• Strona Główna
  • /
  • Strona

Spotkanie Profesjonalistów

Tegoroczny Kongres zbliża się wielkimi krokami. Lista prelegentów zostanie niebawem zamknięta. Jednak organizatorzy, jak co roku, dbają nie tylko o część merytoryczną wydarzenia. Wieczorna integracja jest już bowiem tradycją spotkań branży PR. Podczas każdej edycji, po zakończeniu pierwszego dnia prelekcji, uczestnicy spotykają się, aby w przyjemnej atmosferze porozmawiać w kuluarach. Nawiązywanie nowych kontaktów ma sprzyjać…

Więcej

PR-owcy oczami polskich dziennikarzy

Grzegorz Miecugow, Maciej Orłoś, Tomasz Machała – znani polscy dziennikarze wkrótce wystąpią w Rzeszowie w zupełnie innej niż dotychczas roli. Rozpoznawalne z telewizji, prasy i internetu osobowości będą uczyć specjalistów od budowania wizerunku dobrych praktyk w kontaktach z mediami. Powiedzą o tym, jak wystrzegać się błędów i co zrobić, aby na linii piarowiec-dziennikarz było jak…

Więcej

Media relations dzisiaj i jutro

Elektroniczne media tworzą nową jakość dialogu. Dostarczają wyzwań dla dziennikarzy i współpracujących z nimi piarowców. Już dziś mamy nieco inny marketing czy reklamę, które bazują na nowoczesnych formach przekazu. Dlatego wielu zadaje sobie pytanie: jaka będzie przyszłość media relations? Czy tradycyjne narzędzia budowania relacji z mediami są jeszcze skuteczne? O tym branża dyskutować będzie podczas…

Więcej

Media relations. 10 przykazań i więcej…

Relacje z mediami wydają się skutecznym i prostym sposobem na zwrócenie uwagi otoczenia oraz budowanie wizerunku firmy. To prawda, ale tylko wtedy, gdy znamy i stosujemy zasady, na których możemy oprzeć relacje z dziennikarzami. Chociaż media ewoluują w ekspresowym tempie, to pewne standardy działania pozostają niezmienne. Jakie reguły rządzą światem mass mediów? Które praktyki stosować…

Więcej

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015

Relacje z mediami to podstawa PR-u. Rozsądnie prowadzone zawsze są w cenie, ale jeden nierozważny krok może wywołać prawdziwą medialną burzę. O trudnej sztuce kształtowania wizerunku w mediach i partnerskiej współpracy z dziennikarzami będzie mowa podczas przyszłorocznego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Kolejna konferencja z cyklu branżowych spotkań została zaplanowana na 23-24 kwietnia w Rzeszowie. Już…

Więcej

Wiedza „w pigułce” po Kongresie Profesjonalistów PR 2014

Kongres Public Relations nie kończy się na dwudniowym spotkaniu. Jego kontynuacją są rodzące się idee i pomysły czy zawieranie nowych znajomości i kontraktów. Tym, co przede wszystkim ma pozostać po wydarzeniu jest wiedza czerpana z różnych źródeł: od praktyków biznesu i pasjonatów. Dla gości tegorocznej konferencji, jej sympatyków i osób interesujących się branżą organizatorzy zamieścili…

Więcej

Podsumowanie Kongresu Profesjonalistów Public Relations

Po pierwsze, nie bagatelizuj i analizuj nastroje wewnątrz organizacji. Po drugie, rozsądnie korzystaj z nowych rozwiązań i uważaj na pułapki, jakie mogą przynieść. I najważniejsze, dbaj o tych, którzy codziennie pracują na twój sukces. To kluczowe wnioski, jakimi można podsumować tegoroczny Kongres Profesjonalistów Public Relations poświęcony komunikacji wewnętrznej w firmach. Była to już 14. konferencja…

Więcej

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2014 na półmetku

Jak umiejętnie informować o sukcesach, porażkach i zmianach? Co zrobić, by pracownicy nie dowiadywali się o wydarzeniach, które mają miejsce w firmie z mediów? Czy innowacyjne narzędzia porozumiewania się to droga do sukcesu i odpowiedź na komunikacyjne potrzeby pracowników? Między innymi takie obszary tematyczne były poruszane podczas pierwszego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Wiodącym tematem…

Więcej

Ruszył Kongres Profesjonalistów Public Relations 2014

Dzisiaj w Rzeszowie rozpoczęła się kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W konferencji bierze udział 200 uczestników – praktyków biznesu i naukowców. Tegoroczna odsłona w całości poświęcona jest komunikacji wewnętrznej w obliczu perspektyw rozwoju oraz nowych wyzwań. W Rzeszowie trwa Kongres Profesjonalistów Public Relations 2014. Eksperci dzielą się wiedzą oraz dyskutują o komunikacji wewnętrznej, w…

