Zakończył się Kongres Profesjonalistów Public Relations 2014. 200 uczestników – praktyków biznesu i naukowców dyskutuje o komunikacji wewnętrznej w obliczu perspektyw rozwoju oraz nowych wyzwań.

Jako pierwszy spośród prelegentów wystąpił Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu Alert Media Communications, który przedstawił uczestnikom subiektywny ranking 10 najciekawszych wydarzeń z ostatnich 12 miesięcy. PR w Polsce nie może być etyczny – taką tezą rozpoczął swoje wystąpienie Szymon SIKORSKI, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Publicon sp. z o.o. Stwierdził, że źródłami takiej sytuacji są kwestie społeczne, edukacyjne i rynkowe. Aleksander SALA, Prezes Zarządu KOLIBRO – Intranet Experts, czyli kolejny prelegent, zaprezentował trendy w rozwoju wewnętrznego PR. Na wstępie zaznaczył, jakim szerokim obszarem jest komunikacja wewnętrzna. Ostatnią w tym bloku prelekcję wygłosili Arkadiusz GROCHALA, Dyrektor ds. Szkoleń, Rozwoju i Komunikacji Wewnętrznej Netia i Magdalena BUGAJŁO, Kierownik ds. Komunikacji Wewnętrznej Netia. Prelegenci prezentowali wartości, które angażują pracowników.

Kolejną część Kongresu rozpoczął swoim wystąpieniem Paweł TROCHIMIUK, Prezes Zarządu Partner of Promotion. Jego temat dotyczył wolontariatu pracowniczego, który – jak wyjaśnił – jest usystematyzowaniem i wsparciem inicjatyw prospołecznych pracowników. Następną prelekcję wygłosiła Barbara CZYŻOWICZ-LOREK, Social Media Manager, DELOITTE. Wykorzystania social media dotyczyło również wystąpienie Justyny SZAFRANIEC, Dyrektor ds. Public Relations, PROAMA. Kolejnymi prelegentami byli Hubert STĘPNIEWICZ, Prezes Zarządu VIS Mediai Agnieszka JASZKNIEC, Kierownik Działu Strategii i Komunikacji oraz Rzecznik Prasowy Katowickie Wodociągi S.A. Czytać czy oglądać? Takim pytaniem swoje wystąpienie rozpoczęli Hubert STĘPNIEWICZ i Ewa STĘPNIEWICZ, Stowarzyszenie Prasy Firmowej.

Drugi dzień Kongresu Profesjonalistów PR rozpoczął się od wystąpienia Marcina KANDEFERA, Managera ds. kluczowych klientów, Ideo Sp. z o.o. Technologia zmieni jeszcze więcej – w ten sposób swoje wystąpienie rozpoczął Wojciech MURZYN, Konsultant, Unify Sp. z o.o. Tomasz MACHAŁA, Redaktor naczelny i dyrektor zarządzający naTemat.pl poruszył kwestię tego jak komunikacja zewnętrzna wpływa na PR wewnętrzny.

Kolejny blok rozpoczął swoim wystąpieniem gość specjalny – Sander SCHROEVERS, President of the Board of IECIE: the European Institute for International Business Communication. Bohdan PAWŁOWICZ, Członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia KER mówił o złotych zasadach komunikacji wewnętrznej.

Ostatnim punktem w programie Kongresu była debata z udziałem publiczności oraz ekspertów: Łukasz OSUCH, Prezes Zarządu Prosferi sp. z o.o., Bohdan PAWŁOWICZ, Członek Rady Nadzorczej IAA, Sebastian BYKOWSKI, Wiceprezes Zarządu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Aleksander SALA, Prezes Zarządu KOLIBRO – Intranet Experts, Bogdan WĘGRZYNEK, Wiceprezes Zarządu Związku Pracodawców „Klastry Polskie”, Prezes Zarządu Agencji Budowania Wizerunku, Nowy Sącz oraz Wojciech MURZYN, Konsultant, Unify Sp. z o.o. Dyskusję moderował Marek WRÓBEL, Fundacja InternetPR.

Facebook