Przed nami pierwszy dzień Kongresu Profesjonalistów PR 2012. Tematem przewodnim tegorocznej debaty są nowoczesne technologie w public relations. W tym roku czeka nas wiele interesujących wystąpień i prezentacji.

W pierwszym wystąpieniu – Joanna Delbar z ZFPR zaprezentowała temat aktualnych zmian w branży PR w aspekcie social media. Następnie, Adam Łaszyn – Alert Media Communications, delegat Rady ZFPR, w swojej prezentacji dokona podsumowania roku 2011 pod względem najważniejszych wydarzeń w public relations i social media. Kolejnym prelegentem będzie Katarzyna Przewuska z Euro RSCG Sensors, która przedstawi wnioski z badania Modern Life Global Report 2012 na temat trendów komunikacyjnych wynikających z rosnącego wpływu technologii na współczesne społeczeństwo. Przed pierwszą przerwą będziemy mieli jeszcze okazję wysłuchania wypowiedzi Tomka Tomczyka – autora kominek.es, który przedstawi korzyści wynikające z budowania marki-bloger oraz dokona analizy fenomenu społeczności.

Po przerwie, Urszula Radzińska ze Stowarzyszenia Prasy Firmowej zaprezentuje temat: O angażowaniu czytelnika, czyli dlaczego warto korzystać z rozwiązań mobilnych w komunikacji wewnętrznej? Zaraz potem, reprezentantka Netsprint.pl, dr Anna Miotk zapozna nas z tematem: Public relations kontra ROI – jak wygrać bitwę na argumenty z działem marketingu i sprzedaży. Natomiast, dyskusję o tym jak: Zjeść ciastko i mieć ciastko, czyli nowe media jako narzędzie wprowadzania marki na polski rynek w czasie kryzysu – przeprowadzą Marcin Barczyk z Cinnabon Polska oraz dr Sebastian Chachołek z Grupy PRC. Następnie, Maciej Budzich, autor blog.mediafun.pl, wystąpi z prezentacją: Video i vlogi – czy tylko Youtube. A jeszcze przed przerwą obiadową, reprezentant Fleishman-Hillard – Andrzej Jędrzejczak przedstawi zagadnienie Poza Facebookiem też jest życie.

Po przerwie obiadowej, będziemy mieli możliwość zapoznania się z prezentowanym po raz pierwszy raportem z sondażu Dziennikarze i social media 2011, który zostanie przedstawiony przez Bartosza Lewickiego z Multi Communications. Następnie, przedstawicielka Ciszewski MSL – Barbara Sołtysińska, przybliży uczestnikom Kongresu temat zarządzania kryzysem w dobie web 2.0. Później, Sebastian Bykowski z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, odpowie na pytanie: Kto tak naprawdę kreuje opinię publiczną? Natomiast temat Pacjent w sieci. Czy dr Google go wyleczy? wspólnie poprowadzą reprezentantki Headlines Porter Novelii – Joanna Pruszyńska-Witkowska i Ewelina Nazarko-Ludwiczak, zaś szanse i zagrożenia dla pracownika i pracodawcy w mediach społecznościowych omówi Maciej Makuszewski przedstawiciel Ernst & Young.

Po krótkiej przerwie, Katarzyna Korzeniowska z Uniwersytetu Gdańskiego oraz Bartosz Staniszewski z Neo Retros, jako ostatni z prelegentów dzisiejszego dnia, zapoznają słuchaczy z zagadnieniem Direct-To-Fan relations jako paradygmat w marketingu muzycznym. Zaraz potem, podsumowania pierwszego dnia dokona dr Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Wrocławskiego.

Natomiast, od godziny 19.30 rozpocznie się wieczorne spotkanie uczestników Kongresu, na które serdecznie zapraszamy.

***

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do większości prezentacji, a także oglądnąć video niektórych wystąpień naszych prelegentów, zapraszamy, zaloguj się do Klubu Kongresu. Tam także transmisja na żywo części wystąpień podczas tegorocznego wydarzenia. Zapraszamy do zalogowania. Zachęcamy także, do zapoznania się z materiałami z ubiegłorocznego Kongresu, które również znajdują się w tej części witryny.