• Strona Główna
  • /
  • Strona

Kryzysy nam niestraszne

Ponad 300 osób uczestniczyło w Kongresie Profesjonalistów Public Relations, który odbył się w rzeszowskim hotelu Hilton Garden Inn w dniach 20 i 21 kwietnia. Tegoroczne spotkanie branży PR obfitowało nie tylko w interesujące prelekcje – w jego trakcie odbyły się także debata oksfordzka, warsztaty praktyczne oraz sesja naukowa. Organizatorami Kongresu były firmy Newsline oraz Ideo….

Więcej

Kryzys w komunikacji wewnętrznej – najlepszy ten, którego udaje się uniknąć

Sprawny przepływ informacji pozwala na skuteczne funkcjonowanie firmy, a także minimalizuje ryzyko wystąpienia sytuacji kryzysowej wewnątrz organizacji. Pracownicy specjalizujący się w prowadzeniu komunikacji wewnetrznej powinni dysponować szerokim wachlarzem narzędzi, a także aktywnie wpływać na politykę „antykryzysową” organizacji, która pozwala nie tylko na zapobieganie wewnętrznym sytuacjom kryzysowym, ale także na efektywną komunikację w momentach kryzysowych.   …

Więcej

Sesja naukowa pt. media i kryzys 21.04

Podczas Kongresu Profesjonalistów PR 2017 odbędzie się sesja naukowa pt. Media i kryzys. Jej organizatorem i patronem jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Organizatorami Kongresu. Sesja zrealizowana zostanie w dniu 21.04 w godz. 9.00-17.00 w Hotelu Hilton Garden Inn. Do udziału w sesji zapraszamy naukowców, teoretyków i praktyków, podejmujących tematy związane z kryzysami wizerunkowymi, ze...
Więcej

Dlaczego warto mierzyć wpływ firmy na otoczenie i nim zarządzać?

Każdy biznes wywiera wpływ na swoje otoczenie. Orange Polska stara się badać i mierzyć swój wpływ by maksymalizować pozytywne efekty działalności firmy i minimalizować te negatywne. Z czego wywodzi się potrzeba zarządzania wpływem? Jakie są korzyści?  Zapraszamy https://www.youtube.com/watch?v=heVciWKucfY

Więcej

Monitoring kryzysowy

Sytuacje kryzysowe wymagają dużych umiejętności, które pozwalają sprawnie zapobiegać wydarzeniom mogącym zaszkodzić osobie, firmie lub instytucji. Szczególnie pomocny okazuje się tu monitoring mediów, wskazujący publikacje, wypowiedzi czy nawiązania do podmiotu, za którego wizerunek odpowiadamy. To źródło wiedzy o problemie, a także bezpośredni wgląd do obszarów, w których konieczne jest podjęcie działań. W dniach 20-21 kwietnia 2017…

Więcej

Kongres Profesjonalistów PR już za miesiąc

Zbliża się najważniejsze wydarzenie branży public relations Ponad trzystu gości, dwa dni inspirujących prelekcji, warsztaty praktyczne i jeden cel – zrozumieć, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią radzić. Zaledwie miesiąc dzieli nas od jednego z najważniejszych wydarzeń branży PR w Polsce – Kongresu Profesjonalistów Public Relations. To ostatni dzwonek na to, żeby…

Więcej

Kongres w wymiarze praktycznym – wpływ badania wpływu.

Kongres w wymiarze praktycznym – wpływ badania wpływu Tradycją stało się, że drugiego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations mają miejsce warsztaty praktyczne, które przyciągają osoby chcące zgłębić jeden z poruszanych w ich trakcie tematów. Warsztaty dotyczyć będą m.in. symulacji sytuacji kryzysowych czy trudnych sytuacji z lokalną społecznością. Uwadze uczestników Kongresu polecamy warsztat dotyczący badań wpływu…

Więcej

Kryzys pod kontrolą

Znane nazwiska wśród prelegentów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017 Jakie działania podejmować, by nasza firma uniknęła kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują nas trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Na te pytania odpowiemy podczas tegorocznej edycji największego w Polsce spotkania praktyków public relations. Swoimi doświadczeniami w unikaniu oraz łagodzeniu sytuacji…

Więcej

Sytuacje kryzysowe tematem Kongresu Profesjonalistów PR 2017

Podobnie jak w medycynie, tak i w sytuacjach kryzysowych, lepiej jest zapobiegać niż leczyć. W 90 proc. przypadków sytuacji kryzysowych zdecydowanie zbyt późno przystąpiono do reagowania, a wielu problemów można byłoby uniknąć, gdyby wcześniej się do nich przygotowano. Tej tematyce będzie poświęcona kolejna edycja ogólnopolskiego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Konferencja odbędzie się 20 i 21 kwietnia…