Więcej

Jutro Kongres Profesjonalistów Public Relations

Już w czwartek 200 ekspertów i specjalistów zajmujących się public relations z całej Polski spotka się ponownie w Rzeszowie. To tutaj odbędzie się Kongres Profesjonalistów Public Relations. Organizatorzy spotkania już od kilkunastu lat zapraszają do stolicy Podkarpacia praktyków biznesu, naukowców i pasjonatów, po to aby mogli się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem. Niewiele pozostało do…

Więcej

Praktyczne warsztaty na Kongresie Profesjonalistów Public Relations 2014

Przekazywanie informacji to nie to samo co dialog, a ilość nie zawsze przekłada się na jakość. Wielu menedżerów posiada błędne wyobrażenia na temat tego, czym jest wewnętrzny PR. Wiara w te mity sprawia, że podejmowane działania komunikacyjne są nietrafne. Wskazówkami, jak skutecznie kreować relacje w organizacji i nie skazać się na komunikacyjną porażkę, podzielą się…

Więcej

Noclegi w specjalnych cenach dla Gości wydarzenia

Tegoroczna edycja Kongresu Profesjonalistów PR zaplanowana została na 24-25 kwietnia. Ponownie miejscem wydarzenia będzie stolica Podkarpacia. W związku z tym dla uczestników spotkania hotele przygotowały atrakcyjne ceny noclegów. 14. edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations odbędzie się w Hotelu Rzeszów. Nowoczesny obiekt biznesowy, położony w samym sercu miasta, przygotował dla uczestników atrakcyjne ceny noclegów. Rabaty obowiązują…

Więcej

Ostatnie odliczanie do Kongresu Public Relations 2014

Do kogo należy komunikacja wewnętrzna w organizacji? Gdzie znajduje się granica pomiędzy human resources a public relations? Kiedy powinny te zespoły działać indywidualnie, a w jakich momentach łączyć siły? Dyskusję na ten temat podejmą eksperci debaty podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie. Współpraca pomiędzy human resources…

Więcej

ABC wewnętrznego PR

Komunikacja wewnętrzna w polskich firmach – jaka jest i dokąd zmierza? Czego zagraniczne przedsiębiorstwa mogą nam pozazdrościć, a czego my powinniśmy się od nich nauczyć? Wreszcie, jakich trendów możemy się spodziewać w ciągu kilku najbliższych lat? Oto zagadnienia, o których będzie mowa podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014. Kolejna odsłona wydarzenia odbędzie się w dniach…

Więcej

Znamy program Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2014

Wiedza doświadczonych praktyków, analizy i dyskusje ekspertów, prezentacja inspirujących projektów, a wśród nich także eksperymentalnych koncepcji – oto co czeka uczestników Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Kolejna edycja wydarzenia odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia w Rzeszowie. Na stronie konferencji dostępny jest już roboczy program spotkania. Kwiecień to miesiąc, który od kilkunastu lat jest zarezerwowany na…

Więcej

Skorzystaj ze styczniowego rabatu

Wszystkich zainteresowanych udziałem w Kongresie Profesjonalistów PR zachęcamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa już dziś i tym samym do skorzystania ze specjalnej oferty cenowej. Jeszcze do końca stycznia br. obowiązują najbardziej atrakcyjne zniżki. Wysokość opłaty konferencyjnej, dla osób rejestrujących się w tym czasie, wynosi 890 zł netto + 23% VAT. Podana cena obejmuje dwudniowy udział w…

Więcej

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2014

Niezależnie od szerokości geograficznej, profilu działalności czy wielkości przedsiębiorstwa, komunikacja wewnętrzna stanowi fundament dobrego zarządzania. Bez właściwego dialogu firma może stracić nie tylko pracowników, ale także podważyć swój wizerunek. Dyskusje o tym, jak skutecznie kreować komunikację w organizacji podejmą uczestnicy kolejnego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Jego kolejna odsłona odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br….

Więcej

TVP Rzeszów o Kongresie

Rzeszowski oddział Telewizji Polskiej S.A., Partner Kongresu Profesjonalistów PR 2013, przygotował relację z wydarzenia, które w dniach 18-19 kwietnia odbyło się w stolicy Podkarpacia. Materiał został wyemitowany w programie regionalnym. Przypomnijmy sobie, jak wyglądała tegoroczna edycja spotkania oraz jakie tematy zostały poruszone przez PR-owców.

Więcej