Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbywa się we Wrocławiu, zainaugurowano wykładem Adama Łaszyna: „Subiektywny ranking 10 najciekawszych wydarzeń PR 12 ostatnich miesięcy”. Ideą przewodnią tegorocznego Kongresu jest pomiar efektywności PR.
 
Podczas pierwszego dnia Kongresu wśród poruszanych tematów znajdą się m. in. efektywność w działaniach CSR, skuteczność działań PR w mediach społecznościowych, czy efektywna komunikacja społeczna podczas klęski żywiołowej.
 
Na dwa dni Wrocław staje się miejscem spotkania, merytorycznych dyskusji oraz wymiany doświadczeń zarówno praktyków jak i teoretyków public relations. Poruszane będą kwestie dotyczące kondycji polskiego PR, oraz praktycznych aspektów działań PR. Konfrontacja teorii i praktyki public relations sprzyjać będzie zdobywaniu wiedzy oraz propagowaniu PR jako dyscypliny naukowej.
Aby umożliwić internautom uczestnictwo w jednym z największych spotkań branży PR, wybrane wykłady będą transmitowane na żywo w Internecie.