Więcej

Media po Twojej stronie

Ponad 300 osób wzięło udział w tegorocznej, dwudniowej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Hotel Rzeszów w dniach 21-22 kwietnia po raz kolejny zgromadził najważniejszych przedstawicieli branży PR, którzy uczestniczyli w merytorycznych rozmowach, debacie oraz warsztatach praktycznych. Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Goście Kongresu wspólnie analizowali…

Więcej

Praktycy public relations debatują w Rzeszowie

Minął pierwszy dzień Kongresu Profesjonalistów Public Relations – największej konferencji branży PR, który odbywa się w Hotelu Rzeszów. Oprócz interesujących prelekcji, ważnymi wydarzeniami były premiery książki „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce” oraz nowego kwartalnika biznesowego „Newsline Magazine”.  Tematem przewodnim dwudniowego Kongresu Profesjonalistów Public Relations, którego organizatorami są Newsline sp. z o.o. oraz…

Więcej

Ruszył Kongres Profesjonalistów Public Relations

Maciej Karczyński, ks. dr hab. Józef Kloch i Bartosz Górski – praktycy PR będą dzisiaj w Rzeszowie dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami. Wszystko podczas koncentrującego uwagę branży Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który właśnie rozpoczął się w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów. Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z…

Więcej

Rzeszowskie spotkanie praktyków PR coraz bliżej

Zbliża się Kongres Profesjonalistów Public Relations Już niebawem w Rzeszowie rusza kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. O prestiżu tego wydarzenia świadczy nie tylko jego tradycja, ale także ogromne zainteresowanie – w tym roku zgłosiło się już blisko 250 osób. Nie ma w tym nic dziwnego, bo na uczestników konferencji czeka około 30 ekspertów i…

Więcej

Do relacji z mediami nie wystarczy już fax

Kongres Profesjonalistów Public Relations już za ponad miesiąc Prawdziwym kamieniem milowym w rozwoju komunikacji było powstanie internetu oraz social media. Kiedyś specjalista ds. PR pracował przez telefon, fax, a dzisiaj musi być cały czas on-line. Kolejną zmianą był rozwój nowoczesnych technologii, które znacząco wspomagają i ułatwiają działania public relations. Mowa między innymi o cyfrowym monitoringu…

Więcej

25 lat branży PR w Polsce. Promocja jubileuszowej książki podczas Kongresu Public Relations w Rzeszowie

Dzięki przemianom politycznym i gospodarczym lat 90. w Polsce rozpoczął się przyspieszony import produktów i idei z zachodu. Oprócz ubrań, gum do żucia i innych środków pierwszej potrzeby do naszego kraju, razem z zagranicznymi firmami, dotarł profesjonalny PR. Z tej okazji podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2016 w Rzeszowie zaprezentowana zostanie książka opisująca początki i…

Więcej

Nie tylko o media relations

Jakie znaczenie mają profesjonalne relacje z mediami przy organizacji wydarzeń, jak to robić i jakie narzędzia zastosować, aby osiągnąć sukces? Na co zwraca uwagę dziennikarzy gdy otrzymuje informację prasową? Jakich zasad należy przestrzegać i czego unikać w kontaktach z mediami? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą prelegenci podczas kolejnej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations….

Więcej

Relacje z mediami – wyniki badań

Podczas kwietniowego Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie przedstawiono wyniki badania „Media relations w samorządach lokalnych i w przedsiębiorstwach prywatnych”. Projekt został zrealizowany przez Instytutu Badawczy IPC, przy współpracy z firmą Exacto oraz Instytutem Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Jak wyglądają relacje z mediami w praktyce prywatnych przedsiębiorstw i jednostek samorządowych w Polsce? Kto odpowiada za budowanie…

Więcej

Co branża PR ma do zaoferowania dziennikarzom?

Relacje z mediami – pod takim szyldem upłynęła kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbył się w dniach 23-24 kwietnia br. w Rzeszowie. Merytoryczne rozmowy toczyły się podczas prelekcji, ale również w trakcie przerw. To najlepszy dowód na to, że wzajemne relacje obu środowisk są tematem aktualnym i wymagają stałej atencji. Tegoroczne wydarzenie przyciągnęło najlepszych w…

Więcej