• Strona Główna
  • /
  • Strona

Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie

Na ile polskie przedsiębiorstwa przygotowane są do kryzysu wizerunkowego? Na ten temat debatować będą naukowcy podczas międzynarodowej konferencji naukowej „Kryzys w przedsiębiorstwie, przygotowanie, procedury i postępowanie”, która odbędzie się 25 maja w godzinach 10:00 - 14.00 na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Podczas wydarzenia  zaprezentowane zostaną wyniki badań poświęcone tematyce zarządzania kryzysowego.  Przewidywane...
Więcej

Jak przygotować się na kryzys wizerunkowy?

Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który w tym roku zgromadził ponad 300 uczestników. Wydarzenie odbyło się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hilton…

Więcej

Trwa pierwszy dzień Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2018

2 dni prelekcji, 22 ekspertów, 18 wystąpień, 2 warsztaty praktyczne, debata oraz około 300 uczestników – tak w liczbach prezentuje się Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018. Głównym tematem tegorocznego wydarzenia są kryzysy wizerunkowe. XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów PR gromadzi w dniach 19 i 20 kwietnia 2018 roku ekspertów oraz praktyków z całej Polski związanych z…

Więcej

Sesja naukowa – lista referentów

Dnia 20 kwietnia br. (piątek) w trakcie drugiego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations odbędzie się sesja naukowa pt. „Kryzys wizerunkowy i media”.  Sesja rozpocznie się o godzinie 9.00. Zakończenie planowane jest na godzinę 14.00. Czas trwania referatu to 20 minut.  Prowadzący sesję: prof. dr hab. Janusz ADAMOWSKI, Uniwersytet Warszawski Dotychczas zgłoszone i przyjęte referaty: dr…

Więcej

Kryzys w dobie post-prawdy. Jak radzić sobie z fake newsami?

Błędy w relacji z klientem, wadliwy produkt czy niewłaściwie prowadzona komunikacja wewnętrzna – eksperci podkreślają, że kryzysy często rodzą się w samych firmach. Co jednak w przypadku, gdy przedsiębiorstwo nie ma sobie nic do zarzucenia, a w sieci krążą fałszywe, obciążające je informacje? Między innymi na takie tematy debatować będą eksperci i praktycy PR, którzy…

Więcej

Sesja naukowa pt. kryzys wizerunkowy i media 20.04.

Podczas Kongresu Profesjonalistów PR 2018 odbędzie się sesja naukowa pt. Kryzys wizerunkowy i media. Jej organizatorem i patronem jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Organizatorami Kongresu. Sesja zrealizowana zostanie w dniu 20.04 w godz. 9.00-17.00 w Hotelu Hilton Garden Inn. Do udziału w sesji zapraszamy naukowców, teoretyków i praktyków, podejmujących tematy związane z kryzysami wizerunkowymi, ze...
Więcej

Zarządzanie komunikacją w obliczu kryzysu

Gdy dochodzi do sytuacji kryzysowej, niezbędna jest osoba, która będzie odpowiedzialna za kontakty z mediami. O tym, jak prawidłowo zareagować, co komunikować oraz jakie kanały wykorzystać, by zapanować nad kryzysem, opowiedzą prelegenci zaproszeni na XVIII Kongres Profesjonalistów PR, który odbędzie się 19-20 kwietnia w Rzeszowie. Organizatorzy tegorocznej edycji kontynuują tematykę poruszaną podczas Kongresu Profesjonalistów Public…

Więcej

Kryzys wizerunkowy i media

W dniach 19 i 20 kwietnia specjaliści i praktycy z branży public relations spotkają się w Rzeszowie aby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat kryzysów wizerunkowych. Na jednej z największych branżowych imprez w Polsce rokrocznie pojawia się kilkuset uczestników. Jak pokazał ostatni Kongres Profesjonalistów Public Relations, tematy związane z kryzysami wizerunkowymi cieszą się…

Więcej

Znamy program Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2018

Najbliższa edycja kongresu będzie już 18 odsłoną największego wydarzenia branży Public Relations w Polsce. Kongres z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością, czego dowodem jest uczestnictwo w konferencji rokrocznie ponad 300 osób. Liczne prelekcje, warsztaty, jak również wieczorna impreza towarzysząca to punkty doskonale znane stałym bywalcom kongresu. Nie inaczej będzie podczas 18 edycji wydarzenia.  Kongres będzie...
Więcej

