KONGRES
PROFESJONALISTÓW
PUBLIC RELATIONS
Hilton Garden Inn, al. Kopisto 1

Aktualności

Sprawdź najnowsze wpisy

Program 2017

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2017 odbędzie się 20-21 kwietnia 2017 r. w Rzeszowie. Temat przewodni spotkania brzmi: Kryzys i Media. Obecnie trwają intensywne prace nad przyszłorocznym programem. Prezentujemy Państwu roboczą wersję programu.

Kongres PR 2017
Media i kryzys

  • prowadzenie: dr hab. Dariusz TWORZYDŁO oraz Bohdan PAWŁOWICZ
  • 9:00
    REJESTRACJA
  • 10:00
    OTWARCIE KONGRESUdr hab. Dariusz TWORZYDŁO, Exacto sp. z o.o., prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski oraz przedstawiciele: Urzędu Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka. /
  • 10:10
    Od Kongresu do Kongresu. Subiektywny ranking 10 najciekawszych trendów PR minionego roku.Adam ŁASZYN Prezes Zarządu Alert Media Communications /
  • 11:00
    Najlepiej zarządzone sytuacje kryzysowe to takie, o których nikt nie słyszał. A co, jeśli usłyszeli już wszyscy?Martyna WĘGRZYN, Kierownik Działu Komunikacji Zewnętrznej, DANONE /
  • 11:30
    Kryzysy w spółkach Skarbu Państwa oraz w instytucjach publicznych – specyfika problemów i procesów rozwiązywania.Adam BURAK | były Dyrektor Marketingu i Komunikacji LOTOS SA /
  • 12:00
    PRZERWA
  • 12:15
    #KryzysyZjadamyNaŚniadanie, czyli prosty przepis na sukces w sieci.Sebastian BYKOWSKI | Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny, PRESS-SERVICE Monitoring Mediów /
  • 12:45
    Kryzys w komunikacji wewnętrznej.Dominika LENKOWSKA-PIECHOCKA, Szef zespołu ds. komunikacji wewnętrznej, Skanska S.A., Iwona WALCZAK, Koordynator Komunikacji Zewnętrznej, Skanska S.A. /
  • 13:15
    Odwaga w komunikacji kryzysowej z uwzględnieniem przekazów telewizyjnych.Małgorzata WIŚNIEWSKA | Telewizja Polska /
  • 13:45
    Kryzys medialny w Lasach Państwowych.Anna MALINOWSKA, Rzecznik Prasowy Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych /
  • 14:15
    PRZERWA OBIADOWA
  • 15:20
    Ziemkiewicz kontra Dziewuchy, czyli kulturalny kryzys w EXPO Kraków.Grażyna GRABOWSKA | Prezes Zarządu spółki Targi w Krakowie, Sebastian CHACHOŁEK | CEO Grupy PRC /
  • 15:50
    5 technik radzenia sobie z negatywną prasą/negatywnym cyklem informacyjnym.Magdalena SZULC, Rzecznik Prasowy, Kierownik Komunikacji, Uber Polska /
  • 16:20
    Kryzysy w mediach na przykładzie Policji.insp. Krzysztof HAJDAS były rzecznik Komendy Głównej Policji /
  • 16:50
    Pudełko przetrwania – co warto mieć gdy trafi Cię kryzys w komunikacji wewnętrznej?Igor ŻYTKA, Koordynator ds. komunikacji wewnętrznej, Provident Polska S.A. /
  • 17:20
    ZAGROŻENIE NA WAGĘ MEDALU czyli o relacjach z mediami w sporcie wyczynowym.Robert KORZENIOWSKI, Czterokrotny mistrz olimpijski /
  • 19:30
    SPOTKANIE WIECZORNE
  • prowadzenie: dr hab. Dariusz Tworzydło oraz Adam Łaszyn
  • 09:00
    Medialna opowieść o kryzysie – konflikt na Ukrainie w ocenie polskich publicystów.dr Karolina BRYLSKA, Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego /
  • 09:30
    Kryzys w mediach czy kryzys z mediami, czyli jak mieć dziennikarzy po swojej stronie.Magdalena GROCHALA | Wspólnik/PR Manager Symetria PR, Łukasz MAJEWSKI | PR & Marketing Manager VML Poland /
  • 10:00
    Trudne sytuacje z lokalną społecznością – jak rozwiązywać spory?Szymon SIKORSKI | Prezes Zarządu Publicon /
  • 10:30
    PRZERWA
  • 10:45
    Wykład poprzedzający debatęKonrad CIESIOŁKIEWICZ | Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR, Orange Polska /
  • 11:15
    debata oksfordzka – Badanie wpływu – szansa czy wyzwanie?Tomasz FILL, dyrektor Departamentu Komunikacji w Ministerstwie Rozwoju | Jan HERBST, Dyrektor ds. badań Fundacji Pracownia Badań i Innowacji Społecznych "Stocznia" | Konrad CIESIOŁKIEWICZ, Dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR, Orange Polska | Krzysztof MAZUR, członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP | Małgorzata GRESZTA, Partner Zarządzający w CSR Consulting | Katarzyna BALASHOV, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej IKEA Retail Sp. z o.o. /
  • 12:15
    PRZERWA
  • 12:30
    WARSZTATY PRAKTYCZNE
  • 12:30
    I BLOK Symulacje sytuacji kryzysowych.Adam ŁASZYN | Prezes Zarządu Alert Media Communications /
  • 12:30
    II BLOK Wpływ badania wpływu. Dane w służbie reputacji.Warsztat prowadzony przez ekspertów ORANGE Polska i Pracowni Badań i Innowacji Społecznych STOCZNIA /
  • 12:30
    III BLOK Kryzys – wizerunek w ogniu. Co zrobić, gdy pali się codziennie. Warsztat PRESS-SERVICE Monitoring MediówMarcin SZCZUPAK, Kierownik Działu Raportów Medialnych , PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Roman JAMIOŁKOWSKI, Rzecznik Prasowy, Dyrektor Departamentu Relacji Zewnętrznych, Provident Polska /
  • 14:00
    OBIAD
  • Podczas Kongresu Profesjonalistów PR 2017 odbędzie się sesja naukowa pt. Media i kryzys. Jej organizatorem i patronem jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Organizatorami Kongresu. Sesja zrealizowana zostanie w dniu 21.04 w godz. 9.00-17.00 w Hotelu Hilton Garden Inn. Do udziału w sesji zapraszamy naukowców, teoretyków i praktyków, podejmujących tematy związane z kryzysami wizerunkowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych, które odbywają się z udziałem oraz za pośrednictwem mediów. Podczas sesji wygłoszone zostaną referaty, które następnie opublikowane będą w formie punktowanych artykułów naukowych.

