• Strona Główna
  • /
  • Strona

Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie – znamy tematykę XXIV Kongresu PR!

Przeżywamy okres dynamicznego rozwoju technologii, w tym zwłaszcza sztucznej inteligencji. Generowanie grafik na podstawie opisów oraz boty prowadzące naturalne rozmowy zmieniają procesy komunikacyjne. Dla branży PR to początek nowej ery, pełnej szans, ale także potencjalnych zagrożeń i źródeł kryzysów wizerunkowych. Wszystkie te kwestie podejmą eksperci, którzy zgromadzą się w Rzeszowie w dniach 19 i 20...
Więcej

Wiarygodna marka odporna na kryzys. Eksperci z całej Polski na Kongresie Profesjonalistów Public Relations.

Kongres Public Relations to wydarzenie, podczas którego od lat omawiane są wyniki badań, analiz, prezentowane są liczne przykłady narzędzi i rozwiązań komunikacyjnych. 23. edycja tego projektu odbyła się w ubiegłym tygodniu pod hasłem „Marka w Przestrzeni Wirtualnej: Interakcja, Dialog, Kryzys”. W Kongresie wzięło udział blisko 200 osób, które poszukiwały odpowiedzi na szereg pytań związanych między...
Więcej

Od 23 lat najważniejsze wydarzenie branży w Polsce

Od 23 lat niezmiennie: edukacja, dialog, a także konstruktywny i merytoryczny spór. Tysiące stron publikacji, dziesiątki badań, ekspertyz, analiz. Wiele nawiązanych kontaktów towarzyskich i biznesowych. Tym właśnie jest XXIII Kongres Public Relations. Już we wrześniu kolejna jego odsłona. W dniach 21-22 września 2023 roku w Rzeszowie odbędzie się Kongres, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. To...
Więcej

Fake newsy, cyberwojna i bezpieczeństwo w sieci

Już po raz 22. w Rzeszowie spotkali się specjaliści branży public relations z całego kraju. Podczas konferencji, która miała miejsce 15 i 16 września, poruszone zostały takie zagadnienia jak dezinformacja i cyberbezpieczeństwo. Eksperci dyskutowali także o narzędziach wspomagających reagowanie w sytuacji kryzysu wizerunkowego oraz o cyberatakach, które dla firm stanowią poważne zagrożenie w dobie cyfryzacji. Uczestników...
Więcej

O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i dezinformacji

XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Podpułkownik Brett Lea - oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów public relations. Zapraszamy w dniach 15-16 września do Hotelu Bristol w...
Więcej

XXII Kongres Public Relations już we wrześniu

XXII Kongres Public Relations już za niespełna osiem miesięcy. Wkrótce organizatorzy opublikują cały program, jednak już teraz znamy nazwiska prelegentów i wiemy, że kluczowym tematem wydarzenia będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany jakie dokonują się w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów zajmujących się public relations. Zapraszamy w dniach 15-16 września do Rzeszowa, na dwa...
Więcej

Hejt to nowa normalność Za nami XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations

16 i 17 września w odbyła się kolejna edycja Kongresu PR. W rzeszowskim Hotelu Bristol spotkało się ponad 200 specjalistów branży: przedstawicieli firm, agencji public relations oraz organizacji pozarządowych. W trakcie tegorocznej edycji nie zabrakło tematów związanych z digital PR-em, hejtem oraz e-kryzysami. Kongres PR co roku potwierdza, jak dynamiczna jest branża public relations. Eksperci...
Więcej

XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations ostatnie odliczanie do inauguracji

Offline nie umiera, 5G i komunikowanie rzeczy trudnych, czy hejt jako zjawisko powszechne – to tylko kilka z tematów, które zostaną poruszone podczas XXI edycji Kongresu Public Relations. Największe wydarzenie branży, w którym weźmie udział około 200 specjalistów i ekspertów rozpocznie się już za 7 dni. Będziemy dyskutowali o aktualnych trendach, potrzebach oraz wyzwaniach, z...
Więcej

Branża public relations – zmiany, szanse, wyzwania

Badania agencji Exacto z 2020 roku poświęcone między innymi problemowi zmian, jakie dokonują się w branży public relations wykazały, że zapotrzebowanie na usługi digital PR dynamicznie wzrasta. Eksperci wskazywali, że digital PR i zarządzanie kryzysowe to dwa kluczowe obszary, którymi interesują się obecnie ich klienci. Dlatego właśnie XXI Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się...
Więcej

Rozdanie nagród PR Wings podczas Gali Kongresu Profesjonalistów Public Relations

16 września, w pierwszy dzień Kongresu PR odbędzie się Gala, w trakcie której zostaną ogłoszone wyniki Konkursu PR Wings organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Ideą Konkursu jest promowanie etycznych praktyk public relations oraz podkreślenie znaczenia roli PR w zarządzaniu strategicznym i komunikacji. Nagrody zostaną rozdane w 13 kategoriach, w tym m.in. Public Affairs i...
Więcej

Znamy już prelegentów oraz program XXI Kongresu Profesjonalistów Public Relations!

