KONGRES
PROFESJONALISTÓW
PUBLIC RELATIONS
Hotel Rzeszów, al.Piłsudskiego 44
Program

Aktualności

Sprawdź najnowsze wpisy

Program 2017

Obecnie trwają indensywne prace nad przyszłorocznym programem. Wkrótce opublikujemy roboczą wersję programu.

Tu coś można napisać

  • 9:00
    REJESTRACJA
  • prowadzenie: prof. UW, dr hab. Dariusz TWORZYDŁO (CEO, EXACTO)
  • 10:00
    OTWARCIE KONGRESUdr hab. Dariusz TWORZYDŁO, Uniwersytet Warszawski, prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski i przedstawiciele: Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszowa /
  • 10:10
    Od pierwszego do XX Kongresu w Rzeszowie. Subiektywny ranking najciekawszych wydarzeń i zjawisk PR minionych dwóch dekad.Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu, Alert Media Communications /
  • 10:50
    Szlachetna Paczka – wizerunek nadwyrężony błędami w relacjach wewnętrznych i zewnętrznych.Janusz SCHWERTNER, Dziennikarz Onetu /
  • 11:20
    Zanieczyszczony wizerunek, czyli walka o dobre imię Warszawy – case study Oczyszczalni Czajka.Kamil DĄBROWA, Rzecznik prasowy, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy /
  • 11:50
    Dyskusja o roli rzecznika prasowego w kryzysie, na bazie kryzysu jakiego doświadczyła marka Ikea w roku 2019.Katarzyna BRONIAREK, Dyrektorka ds. komunikacji, IKEA Retail Sp. z o.o. z zaproszonymi gośćmi – rzecznikami prasowymi /
  • 12:40
    PRZERWA KAWOWA
  • 13:00
    Patostreamerzy a działalność charytatywna, czyli o tym jak źli celebryci sieciowi próbują wykorzystywać szlachetne idee.Magdalena PRZYSŁUPSKA, Rzecznik prasowy, Fundacja DKMS /
  • 13:30
    Monitoring mediów i możliwości jego wykorzystania w działaniach CSR.Sebastian BYKOWSKI, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów /
  • 14:00
    Prywatne poglądy w sieci vs wizerunek korporacji – case study Panasonic.OLIWIA DROST, Managing Partner at Spotlight Agency, Klara UFNALEWSKA, PR Manager Panasonic Marketing Europe GmbH, oddział w Polsce /
  • 14:30
    OBIAD
  • 15:30
    Psychologiczne konsekwencje kryzysu – czyli jakie decyzje podejmować a jakich unikać w kryzysie.Prezentacja wyników projektu badawczego. Dyskusja. /
  • 16:00
    „Zamknięcie rury” – paliwowy kryzys globalny.Adam BURAK, Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej, PKN ORLEN /
  • 16:30
    Foresight dla branży PR. Jak przygotować się na to, co niosą technologiczne i społeczne zmiany?DEBATA z udziałem ekspertów: Szymon SIKORSKI, CEO Publicon, prowadzący debatę Monika KRAJEWSKA, Dyrektor Departamentu Zarządzania Komunikacją i Marketingiem PGE S.A. dr hab., prof. SWPS, Karina STASIUK-KRAJEWSKA, SWPS we Wrocławiu, Marek WRÓBEL, Prezes Zarządu Fundacji Republikańskiej Przedstawiciel Związku Firm Public Relations oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Stefan BOGUCKI, PR & Community Manager Poland, Revolut. Badania na potrzeby debaty realizuje zespół badawczy EXACTO oraz agencja Publicon. /
  • od 19:30
    Spotkanie jubileuszowe
  • prowadzenie: Adam Łaszyn (CEO, Alert Media Communications)
  • 8:30
    Rady Interesariuszy jako kluczowy element strategii CSR w kontekście trudnych relacji z otoczeniem.Cyprian MACIEJEWSKI, Główny specjalista w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, Członek Zarządu PSPR /
  • 9:00
    YouTube i influencerzy w kampaniach CSR.Kamil BOLEK, CMO, LifeTube /
  • 9:30
    CSR – wyzwania XXI wiekuDEBATA pod patronatem ORANGE z udziałem ekspertów – praktyków z korporacji. Prowadzący: Wojtek JABCZYŃSKI, Rzecznik Prasowy ORANGE Polska. Eksperci w takcie uzgodnień /
  • 10:45
    PRZERWA KAWOWA
  • 11:00
    CSR. Korporacyjne spojrzenie i wyzwania.Magdalena BRZEZIŃSKA, Kierownik ds. Komunikacji, Grupa Żywiec S.A. /
  • 11:30
    Realnie odpowiedzialna ekologia – współczesne wyzwania w zakresie zrównoważonego rozwoju.DEBATA pod patronatem Związku Firm Public Relations z udziałem ekspertów – praktyków z korporacji. Dotychczas potwierdzone osoby to: prowadzący: Grzegorz SZCZEPAŃSKI, Prezes Zarządu, Związek Firm Public Relations Arkadiusz MIERZWA, Head of Communications, Jeronimo Martins Polska. Pozostali eksperci w takcie uzgodnień /
  • 12:45
    Corporate Social Responsibility w banku – założenia i kierunki wdrożenia.Izabela TWORZYDŁO, Director of Corporate Communication Departament & Spokesperson at BNP Paribas Bank Polska S.A. /
  • 13:15
    Prezentacja wyników badań i analiz realizowanych w branży public relations. Wskaźniki zmian w branży public relations.
  • 13:45
    Podsumowanie XX Kongresu PR (Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Public Relations)
  • 13:50
    OBIAD

Prelegenci 2017

Sebastian Chachołek

Prezes Zarządu Grupy PRC

Grażyna Grabowska

Prezes Zarządu spółki Targi w Krakowie

Bohdan Pawłowicz

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

Adam Łaszyn

Prezes ALERT MEDIA Communications

Szymon SIKORSKI

Prezes Zarządu Publicon

ORGANIZATORZY

SPONSOR GŁÓWNY

PARTNERZY GŁÓWNI

PARTNERZY

PATRONI MEDIALNI

admonkey_logo

Facebook