Organizatorzy

Newsline.pl – wydawnictwo i portal internetowy skierowany jest do przedstawicieli branży komunikacji marketingowej. Na portalu prezentowane są wywiady, analizy i badania. Newsline wydał jedyne na polskim rynku opracowanie eksperckie zawierające szczegółowe wyjaśnienie terminologii związanej z PR – Leksykon Public Relations. Jego kolejnymi publikacjami są “Badania i pomiar efektów w PR” (Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski), “Relacje z mediami w samorządach” (Paweł Kuca, Dariusz Tworzydło) oraz „Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek” (Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski, Krzysztof Rychter). Prezesem Zarządu Newsline jest dr Dariusz Tworzydło, trener na szkoleniach z zakresu public relations, autor m.in. koncepcji macierzy celów wizerunkowych, a także Barometru Komunikacji. Dr Dariusz Tworzydło przez lata organizował największe w Polsce wydarzenie branży public relations w Rzeszowie: Kongres Public Relations.

Ideo – Agencja Interaktywna i Internet Software House. Pracuje z nami już ponad 180 osób, które pasjonują się tym co robią i są specjalistami w swoich dziedzinach. Wśród nich są zarówno kreatywni marketingowcy jak i precyzyjni programiści. Dzięki nim realizujemy zarówno proste strony internetowe, jak i zaawansowane platformy informatyczne wspierające rozwój organizacji i firm. Mamy już ponad 1000 zadowolonych klientów. Wśród nich warto wspomnieć m.in. marki: Arysta LifeScience, Asseco, Alior, Barilla, BPH TFI, BRW, DNB, Egmont, E. Wedel, Farmacol, GUS, Infarma, ING Real Estate, LG, Lynka,  Polska Press, PGNiG, Roto, Santander, Śnieżka, Tikkurila, TNT, Wolters Kluwer, a także liczne ministerstwa i jednostki administracji publicznej.

Sponsor główny

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jest liderem w dziedzinie kompleksowego monitoringu Internetu, mediów społecznościowych, prasy, radia i telewizji. Firma świadczy usługi dla największych koncernów, agencji PR, przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych. Monitoring polskich mediów obejmuje blisko 5 mln źródeł internetowych, w tym najważniejsze portale social media, 1100 tytułów prasowych oraz przeszło 100 stacji radiowych i telewizyjnych. Monitoring zagraniczny uwzględnia ponad 90% światowego rynku mediów. Autorskie przeglądy mediów udostępniane są ich odbiorcom za pośrednictwem zaawansowanych technologii informatycznych. Specjalnością PRESS-SERVICE Monitoring Mediów są audyty medialne oraz wielopoziomowe raporty medialne, niezbędne w profesjonalnym zarządzaniu wizerunkiem. Niezastąpione źródło wiedzy dla specjalistów w wielu dziedzinach stanowią newslettery i biuletyny