Kongres PR to dla jego uczestników nie tylko możliwość rozwoju, wysłuchania ciekawych prelekcji czy poszerzenia wiedzy. To także okazja do nawiązania kontaktów z osobami z różnych branż oraz wymiany cennych doświadczeń zawodowych. Zapisy na tegoroczną edycję wydarzenia wciąż trwają. Więcej informacji znajduje się na stronie www.kongrespr.pl XXI Kongres Public Relations odbędzie się w dniach 16...
Więcej

Ruszyła rejestracja na XXI Kongres Public Relations

Jaka jest rola aktywności w sieci w kompleksowej strategii komunikacji marki? Co robić kiedy kryzys narusza stabilny dotąd wizerunek i dlaczego tak ważna jest prewencja kryzysowa? Na te i szereg innych pytań odpowiedzą praktycy public relations w trakcie tegorocznego Kongresu Public Relations, który odbędzie się w dniach 16-17 września w Rzeszowie. Kongres Public Relations to...
Więcej

Pandemia wymusiła zmiany w zawodzie dziennikarza

Jak zmieniła się praca dziennikarza w dobie pandemii? Czy zaufanie społeczne do przedstawicieli tego zawodu wzrosło, czy zmalało? Jakie są największe wyzwania branży dziennikarskiej? Odpowiedzi na to i inne pytania można znaleźć w najnowszym branżowym badaniu opublikowanym przez Polską Agencję Prasową. W dobie pandemii Koronawirusa Polska Agencja Prasowa (PAP) zapytała dziennikarzy o to jak odnajdują...
Więcej

Eksperci prognozują mocny, ale krótkotrwały spadek w branży pr

17% firm z branży public relations w najbliższym czasie może upaść Badani eksperci zajmujący się public relations prognozują, iż do końca bieżącego roku rynek PR może się skurczyć nawet o 17% jeśli chodzi o liczbę firm świadczących usługi doradcze z zakresu komunikacji. Poza tym na znaczeniu zyska digital PR oraz łączenie pracy zdalnej z biurową....
Więcej

Poziom stresu podczas koronawirusa jak przy rozwodzie

Kto w branży public relations odczuwa największy stres związany z epidemią? Osoby prowadzące działalność gospodarczą w zakresie public relations oraz freelancerzy w największym stopniu odczuwają stres spowodowany obawami o swoją przyszłość na rynku. Największy komfort psychiczny doświadczają naukowcy. Badania dowodzą, iż branża specjalistów i ekspertów komunikacji nie pozostaje obojętna wobec kryzysowych zdarzeń jakie są konsekwencją...
Więcej

PR w czasach zarazy – prezentacja Adama Łaszyna

Szanowni Państwo, epidemia zmieniła nasze plany i jak wiecie, Kongres przełożyliśmy na wrzesień (24-25.09). Są jednak rzeczy, które warto, aby pozostały bez zmian. Jedną z nich jest prelekcja Adama Łaszyna – Prezesa ALERT MEDIA Communications, którą od 12 lat otwiera Kongres. Stąd nasza inicjatywa spotkania się online (w pierwotnym terminie Kongresu), na Zoom live, podczas...
Więcej

PR w czasach zarazy – Zoom live z Dariuszem Tworzydło i Adamem Łaszynem

Drodzy, wprawdzie musieliśmy przełożyć na wrzesień Kongres planowany na najbliższy czwartek, ale nie dajemy się pandemii! Już teraz, w oryginalnym terminie, mamy dla Was to, co zawsze. Od ponad dekady każdy Kongres inaugurował wykładem Adam Łaszyn. W tym roku  Adam zrobi to samo. Tyle, że on-line (link poniżej). 23 kwietnia (czwartek), godz. 10.00, zapraszamy na...
Więcej

KONGRES PR 2020 – NOWA DATA WYDARZENIA

Szanowni Państwo, mając na uwadze bezpieczeństwo nas wszystkich, a także zalecenia służb i organów państwowych, po dogłębnej analizie sytuacji oraz ryzyka, zdecydowaliśmy się dokonać zmiany terminu XX Kongresu Public Relations. Odbędzie się on w dniach 24-25 września 2020 (czwartek, piątek), w Hotelu Bristol, czyli w tym samym miejscu, gdzie mieliśmy się spotkać w kwietniu. Nasza...
Więcej