Pierwszy dzień spotkania tradycyjnie rozpoczął się od subiektywnego rankingu trendów PR w minionym roku, przygotowanego przez Adama Łaszyna. Prezes zarządu Alert Media Communications podkreślił, że jego zdaniem ten rok upłynął pod hasłem fake news. O #KryzysachZjadanychNaŚniadanie, czyli prostym sposobie na sukces w sieci opowiedział Sebastian Bykowski – Wiceprezes Zarządu Press-Service Monitoring MediówMagdalena Szulc – Rzecznik Prasowy oraz Kierownik Komunikacji Uber Polska omówiła techniki radzenia sobie z negatywna prasą. O odwadze w komunikacji kryzysowej mówiła Małgorzata Wiśniewska z Telewizji Polskiej, a o tym, co warto mieć gdy trafi się kryzys w komunikacji wewnętrznej, opowiedział Igor Żytka, Koordynator ds. komunikacji wewnętrznej Provident Polska. Tego dnia mieliśmy także okazję gościć czterokrotnego mistrza olimpijskiego – Roberta Korzeniowskiego, który opowiadał o relacjach z mediami w sporcie wyczynowym. 

W drugi dzień kongresu o kryzysach opowiadali m.in.: Magdalena Grochala – Wspólnik/PR Manager Symetria PR, Łukasz Majewski – PR & Marketing Manager VML Poland, którzy opowiedzieli o budowaniu dobrych relacji z mediami. Szymon Sikorski – Prezes Zarządu Publicon podzielił się sposobami rozwiązywania sporów. Ważnym punktem dnia była debata oksfordzka nt. badania wpływu i tego czy stanowi ono szansę czy wyzwanie. Ostatnim blokiem kończącym Kongres PR 2017 były warsztaty poprowadzone przez ekspertów z Orange Polska oraz Press-Service Monitoring Mediów