Prelegenci 2017

Ilona Grzywińska

Dyrektor komunikacji w firmie UBER w Europie Środkowo-Wschodniej

dr Karolina Brylska

Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego

Grażyna Grabowska

Prezes Zarządu spółki Targi w Krakowie

Adam Łaszyn

Prezes ALERT MEDIA Communications

Szymon SIKORSKI

Prezes Zarządu Publicon

Magdalena GROCHALA

Wspólnik/PR Manager Symetria PR

Łukasz Majewski

PR & Marketing Manager w VML Poland

Sebastian Bykowski

Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Iwona Walczak

Koordynator Komunikacji Zewnętrznej, Skanska

Sebastian Chachołek

Prezes Zarządu Grupy PRC

Bohdan Pawłowicz

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

ORGANIZATORZY

SPONSOR GŁÓWNY

PARTNER MERYTORYCZNY/WSPÓŁORGANIZATOR CZĘSCI NAUKOWEJ

UNIWERSYTET_WARSZAWSKI_LOGO_04012016

PARTNERZY GŁÓWNI

PARTNERZY

ORANGE_LOGO
CAN_ZAN2

PATRONI MEDIALNI

admonkey_logo
NOWINY_GC
NOWINY24
moj_rzeszow
1_200x100
2_200x100
3_200x100
4_200x100
ebo
5_200x100
Marketing Miejsca2111
LAW_BUSINESS_QUALITY
Print
NOWY_MARKETING