do XX Kongresu w Rzeszowie. Subiektywny ranking najciekawszych wydarzeń i zjawisk PR minionych dwóch dekad.Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu, Alert Media Communications /
  • 10:50
    Szlachetna Paczka – wizerunek nadwyrężony błędami w relacjach wewnętrznych i zewnętrznych.Janusz SCHWERTNER, Dziennikarz Onetu /
  • 11:20
    Kryzys w Szlachetnej Paczce – perspektywa wewnętrznaJoanna SADZIK, Prezeska Stowarzyszenia WIOSNA, Konrad KRUCZKOWSKI, Dyrektor ds. komunikacji Stowarzyszenia WIOSNA /
  • 11:50
    Zanieczyszczony wizerunek, czyli walka o dobre imię Warszawy – case study Oczyszczalni Czajka.Kamil DĄBROWA, Rzecznik prasowy, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy /
  • 12:20
    PRZERWA KAWOWA
  • 12:40
    Postawa rzecznika prasowego wobec współczesnych wyzwań światopoglądowych, kulturowych, środowiskowych i religijnych.prowadzący: prof. UW, dr hab. Dariusz TWORZYDŁO oraz zaproszeni goście - rzecznicy prasowi: Katarzyna BRONIAREK, Dyrektorka ds. komunikacji, IKEA Retail Sp. z o.o., Maciej KRZYSZTOSZEK, Rzecznik Prasowy LINK4 oraz Koordynator Klubu Rzeczników PSPR Damian ZIĄBER,Rzecznik Prasowy, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, Krzysztof OLSZEWSKI, Rzecznik Prasowy, mBank S.A. /
  • 13:30
    Patostreamerzy a działalność charytatywna, czyli o tym jak źli celebryci sieciowi próbują wykorzystywać szlachetne idee.Magdalena PRZYSŁUPSKA, Rzecznik prasowy, Fundacja DKMS /
  • 14:00
    Czuły monitoring, czyli jak wykorzystać informacje z mediów do wspierania działań CSR.Sebastian BYKOWSKI, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów /
  • 14:30
    OBIAD
  • 15:30
    Prywatne poglądy w sieci vs wizerunek korporacji – case study Panasonic.OLIWIA DROST, Managing Partner at Spotlight Agency, Klara UFNALEWSKA, PR Manager Panasonic Marketing Europe GmbH, oddział w Polsce /
  • 16:00
    Psychologiczne konsekwencje kryzysu – czyli jakie decyzje podejmować a jakich unikać w kryzysie.Prezentacja wyników projektu badawczego. Dyskusja. /
  • 16:30
    „Zamknięcie rury” – paliwowy kryzys globalny.Adam BURAK, Członek Zarządu ds. Komunikacji i Marketingu, PKN ORLEN /
  • 17:00
    Foresight dla branży PR. Jak przygotować się na to, co niosą technologiczne i społeczne zmiany?DEBATA z udziałem ekspertów: Szymon SIKORSKI, CEO Publicon - prowadzący debatę | dr hab., prof. SWPS, Karina STASIUK-KRAJEWSKA, SWPS we Wrocławiu | Marek WRÓBEL, Prezes Zarządu Fundacji Republikańskiej, Przedstawiciel ZFPR oraz PSPR | Stefan BOGUCKI, PR & Community Manager Poland, Revolut | Luiza JURGIEL-ŻYŁA, Prezeska PSPR. Badania na potrzeby debaty realizuje zespół badawczy EXACTO oraz agencja Publicon. /
  • od 19:30
    Spotkanie jubileuszowe
  • prowadzenie: Adam Łaszyn (CEO, Alert Media Communications)
  • 8:30
    Rady Interesariuszy jako kluczowy element strategii CSR w kontekście trudnych relacji z otoczeniem.Cyprian MACIEJEWSKI, Główny specjalista w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, Członek Zarządu PSPR /
  • 9:00
    YouTube i influencerzy w kampaniach CSR.Kamil BOLEK, CMO, LifeTube /
  • 9:30
    CSR – wyzwania XXI wiekuDEBATA pod patronatem ORANGE z udziałem ekspertów – praktyków z korporacji. Prowadzący: Monika KULIK, Ekspert ds. Społecznej Odpowiedzialności Bizneu ORANGE Polska. Dotychczas potwierdzeni paneliści: Maria ANDRZEJEWSKA, Dyrektor Centrum UNEP/GRID-Warszawa, prof. Bolesław ROK, Dyrektor Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu, Katedra Przedsię-biorczości i Etyki w Biznesie, Rafał RUDZKI, Partner Associate, Deloitte Polska, Sustainability Consulting Central Europe, Marzena STRZELCZAK, Dyrektorka Generalna, Forum Odpowiedzialnego Biznesu /
  • 10:45
    PRZERWA KAWOWA
  • 11:00
    Zrównoważony rozwój i reputacja – jak nie wpaść w pułapkę greenwashingu.Magdalena BRZEZIŃSKA, Kierownik ds. Komunikacji, Grupa Żywiec S.A. /
  • 11:30
    Realnie odpowiedzialna ekologia – współczesne wyzwania w zakresie zrównoważonego rozwoju.DEBATA pod patronatem Związku Firm Public Relations z udziałem ekspertów – praktyków z korporacji: Grzegorz SZCZEPAŃSKI, Wiceprezes Zarządu, Związek Firm Public Relations - prowadzący debatę | Małgorzata MEJER, PR Manager at Procter & Gamble | Edyta KRYSIUK-KOWALCZYK, Quality and Sustainability Director for Poland and Denmark at Danone Waters | Arkadiusz MIERZWA, Head of Communications, Jeronimo Martins Polska /
  • 12:45
    Corporate Social Responsibility w banku – założenia i kierunki wdrożenia.Izabela TWORZYDŁO, Director of Corporate Communication Departament & Spokesperson at BNP Paribas Bank Polska S.A. /
  • 13:15
    Dlaczego komin nie dymi, czyli świadomość CSR wśród mediówMonika KRAJEWSKA, Dyrektor Departamentu Zarządzania Komunikacją i Marketingiem PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. /
  • 13:45
    Prezentacja wyników badań i analiz realizowanych w branży public relations. Wskaźniki zmian w branży public relations.
  • 14:00
    Podsumowanie XX Kongresu PR (Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Public Relations)
  • 14:15
    OBIAD

Prelegenci 2017

Sebastian Chachołek

Prezes Zarządu Grupy PRC

Grażyna Grabowska

Prezes Zarządu spółki Targi w Krakowie

Bohdan Pawłowicz

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

Adam Łaszyn

Prezes ALERT MEDIA Communications

Szymon SIKORSKI

Prezes Zarządu Publicon

ORGANIZATORZY

SPONSOR GŁÓWNY

PARTNERZY GŁÓWNI

PARTNERZY

PATRONI MEDIALNI

admonkey_logo