Organizatorzy

Newsline.pl – wydawnictwo i portal internetowy skierowany jest do przedstawicieli branży komunikacji marketingowej. Na portalu prezentowane są wywiady, analizy i badania. Newsline wydał jedyne na polskim rynku opracowanie eksperckie zawierające szczegółowe wyjaśnienie terminologii związanej z PR – Leksykon Public Relations. Jego kolejnymi publikacjami są “Badania i pomiar efektów w PR” (Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski), “Relacje z mediami w samorządach” (Paweł Kuca, Dariusz Tworzydło) oraz „Tożsamość wizualna. Znak, system, wizerunek” (Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski, Krzysztof Rychter). Prezesem Zarządu Newsline jest dr Dariusz Tworzydło, trener na szkoleniach z zakresu public relations, autor m.in. koncepcji macierzy celów wizerunkowych, a także Barometru Komunikacji. Dr Dariusz Tworzydło przez lata organizował największe w Polsce wydarzenie branży public relations w Rzeszowie: Kongres Public Relations.

Ideo – Agencja Interaktywna i Internet Software House. Pracuje z nami już ponad 180 osób, które pasjonują się tym co robią i są specjalistami w swoich dziedzinach. Wśród nich są zarówno kreatywni marketingowcy jak i precyzyjni programiści. Dzięki nim realizujemy zarówno proste strony internetowe, jak i zaawansowane platformy informatyczne wspierające rozwój organizacji i firm. Mamy już ponad 1000 zadowolonych klientów. Wśród nich warto wspomnieć m.in. marki: Arysta LifeScience, Asseco, Alior, Barilla, BPH TFI, BRW, DNB, Egmont, E. Wedel, Farmacol, GUS, Infarma, ING Real Estate, LG, Lynka,  Polska Press, PGNiG, Roto, Santander, Śnieżka, Tikkurila, TNT, Wolters Kluwer, a także liczne ministerstwa i jednostki administracji publicznej.

Sponsor główny

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jest liderem w dziedzinie kompleksowego monitoringu Internetu, mediów społecznościowych, prasy, radia i telewizji. Firma świadczy usługi dla największych koncernów, agencji PR, przedsiębiorstw oraz instytucji publicznych. Monitoring polskich mediów obejmuje blisko 5 mln źródeł internetowych, w tym najważniejsze portale social media, 1100 tytułów prasowych oraz przeszło 100 stacji radiowych i telewizyjnych. Monitoring zagraniczny uwzględnia ponad 90% światowego rynku mediów. Autorskie przeglądy mediów udostępniane są ich odbiorcom za pośrednictwem zaawansowanych technologii informatycznych. Specjalnością PRESS-SERVICE Monitoring Mediów są audyty medialne oraz wielopoziomowe raporty medialne, niezbędne w profesjonalnym zarządzaniu wizerunkiem. Niezastąpione źródło wiedzy dla specjalistów w wielu dziedzinach stanowią newslettery i biuletyny.

Partnerzy główni

Polskie Stowarzyszenie Public Relations jest samorządową organizacją zawodową, istniejącą na rynku polskim od ponad 18 lat. Członkami Polskiego Stowarzyszenia Public Relations są eksperci w branży, osoby na co dzień związane zawodowo z działalnością public relations – pracownicy działów PR w firmach, samorządach czy administracji, wykładowcy wyższych uczeni, a także pracownicy agencji PR. Główne działania Polskiego Stowarzyszenia Public Relations to popularyzowanie istoty i działań z zakresu PR, prowadzenie programów edukacyjnych, patronowanie konferencjom branżowym, wspieranie realizacji projektów naukowo–badawczych, inicjowanie przedsięwzięć promujących rzetelność i profesjonalizm specjalistów PR, a także promowanie wysokich standardów etycznych zawodu PR-owca.

Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, działający pod kierunkiem Marszałka Województwa, realizuje zadania publiczne o charakterze regionalnym. Jednym z kluczowych zadań samorządu jest zapewnianie rozwoju regionu w kierunku pożądanym przez jego mieszkańców. Wsparciu tego zadania służą działania prowadzone metodami marketingu terytorialnego, zogniskowane na budowie mocnej i atrakcyjnej marki regionu. Podkarpackie to region o powierzchni ponad 17 tys. km2, zamieszkiwany przez ponad 2 mln mieszkańców. To miejsce bogate w atrakcje turystyczne i wydarzenia kulturalne, słynące z pięknej i nieskażonej przyrody, na którym znajdują się jedyne w swoim rodzaju, owiane legendą tajemniczości, przygody i wolności Bieszczady. Ale to również przestrzeń dla rozwoju nowoczesnej gospodarki: tutaj skupione jest prawie 90 proc. polskiej produkcji lotniczej, tutaj działa jedna z największych europejskich firm informatycznych. Podkarpackie obiecuje wszystkim szerszą perspektywę – rozumianą jako życie w zgodzie z naturą, wiedzę, co w życiu jest naprawdę ważne, myślenie i działanie w kategoriach przyszłości.

Urząd Miasta Rzeszowa – Rzeszów to atrakcyjne, dynamicznie rozwijające się miasto młodych, przedsiębiorczych ludzi. Stolica województwa podkarpackiego, 220-tysięczny ośrodek administracji państwowej i samorządowej, największe centrum gospodarcze, akademickie i kulturalne południowo-wschodniej Polski. Czyste powietrze, zdrowa woda, malownicze krajobrazy, bogactwo historii i kultury – obok innowacyjnych technologii oraz dobrze wykwalifikowanych specjalistów dla branży informatycznej i lotniczej – to największe atuty Rzeszowa i Podkarpacia. Otwartość, gościnność i zamiłowanie mieszkańców regionu do nowych pomysłów i przedsięwzięć stwarza inwestorom dogodne warunki do prowadzenia działalności gospodarczej a turystom trafiającym do Rzeszowa przyjazny klimat i miłą atmosferę. Więcej informacji znajduje się tutaj.

Związek Firm Public Relations powstał w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i aktualnie zrzesza 37 agencji. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji. Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations. Celem działalności Związku jest edukacja i rozpowszechnianie wiedzy na temat PR, profesjonalizacja i wyznaczanie standardów w branży oraz umacnianie pozycji zawodu public relations. Związek jest organizatorem PR FORUM – dorocznej konferencji po-święconej komunikacji oraz konkursu “Złote Spinacze”, promującego najlepsze projekty z dziedziny PR. ZFPR prowadzi również prestiżowe szkolenia London School of Public Relations.