Pierwsza edycja konkursu dla studentów, realizowana w ramach Kongresu Young PR, wystartowała. Zadaniem konkursowym jest opracowanie kampanii PR na jeden z wybranych tematów. Na zwycięzców czekają wejściówki na Kongres Profesjonalistów Public Relations 2013, który odbędzie się już 18-19 kwietnia br. w Rzeszowie.

Uczestnicy konkursu przygotowują projekt kampanii PR. W tym roku studenci będą pracować nad nstępującymi projektami:

  1. Kampania edukacyjno-informacyjna: Etyka w branży PR;
  2. Kampania informacyjna: Dobre praktyki w Public Relations;
  3. Kampania edukacyjna: PR a reklama;
  4. Kampania promocyjna: Przynależę, więc jestem – po co się stowarzyszamy. Zasadność funkcjonowania Stowarzyszenia typu PSPR.

W pierwszym etapie konkursu kandydaci (grupy 2-4 osobowe) powinni przygotować opis kampanii PR, zawierający: tytuł, nazwiska autorów, analizę sytuacji wyjściowej, analizę otoczenia, opis grupy docelowej, cel kampanii, strategię, opis wykorzystanych narzędzi, sposób realizacji i ewaluację. Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 12.04.2013 r. na adres e-mail: biuro@polskipr.pl

Autorzy najciekawszych prac zostaną zaproszeni na warsztaty (drugi etap konkursu), które odbędą się 17 kwietnia br. w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Następnie cztery zwycięskie grupy pod okiem tutorów – specjalistów ds. komunikacji – zmierzą się z wyznaczonymi zadaniami. Podczas ostatniego etapu konkursu finaliści zaprezentują swoje pomysły przed jury. Najlepsza drużyna wygra wejściówki na Kongres Profesjonalistów Public Relations 2013, który odbędzie się w Rzeszowie. Organizatorzy gwarantują laureatom transport, noclegi i – oczywiście – uczestnictwo w kongresowych obradach. Konkurs jest elementem Kongresu Young PR, pierwszego w Polsce wydarzenia zorganizowanego z myślą o początkujących na rynku public relations. Organizatorem spotkania jest Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego (w ramach kierunku Komunikacja wizerunkowa) oraz Newsline.pl.