Kondycja branży Public Relations

Branża public relations jest w fazie rozwoju, jednak jego tempo ograniczone jest ze względu na czynniki środowiskowe, których wyeliminowanie wymaga wzmożonego nakładu pracy osób zaangażowanych na co dzień w problematykę  PR – to jeden z wniosków będących efektem badań przeprowadzonych wśród grupy specjalistów i ekspertów zajmujących się kwestiami budowania wizerunku. Pełne wnioski zostały przedstawione w dokumencie...
Więcej

Kryzysy nam niestraszne

Ponad 300 osób uczestniczyło w Kongresie Profesjonalistów Public Relations, który odbył się w rzeszowskim hotelu Hilton Garden Inn w dniach 20 i 21 kwietnia. Tegoroczne spotkanie branży PR obfitowało nie tylko w interesujące prelekcje – w jego trakcie odbyły się także debata oksfordzka, warsztaty praktyczne oraz sesja naukowa. Organizatorami Kongresu były firmy Newsline oraz Ideo….

Więcej

Kryzys w komunikacji wewnętrznej – najlepszy ten, którego udaje się uniknąć

Sprawny przepływ informacji pozwala na skuteczne funkcjonowanie firmy, a także minimalizuje ryzyko wystąpienia sytuacji kryzysowej wewnątrz organizacji. Pracownicy specjalizujący się w prowadzeniu komunikacji wewnetrznej powinni dysponować szerokim wachlarzem narzędzi, a także aktywnie wpływać na politykę „antykryzysową” organizacji, która pozwala nie tylko na zapobieganie wewnętrznym sytuacjom kryzysowym, ale także na efektywną komunikację w momentach kryzysowych.   …

Więcej

Sesja naukowa pt. media i kryzys 21.04

Podczas Kongresu Profesjonalistów PR 2017 odbędzie się sesja naukowa pt. Media i kryzys. Jej organizatorem i patronem jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy z Organizatorami Kongresu. Sesja zrealizowana zostanie w dniu 21.04 w godz. 9.00-17.00 w Hotelu Hilton Garden Inn. Do udziału w sesji zapraszamy naukowców, teoretyków i praktyków, podejmujących tematy związane z kryzysami wizerunkowymi, ze...
Więcej

Dlaczego warto mierzyć wpływ firmy na otoczenie i nim zarządzać?

Każdy biznes wywiera wpływ na swoje otoczenie. Orange Polska stara się badać i mierzyć swój wpływ by maksymalizować pozytywne efekty działalności firmy i minimalizować te negatywne. Z czego wywodzi się potrzeba zarządzania wpływem? Jakie są korzyści?  Zapraszamy https://www.youtube.com/watch?v=heVciWKucfY

Więcej

Monitoring kryzysowy

Sytuacje kryzysowe wymagają dużych umiejętności, które pozwalają sprawnie zapobiegać wydarzeniom mogącym zaszkodzić osobie, firmie lub instytucji. Szczególnie pomocny okazuje się tu monitoring mediów, wskazujący publikacje, wypowiedzi czy nawiązania do podmiotu, za którego wizerunek odpowiadamy. To źródło wiedzy o problemie, a także bezpośredni wgląd do obszarów, w których konieczne jest podjęcie działań. W dniach 20-21 kwietnia 2017…

Więcej

Kongres Profesjonalistów PR już za miesiąc

Zbliża się najważniejsze wydarzenie branży public relations Ponad trzystu gości, dwa dni inspirujących prelekcji, warsztaty praktyczne i jeden cel – zrozumieć, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią radzić. Zaledwie miesiąc dzieli nas od jednego z najważniejszych wydarzeń branży PR w Polsce – Kongresu Profesjonalistów Public Relations. To ostatni dzwonek na to, żeby…

Więcej

Kongres w wymiarze praktycznym – wpływ badania wpływu.

Kongres w wymiarze praktycznym – wpływ badania wpływu Tradycją stało się, że drugiego dnia Kongresu Profesjonalistów Public Relations mają miejsce warsztaty praktyczne, które przyciągają osoby chcące zgłębić jeden z poruszanych w ich trakcie tematów. Warsztaty dotyczyć będą m.in. symulacji sytuacji kryzysowych czy trudnych sytuacji z lokalną społecznością. Uwadze uczestników Kongresu polecamy warsztat dotyczący badań wpływu…

Więcej

Kryzys pod kontrolą

Znane nazwiska wśród prelegentów Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017 Jakie działania podejmować, by nasza firma uniknęła kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują nas trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Na te pytania odpowiemy podczas tegorocznej edycji największego w Polsce spotkania praktyków public relations. Swoimi doświadczeniami w unikaniu oraz łagodzeniu sytuacji…

Więcej